Top locatie Veel privacy Heerlijk bed We hebben genoten

Goede en fijne kamer

Alles ziet er netjes uit en we werden gastvrij ontvangen

Super nette schone kamer

Kleine maar super knusse schone lichte kamer met veel privacy..! Mooie inloop douche! Ook deze was erg schoon! Werden ook vriendelijk ontvangen! Komen zeker keer terug!

Heerlijke middag gehad

Voor de 2e keer via Secretrooms geboekt, we vinden het vooral fijn dat je het zo kort vantevoren nog kunt reserveren. Inchecken duurt (mijns inziens) te lang, moest nu van alles invullen en vragen beantwoorden. Ook werd beide keren gezegd dat de nota nog voldaan moest worden - pas na lang zoeken zagen ze dat alles reeds betaald was. Wel prijzig maar echt een perfecte kamer! Ziet er zoals verwacht zeer keurig uit, en heerlijk bad en bed.

Prima locatie

Rustig schoon privacy en eigen opgang

Fijn verblijf

Mooie en nette kamer, van alle gemakken voorzien. Koffie en thee faciliteiten op de overloop, kacheltje stond aan, het was lekker warm op de kamer. Mooie locatie met veel privacy, parkeren voor de deur. Sleutelkastje aanwezig waarvoor je via de mail een code toegestuurd kreeg. Badkamer was op de overloop, badjassen en genoeg handdoeken aanwezig, rituals pakketje stond klaar.

Heerlijk

Volgende reservering is gemaakt!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was oke. Prima voor elkaar.

Klein puntje is dat je eerst door een ruimte heen moet om bij onze kamer te komen. Maargoed gelukkig was daar niemand. Volgende keer zal ik weer hier boeken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

door eigenaresse op geld belust summiere ervaring

Ondanks dat ik mail gestuurd had of tijd aangepast kon worden werd daar enorm moeilijk over gedaan want dan zou er een GAT vallen. De vloer was spiegel glad om je nek te breken ondanks de slippers. Dan was er geen stoombad en kokend heet water in jacuzzi en voor 3 uur slechts 2 handdoeken. Veel betere ervaring in Waalre waar ze wel vriendelijk en niet op geld belust waren. De dame bij de receptie was wel heel vriendelijk.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie ruimte voorzien van alles

Fijne ontvangst, schone kamer voorzien van alle gemakken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Al de 12e x dat ik hier kom? Perfecte verblijf !!

Wederom geweldig

Inmiddels een van de favoriete plaatsen! Schoon, gastvrij, ruim, van alle gemakken voorzien

Toppie

Vriendelijk onthaal! Alles was perfect

VRIENDELIJK, UITSTEKENDE HYGIËNE, HUISELIJK EN MOOI INRICHTING

Prima locatie, privacy en rustig

Awesome

Wat een feest in deze room, boem boem Chicago was het! Tip top in sauna, whirlpool and bed. One I will not forget easily!

Heerlijk ontspannen!

Fijn ontvangst op locatie door de gastvrouw, de spa is van alle gemakken voorzien, netjes en schoon. En overal lag wel een handdoek voor klaar. Je hoeft aan niks te kort te komen. In en uitgang zijn ook goed ingericht op privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes schoon en prettige medewerkers

We hebben een heerlijke avond gehad, werden vriendelijk ontvangen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooiste dag van mijn leven

Alles echt boven verwachting goed.

Mooie kamer maar steenkoud

Afgelopen zaterdag deze prachtige kamer bezocht echter was het nog geen 18 graden in de kamer waardoor een sexy spel onmogelijk werd gemaakt en we verplicht onder de dekens in bed hebben moeten blijven liggen. Ik zit zelf in de verwarmingsbranche maar 1 radiator waar een podium overheen gebouwd is krijgt het hier bij lage buitentemperaturen nooit warm. ( een airco op verwarmen zetten zou hier een uitkomst zijn ) Ook kloppende jeugd die buiten aan de ramen kloppen is meer dan storend omdat deze waarschijnlijk weten wat er achter de geblindeerde ramen gebeurd. Al met al geen goede ervaring welke we niet gewend zijn van Secret Rooms. Met kleine aanpassingen kan deze kamer net even wat meer warmte bieden want de rest is oke Grt Peter en Cindy

Prima kamer

Schone kamer die prima in orde is voor t doel De badkamer is op de gang …prettiger is een badkamer op de kamer maar dit wisten we . 2e kamer was niet verhuurd dus geen probleem met het delen van de badkamer. De eigenaar was beneden aan het werk daarom iets beperkt in je privacy

Super leuke kamer

Alles was goed geregeld...

Heerlijk verblijf! Vriendelijk personeel

Prima plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie met alle faciliteiten

Zeer goede en complete locatie. We hadden een mooie luxe kamer met alle faciliteiten. Heerlijk rustig gelegen op het platte land. Invanfst via een algemene ruimte waar ook ander gasten kunnen zijn. Is misschien een minpuntje als je 100% Prive verwacht.

Helemaal klote thx

Partner op het laatste moment ongesteld jammer kan gebeuren geld kwijt en een totaal onbegrip van een medewerker nexttime de hele zooi maar vervuilen kortom waardeloos en nooit meer. Had wel enige service verwacht voortaan naar de grote namen inplaats dit soort eenmanszaken. Nooit meer dure les

Atoomweg 12

1627LE Hoorn