Netjes ontvangst. Kleine maar gezellige kamer

Top locatie top personeel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg leuke kamer, fijn ontvangen. Douche was iets minder.

We vonden het erg knus, leuke sfeer in het huisje. Alleen wel jammer dat de douche niet helemaal goed was. We kregen hem heel moeilijk op de goede temperatuur hij was steeds erg warm.

Gezellige middag gehad.

We hebben weer een leuke en gezellige middag gehad. Spontaan s morgens besloten en alles binnen een uurtje geregeld. Top.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel goed verzorgd een echte aanrader

Een echte aanrader we hebben echt genoten en komen zeker weer terug!

Niet secret room waardig

De gastheer is gewoon thuis tijdens je verblijf in de kamer, kan van alles meegenieten. Het bed maakt echt teveel geluid. Het is gehorig, je hoort steeds stemmen en mensen op de trap.

• Prijs-kwaliteit verhouding

BELEVING, is het juiste woord op deze verrassende en leuke locatie!

De locatie is een ware beleving, teveel indrukken, in een te korte tijd! Herhaling, jazeker! Fabian, bedankt voor jouw gastvrije en vriendelijke ontvangst, ga zo door!!!

Prachtige kamer

Mooie, complete kamer. Alles was goed en netjes verzorgd. We hebben genoten!

Erg fijne plek

Fijne locatie, prettige sfeer

• Prijs-kwaliteit verhouding

zag goed uit, uiteg duidelijker

De uitleg kon duidelijker over bijv de kamernummer welk slot etc, voor de rest erg fijn!!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel privacy en mooie accommodatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie luxe wellness, zoals op de foto’s

Gelegen op industrieterrein, maar binnen waan je je in een andere omgeving. Hartelijk ontvangst van alle gemakken voorzien. Netjes schoon luxe, alle ingrediënten aanwezig voor Eén fantastische ervaring en verblijf

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige kamer met heerlijke douche

Altijd fijn hier. Rustig, gastvrij, goed bed, goede douche, fijne sfeer.

Prachtige nette kamer

Bij binnenkomst hartelijk verwelkomd. Rondleiding door de kamer die van alle gemakken voorzien bleek. De temperatuur in de kamer was goed en er was mooie sfeervolle verlichting. Goed bed. Echt een aanrader om er even tussenuit te zijn en eens zalig te kunnen ontspannen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was weer een heerlijk verblijf.

Veel privacy en goede hygiëne. Top locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruimte met paar tekortkomingen

Het is een heerlijke plek om te zijn. Het ziet er gewoon heel erg mooi uit en de aanwezigheid van het zwembad, whirlpool, Finse sauna en klein (2-persoons) Turkse sauna maken het heel compleet. Wat ik als oudere (64) bezoeker miste was een handvat om in de whirlpool en in het zwembad te komen. Het is nu een hele toer en ook niet zonder gevaar. De verhuurder moet zich dit echt aantrekken. Het bruggetje is heel leuk en charmant maar de helling is erg steil. De waterstroom uit de douches is zeer matig en van de 2 zeepdispensers was 1 kapot en de andere leeg. Eenvoudig te verhelpen.

Relaxed

Prettig ontvangst, mooie, ruime kamer, voorzien van alle gemakken

• Prijs-kwaliteit verhouding

Enorm genoten in een prachtig mooi verblijf

De ruimte betreden en binnen tien seconden de rust voelen in je lijf door de prachtige sfeer die is gecreëerd in dit verblijf. Een moment van puur genieten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super service , alles na wens

Mooi kamer

Erg goed bevallen

Erg leuk ingericht. Heel prettig met eigen privacy. Makkelijk parkeren. Fijne plek We komen zeker nog wel eens.

Top ervaring

Het was even zoeken op een ongezellig industrie terrein, maar wauw wat een gave kamer!!! Super netjes, schoon en verzorgd! Een echte aanrader als je even wilt ontsnappen aan de buiten wereld! Flesjes water, condooms, handdoeken aanwezig ! Top!

Fijn verblijf

We hebben genoten van ons verblijf. Huiselijk sfeer met een tuin. Zeker een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie met zeer vriendelijke mensen

Mooie kamer, zeer compleet ingericht voor een zeer comfortabel en prettig verblijf.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn