Heel vriendelijk en heel discreet. Echt een fijne kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles erop en eraan, behalve een bad!

Even zoeken naar de oprijlaan, rustig gelegen in een landelijk wijkje van vrijstaande huizen. Mooi airbnb huisje met parkeerplaats (geen laadpaal). Jammer is dat het naastgelegen woonhuis wel de hottub en sauna heeft en dit huisje niet, er is alleen toegang tot het natuurbad. Goed sfeervol ingericht, mooie ruime badkamer, apart toilet, fijne slaapkamer. Wat alleen echt mist is een (groot) bad in de badkamer.. Verder goede service, verwarming via airco en ook fijn contactloos toegang. Er is een ruime keuken, met kleine oven, koelkast en kleine vaatwasser. Prima om een kleine maaltijd te verzorgen. Alleen misten wij de kurkentrekker, dus onze fles wijn kon niet open, dat was wel heel jammer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ruimte met fijne sauna

We hadden een heerlijk verblijf. Fijn dat er nu een keuken en zitkamer bij is.

3x is scheepsrecht

We zijn hier nu 2x maal geweest en de 3de niet door onvoorziene omstandigheden. Er werdt niet op de mail gerageerd die ik naar ze verstuurd had. De slaapkamer is te laag waardoor je steeds je hoofd stoot. Echt prive is wat anders. Als je naar binnen of buiten gaat zijn er mensen die bij de paarden zijn. Parkeren is ook niet altijd eenvoudig. Ik begrijp niet dat mensen negens en tienen durven te geven. dat kun je pas werkelijk doen bij iets wat 100 % privacy garandeerd. Hierdoor krijg je als bezoeker van Secret Rooms een verkeerde indruk van een verblijf.

Fijne, nette kamer

Rustige omgeving en een vriendelijk ontvangst. Fijne, knusse en nette hotelkamer, badkamer was ook mooi en netjes met een heerlijke douche. Heel fijn om gewoon even van elkaar te genieten in alle rust. Zeker voor herhaling vatbaar ;-)

Geweldige lokatie

Super netjes, schoon en sfeervol ingericht, jammer dat het bed niet opgemaakt is. Lekker knus naliggen is daardoor minder

Echt perfect!

Heerlijk genoten van deze prachtige Spa. Het was hier heel schoon en netjes. Bij binnenkomst goed geïnformeerd en de temperatuur van de faciliteiten waren echt heerlijk!

Goede ervaring

Een mooie zaak. Vriendelijke mensen. Schoon. Er zouden alleen lichtstrips op de treden kunnen komen. Ik ben hard op de grond gevallen omdat ik de treden niet zag. Niks aan overgehouden. Verder was prima.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een erg mooie, ruime kamer

Ontvangen door een erg vriendelijke gastvrouw kwam ik in een nette schone, en erg ruime kamer. Genoten, en ik zou er zo weer heen gaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele vriendelijke gastvrouw, fijne locatie, goede hygiëne, duidelijke uitleg bij aankomst + boekje en een heel mooi verblijf. Het bed was zelfs versiert en er stonden drankjes klaar in de koelkast. Mocht je thuis iets vergeten zijn, hebben ze werkelijk waar alles. Föhnborstels tot creme etc. Alles werkte perfect en we hebben het erg leuk gehad. Ik kom hier zeker terug en kan het iedereen aanraden!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontvangst was zeer vriendelijk,ons verblijf was zeer naar wens.Alles zeer schoon en hygiënisch. Waren beide super tevreden.We komen zeker terug.Geef jullie 5 sterren bedankt namens ons. Tot volgend keer

Was goed

Het is heel jammer dat ze van te voren niet de kachel heb aangezet want toen daar binnenkwam was heel koud

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi locatie met veel privacy

Mooie, goed verzorgde kamer, van alle gemakken voorzien en met veel privacy. Locatie is erg mooi en idyllisch. We hebben van ons verblijf genoten en komen graag nog eens terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zo heerlijk om hier te komen. Veel privacy. Heel netjes en schoon. Ook kom hier heel graag om even te ontsnappen aan de waan van alle dag.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Pico Bello voor elkaar, net als de vorige keer

Welkom vanaf de eerste minuut. Gastvrij ontvangst, snelle rondleiding en herhaling van wat instructies. Drie uur blijft gewoon kort. Alles schoon en netjes.

Prachtige wellness kamer!|

Wat een prachtige wellness kamer en van alle gemakken voorzien. Incl. sauna, stoombad en whirlpool. Een prachtig bed en de handdoeken roken heerlijk schoon. De gastvrouw was even in de war met de aankomsttijd, maar heeft dit prima opgelost. Minibar aanwezig, met diverse drankjes (tegen betaling). Ook de badkamer is van alle luxe voorzien. Er zijn zelfs zelfs haardroger, haarlak en doucheproducten aanwezig. We zijn hier helemaal tot rust gekomen.

Heerlijke plek!

Voor de 3e keer geweest! Een echte aanrader! Voorzien van alle benodigdheden! Komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bar slecht, zal er nooit meer heen gaan!!

Via de website werd ons een mooie appartement met een ruim bed, douche, bankstel en minibar beloofd, met zelf incheck!! Echter, bij aankomst moesten wij gewoon aanbellen en door de gang (samen met de eigenaar van de woning meelopen) om in een zelfgeimprovieerde krappe schuur in de tuin met stof en viezigheid terecht te komen waar een oude versleten bed stond, totaal geen privacy of disrectie dus. Totaal respectoos vonden wij het, zal er nooit meer heen gaan en raad het ook niemand aan. Leunt wat mij betreft ook tegen oplichting aan!

Schoon, goed en mooi

Zeer positieve ervaring. Schoon, netjes, modern en relaxt.

Mooie nette kamer

Keurige kamer. Lekker genoten saampjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ruimte, en prettig bed

Fijne schone kamer, makkelijk voor de deur gratis parkeren, en zelf inchecken, voor ons daarom zeker een volgende keer weer.

Goed geregeld

Al eerder gebruik gemaakt van vergelijkbare sites met een minder goede ervaring. Maar nu via secret rooms was het prima geregeld. Ook geen vragen of onnodig identificeren bij de hotel balie. Prima ervaring dus en zeker voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer, maar verwarming mag hoger

Voor de 2e keer deze locatie bezocht. Prima kamers en ruim van opzet. Alleen had de verwarming wel hoger mogen staan bij ons laatste verblijf.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn