Prima kamer, maar verwarming mag hoger

Voor de 2e keer deze locatie bezocht. Prima kamers en ruim van opzet. Alleen had de verwarming wel hoger mogen staan bij ons laatste verblijf.

• Prijs-kwaliteit verhouding

was zeer goed echt heel leuk werden leuk ontvangen minder leuk is dat het niet afgelegen is maar op een industrie terrein is maar enmaal binnen voel je daar niks meer van volgende keer zo weer heen accomodatie top zeer schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

De plaats verdient zes sterren

Omdat we 's nachts gingen, raakten we een beetje verdwaald en konden de plek niet gemakkelijk vinden totdat ik contact opnam met het nummer op de website. Eerlijk gezegd kreeg ik heel snel antwoord en de man was erg vriendelijk. Hij vroeg me de camera te openen om Wijs mij de weg, ook al reed hij in zijn auto. Daarna kwamen we op de plaats aan. Zijn collega ontving ons heel vriendelijk, gaf vervolgens een eenvoudige en snelle uitleg van de plaats en vertrok vervolgens met haar vriendelijke glimlach. Wat de plek betreft, ik heb geen woorden om het geweldige gevoel te beschrijven dat het mij en mijn vrouw gaf. Sterker nog, we raden het aan en je zult geen spijt krijgen van deze ervaring. Wij komen zeker nog een keer terug

geweldig

We hebben een toptijd gehad bij jullie Voor herhaling vatbaar

Uitmuntend!

Wij zijn nu een paar keer op deze locatie geweest en ik moet zeggen dat het uitstekend bevalt. De anonieme toegang werkt heel prettig en binnen is alles prima in orde. We komen zeker terug.

Prima verzorgd

Complimenten voor gastvrouw Ina , die mij keurig belde

Het was heel erg leuk

Gastgeet was heel informatief. Locatie was heel knus en heel top! Alle faciliteiten waren top notch. Echt een leuke plekje

Mooie locatie

Uitstekend verzorgd, Nette uitleg van de gastheer. En wij vroegen om wat extra tijd. Geen enkel probleem. Alles keurig in orde. Lekkere whirlpool in de tuin. Ondanks het slechte weer, goed kunnen genieten!!

Super geregeld

Perfect plekje

Een super ervaring

Onze eerste keer bij een privéwelness. Deze was zeer goed bevallen. Ook door de service aanwezig op locatie. Ondanks pech met de auto en monteur die tussendoor kwam mochten we een half uurtje langer blijven. Omdat mijn partner een half uur buiten bij de automonteur heeft gestaan. Echt een top ervaring. Wij komen hier zeker terug.

matig

Ik had voor zaterdag ( 06/01/24 ) geboekt. Wij kwamen vanuit Limburg naar Eindhoven voor dit verblijf, maar helaas was het niet naar mijn verwachting. Toen wij eenmaal daar aankwamen was er niemand om ons op te vangen, ik heb naar meerdere nummers gebeld en gemaild en helaas geen gehoor. Na 30 minuten kwam er pas een mevrouw aan en hebben we moeten uitleggen dat we een reservering hadden. Uiteindelijk konden we binnen terecht, het zag er super mooi en schoon uit. Via een Butler konden we eten bestellen alleen hebben we in die 2,5 uur nooit ons eten gekregen zeer jammer dus. Overigens heb ik er goed geld voor betaald en dan verwacht ik ook een goede service, maar helaas was deze er niet

Weer fantastisch

Top privacy en prachtige locatie.

Leuk voor 1 keer

Prima ontvangen, uitleg gekregen van de faciliteiten. Het is een fijne ruimte met veel mogelijkheden. Het bubbelbad was al lekker op temperatuur toen we aankwamen. Het onderhoud laat wat te wensen over, 1 wasbak liep niet lekker door, randje van het bubbelbad nier afgewerkt bijvoorbeeld. Personeel was vriendelijk.

Super kamer

Hele fijne kamer alles was top

En nette accomodatie

Het huisje was zeer netjes en ook zeer comfortabel alleen de douche kon je maar voor hooguit 15 min gebruiken en toen was ie koud

Enorme tegenvaller.

Kamer ziet er super mooi en schoon uit. Maar de jacuzzi was super klein, we paste er maar net in met gebogen knieën daarnaast was het zwembad niet verwarmd, het was eerder een ijsbad daar hebben we helaas niet van kunnen genieten. Bij het vertrekken hebben wij nog even aangekaart bij mevrouw achter de balie. In plaats van dat ze daar op in gaan, vroeg mevrouw of we eventuele drankjes hebben gepakt van de minibar en is er verder niet op in gegaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

genoten in een mooie kamer

mooie kamer goed bed faciliteiten waren prima alles aanwezig

Geweldige accommodatie

Alles was er super schoon. Het ziet er ook echt uit zoals op de fotos. Hartelijk ontvangst door de dame die ons opwachtte. Heerlijk genoten. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Niets op aan te merken. Dankjewel

Fijne discrete locatie

Gewoon een prima verblijf gehad. Ruimer dan ik had verwacht bij een woonbootstudio, leuke locatie en oké voor deze prijs. Alles aanwezig, schoon, en goed verzorgd. Verwarming werkte ook prima. Sleutellocker werkte, al duurde het even voor ik 'm gevonden had (zoek niet te hoog...). Aanrader.

Top locatie

Zoals altijd top verzorgd.

Helemaal top

netjes goed personeel en schoon !

Top welness avond!

Parkeren kan voor de deur of 10 meter verderop. Bij aankomst word je erg vriendelijk ontvangen door de gastheer, het oogt en ruikt er als een echte welness. In de suite word alles netjes uitgelegd en vragen beantwoord mocht je die hebben. Alle faciliteiten zijn erg hygiënisch en in topstaat! Tv kijken kan overal vanuit de kamer omdat deze te draaien is. Kort samengevat is het een super welness en zeker aan te raden, hier al meerdere keren geweest!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke ervaring in een mooie kamer

De locatie is een rare plek maar als je de deur instapt is het zeer netjes. De kamer is keurig en schoon en alles is aanwezig. Ee communicatie was ook zeer fijn.

Te heerlijk

Mooie locatie en echt heerlijk. Wij hebben echt genoten van alles!

Hernieuwde kennismaking

‘t Was een fijne ochtend. Alles prima geregeld. Netjes en schoon.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn