Prima locatie met zeer vriendelijke mensen

Mooie kamer, zeer compleet ingericht voor een zeer comfortabel en prettig verblijf.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was heel netjes van binnen. Bubbelbad al aangezet voor ons en netjes opgeruimd. Standaard iedere week nu daar naar toe komen om te rusten. Raad het jullie aan

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super anoniem (sleutelkluisje aan de deur), was schoon en top

Super anoniem (sleutelkluisje aan de deur), was schoon en top. Precies wat we zochten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige ervaring op deze fijne locatie

We hebben een hele fijne avond beleefd, op deze goed verzorgde, maar vooral ook anonieme locatie, met de juiste privacy! Zeker redenen genoeg, om nog eens terug te gaan!

Top ervaring

Alles was goed geregeld!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed ontvangst heel beleefd en vriendelijk. Hele mooie locatie. We gaan het zeker nog een keertje boeken. 100% aan te raden om echt te gaan voor ontspanning en te relaxen.

Aloha

Second time Here on a row. Again an Awesome experience, now it was besides boom boom Chicago also hide and seek licky the pickle. What a game that was! The stay was like the first time very convenience. Mahalo from Amsterdam.

Perfecte service

Foutieve boeking (verkeerde datum) snel Omgezet en geschakeld! Dit heeft super veel voor ons betekend!! Dankjulliewel!!’

Mooie verzorgde locatie

Goede en prettige ontvangst met goede uitleg. Heerlijk genoten. Wij komen zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top heel gied en compleet

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles uitstekend, groot, schoon, warm, gewoon top

De kamers zijn prima, alles is schoon en zodra je aankomt is alles keurig geregeld.... Sfeerlampen aan, verwarming aan. Het was niet mn eerste keer hier en zal hier ook zeer zeker terug komen. Badkamer ook helemaal top. Als we dan een verbeterpuntje op moeten noemen: mocht je met zn 3en afspreken (wat hier kan), neem voor de zekerheid een extra handdoek mee. Er liggen zoizo 2.setjes klaar maar voor 3 personen iets te weinig

Goede ontvangst

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was geweldig en boven verwachting

We hebben genoten van alles. Voor ons was het de eerste keer en zeker iets om vaker te doen. Alles was gewoon perfect en voor ieder wat wils.

Voor herhaling vatbaar

Nette kamer, vriendelijke gastvrouw.

Uitstekende mooie kamer

Heerlijke kamer goed bed en groot genoeg voor 3 personen. Wel jammer dat er nu voor veel verbouwd wordt wat wat overlast geeft,maar we hebben ons vermaakt.

Zeer schoon

Elke keer als wij hier komen is alles super netjes en schoon. Fijne bedden in beide onderkomens. Wij komen snel terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was weer top alles netjes schoon kaarsje aan

Komen er vaker , altijd schoon warm lichtjes aan , sleutel hang bij de voordeur met code Top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg mooi en verzorgd appartement, de zelf incheck is ook erg prettig en handig

Erg mooi en vrij appartement, alles goed aanwezig, en lekker op temperatuur (wat gezien het weer buiten erg leuk binnenkomen was). Parkeer ruimte voor de deur: erg handig Douchewater was wat aan de hete kant, en niet direct kouder te krijgen. Dat was eigenlijk het enige kleine dingetje waarom het geen 10 is geworden

Heerlijk samen genoten

Een heerlijk plekje waar je ongestoord, zeer comfortabel en sfeervol tijd met je Lief door kunt brengen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Dit is onze tweede keer op deze lokatie, en ook favoriet. Een heel fijn ontvangst en de kamer is mooi en schoon en gezellig. Ook fijn dat er daglicht is met vrij uitzicht en dus veel privacy. Hier komen we zeker vaker

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie sauna op onverwachte lokatie

Hele mooie sauna (precies zoals op de foto's) op een onverwachte lokatie. Gelukkig krijg je een filmpje opgestuurd met waar de ingang is anders loop je er zo voorbij. Lekker jacuzzi, infra roodnsauna, stoom cabine en regendouche, veel ligbedden, water, koffie, alles wat je nodig hebt. Heel ruim opgezet. Aanrader!

Wederom top!

Er was wat misgegaan met de bestelde extra’s. Dat was binnen no-time gecorrigeerd met een extraatje erbij. Dat is dus Service met een hoofdletter S!

Leuke in gerichte kamer

Kamer leuk in gericht en warme douche en bad mooie centrale plek.+extra massage tafel.. Puntje van aandacht waren wat dingen los ... Voor de rest zeker herhaling vatbaar..

tevreden

geen

100%

Alles keurig, netjes en verzorgd. Prachtige kamer.... Al hadden we meer oog voor elkaar. We komen zeker weer terug.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn