De verwachting meer dan waargemaakt.

Goede locatie en voorzieningen. Door omstandigheden iets te laat, mochten ook langer verblijven. Top!!! We komen zeker nog x terug.

Top locatie

Top locatie, discreet. Kamer is schoon, goede matrassen

Buitengewoon spannend!!!

Super spannende, fijne schone kamer de Alur in Almere, ontvangst was helemaal top het kon contactloos en ging lekker snel. Dit was voor ons een ervaring om nooit meer te vergeten, we hebben enorm genoten van elkaar, ook de swing was een heerlijke toevoeging voor ons, kortom alles klopte. Zeker voor herhaling vatbaar :)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer goed en compleet Perfecte ervaring

Prima locatie

Fijne locatie alleen is de gang nogal gehorig. Verder netjes verzorgd en een fijn bed!

Goed vertoeven

Voelt beetje vreemd om bij iemand op het erf te parkeren, maar genoeg plek om te parkeren. Toegang is goed geregeld, niet volledig discreet ivm andere functionele ruimtes maar dat zorgt ook voor huiselijk gevoel. Schone kamer, goede faciliteiten en best gezellig ingericht.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer, alles aanwezig!

Prima kamer, alles aanwezig!

Lekker wat quality time.

goed ontvangen we mochten wat drinken pakken van hun, en werden toen begeleid naar de kamer daar werd goed uitgelegd hoe alles werkte en daarna konden we lekker ons ding doen, op de helft vroegen ze nog of we iets wilde eten qua fruit dit hebben wij afgeslagen maar geloof dat het heerlijk kan zijn erbij. Het was erg leuk, En al die verschillende verdiepingen is toch wel kick. Verbeter puntjes, is toch wel de kamer waar het bed stond, vond ik een beetje kaal, en de lichten deden niet altijd wat je wilde. Voorderest een top ervaring gehad.

Sfeervolle kamer, fijne service

Leuke sfeervolle kamer van alle gemakken voorzien, fijne service, goede parkeergelegenheid, voldoende privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Sfeervol, romantisch en fantastisch!

Hier voor de 2e keer geweest, de vorige was iets voor de zomer. Ook voor de druilerige dagen een romantische en sfeervolle locatie. Waar zelfs 6u zo weer voorbij is helaas. Wij vinden hem geweldig!! Hopelijk weer tot snel!

Uitstekende ervaring gehad bij Bahia

Top personeel, prachtige kamer, goed eten en lekkere cocktails. Een échte aanrader!!

prima service en accomodatie

Prima en prachtig arrangement. Had een 10 gegeven als de stoomcabine met een geurtje was. Eucalyptus ofzo. Mis alleen een zitje in de accomodatie. Misschien een idee voor zo'n "love-seat" Verder zeer voor herhaling vatbaar.

Fijn verblijf gehad

Heerlijke schone.plek

Was de handdoeken vergeten bij te bestellen, werd meteen opgelost. Mooie Luxe kamer met veel privacy.

Zwaar teleurstellend

Stinkt naar kattenpis, niet schoon, slecht werkende kranen, tv doet het niet, entree in steegje is stikdonker je breekt er je nek. Heel slechte uitleg over alles. Geen privacy door schuifdeur die niet op slot kan . Stinkende riool . In een woord NOOIT meer . Het is dat ik 1 ster moet invullen hieronder maar dat is nog teveel

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een geweldig mooie kamer waar t je aan niets ontbreekt!!

Komen graag terug ❤️

Mooi en Super netjes

Goed ontvangst en super netjes Heerlijke plek

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie romantische kamer met dito sfeer.. We mochten er zelfs al eerder in.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was perfect. Alleen de jaczzi water wat mijn betreft was niet schoon.

Geweldigeplek

Het is zeker goud waard.mooi,netjes,top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch verblijf met mijn partner met veel privacy. Top

Gewoon goed

Wat kan je verwachten voor deze prijs? En wat is het doel van je verblijf via SR? verwacht geen chique aangelegenheid maar een prima nette en schone kamer. Wij hadden het verjaardagsarqngement erbij en dat was ook goed. Ontvangst via receptie en dan door. En het doel is vast voor de meesten via deze website hetzelfde. Wij hebben een hele mooie en romantische tijd gehad. Verwacht voor deze prijs niet veel extra faciliteiten. Parkeren kan aan de overkant bij de Jumbo supermarkt tegen betaling. Ja, wij zullen hier vast weer een keertje boeken.

Heerlijke ruimte met mogelijkheden

Alles goed op temperatuur, van alle gemakken voorzien, vriendelijke ontvangst en brandschoon. Echt top kwaliteit!

Top lokatie

Alles weer zoals ik ben gewend super lokatie en top voorelkaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekend. Voor herhaling vatbaar.

Mooi verblijf, met eigen toegang. Alles zeer schoon en veel privacy. Kamer was heerlijk warm en van alle gemakken voorzien.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn