Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

Top ruimte

Heerlijk genoten wat een top locatie

Weer geweldig

Was weer geweldig!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heb erg genoten en de kamer was schoon en netjes

Vond hetgeen mooie kamer schoon en netjes

Prima knusse lokatie

Privacy dmv zelf incheck is prima, eigen parkeerplaats.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie, fijne ontvangst en verblijf

Prima locatie, goed ontvangen en mooie kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijke personeel , duidelijke uitleg gekregen over hoe alles werkt. Het was ook mooi en schoon , is niet de eerste keer voor mij dat ik hier ben geweest. We komen zeker weer terug. Bedankt voor de service!

Good for the price

The room was good, everything was clean The shower is a bit leaking so the bathroom was wet after using it and there is a bit of damp on the ceilings. Snacks were also ordered for a certain time but were late for almost 40min - but it was tasty. Everything else was perfect, the sauna, the jacuzzi, lighting and A/C

Fijne, intieme ruimte met veel privacy.

Goede ontvangst, schoon, compact en toch van alle gemakken voorzien. Goed bed, fijne douche.

Netjes en goed verzorgd

Fijn dat de deur al van slot was. Alles netjes en schoon. Kacheltje stond lekker aan en koffie,thee en frisdrank was aanwezig! Prima hoor!

Heerlijk genoten

Een prachtig plekje aan de rand van Zwolle. Alles was goed geregeld. Je kunt anoniem parkeren en de sleuteloverdracht is duidelijk. Een mooi appartement met een ruim bad en een knusse slaapkamer. Schoon en netjes. We komen zeker nog eens terug.

Het was geweldig

Geweldige en spannende ervaring. Nooit eerder zoiets gedaan, maar we hebben er beiden erg van genoten. Keurige kamer. Netjes en schoon en handdoekjes en tissues. Top ! Hoop het nog eens te beleven.

Top locatie

Heerlijk anoniem kunnen genieten. Gezellig bloemen in het Appartement. Enorm tevreden. Gaan zeker terugkomen hier

Bah bah

Wat een vreselijke vieze bunker. Het bed is oud, vies en doorgezakt en het beddengoed kapot. Geen beschrijving bij het bubbel/stoombad. Het bad is zo verkalkt en de stoom stinkt naar schimmel. Resten kalk/vuiligheid van de jets en douchekop liggen in het bad na het leeg laten. Handdoeken zijn oud en ook is er geen douchen, shampoo of badschuim beschikbaar. Al met al is de kamer met mankementen verouderd, te smerig en te duur om het onder deze omstandigheden te verhuren !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Perfect, alles geregeld en hygiënisch en schoon

Echt geweldig

Super schoon, netjes, goede bereikbaarheid en echt een prachtige lokatie!! Ik ga hier zeker vaker komen!!

Niet voor herhaling vatbaar

De ruimte zag er mooi en schoon uit, goed verzorgd. Leuke decoratie en er waren kaarsjes aangestoken. Verder was de ervaring helaas minder positief. De ontvangst was rommelig, de sauna duurde heel lang voordat ‘ie warm werd, de helft van de bubbels in de whirlpool deed het niet, en de stoomcabine stond in storing en ook na bellen en diverse resets door de hostess deed deze het niet. Er waren geen bekertjes om water te drinken en er was geen tijdsaanduiding in de sauna. Het zwembad heeft geen leuning en ik gleed bijna uit op het trapje. Geen haakjes voor handdoek/badjas bij de sauna, whirlpool en stoomcabine. De privacy was ver te zoeken want wij hoorden de dames bij de receptie hard praten en lachen. Na afloop werd er niets ter compensatie van de kapotte steamroom aangeboden. Voor ons was deze locatie helaas niet voor herhaling vatbaar en we zouden het ook niet aanraden aan bekenden.

Echt een aanrader. Heerlijk

Nu al 2 keer op deze locatie geweest en wat hebben we genotenn Wat een geweldige locatie en wat een super lekkere kamer. Van alle gemakken voorzien . Heerlijk warme jaccuzi . Super lekkere sauna en een heerlijk bed . Die jacuzzi is echt heerlijk . We hebben er heerlijk van genoten Komen zeker terug

Zeer netjes

Niet erg groot maar wel zeer netjes en prima ontvangst.

Geweldige beleving!

Alles was zeer keurig verzorgd, tot in de puntjes! Mooie locatie, fijn bed, prima douche, schone handdoeken, alleraardigste gastvrouw, absoluut genoeg redenen te over om snel nog eens naar terug te gaan!

Eigenaar was onvriendelijk

Voor mij was hij heel erg onbeleefd en niet respectvol ik ga echt niet meer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super ontvangst en hele mooie ruimte

Echt topavond in hele mooie ruimte.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch verblijf. Komen hier zeker nog eens terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een geweldige dag gehad met mijn vriendin Super schoon alles en een fijne service. Kom zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel vriendelijk en heel discreet. Echt een fijne kamer.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn