Keurig voor elkaar

Fijne locatie, schoon, discreet en netjes

Perfect verblijf

Veel privacy

Geweldig mooie wellness

Heerlijke ruimte met veel mogelijkheden qua eten en drinken. Mooi en sfeervol ingericht. Hier komen we zeker nog eens terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lieve en zorgzame gastvrouw, mooi, gezellig en schoon verblijf, heerlijke tijd gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk rustig en goede voorzieningen.

Fijne kleine kamer

Fijne knusse kamer. Fijn ontvangst alleen ik had vooraf verwacht dat je anoniem kon binnenkomen en dat was helaas niet zo.

Nette schone kamer.

Na een iets wat ongemakkelijk ontvangst van een aardige mevrouw naar de kamer gebracht. Korte duidelijke uitleg over koffie en thee gehad en daarna tijd voor onszelf. Keurige en mooie kamer. Zeker een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zoals omschreven en heerlijke romantische kamer met alles erop en eraan

Top locatie, gastvrije mensen

Mooie locatie, erg schoon en heel verzorgd. Wij komen hier regelmatig en het is altijd top geregeld.

Geweldige!!

Is een aanrader om deze spa sauna niet te missen!! Topie werk.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top plek voor spannende rendez-vous

Louter goede ervaringen met deze secretroom. Het is zoveel beter dan een kille hotelkamer. Goed te bereiken, discreet parkeren en de ontvangst ook altijd helemaal prima met sleutels in de lock-box.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Niet voor herhaling vatbaar.

Het was redelijk wij waren wel op tijd, maar de eigenaar helaas niet. we stonden bijna een kwartier te wachten Hij had zich verslapen en was vergeten de kachels aan te doen. Het was er erg fris. Het bad was niet schoon rrrrr wil je niet in. Het bed was verder wel oke en het was er heerlijk rustig Hele grote donkere kamer, privacy was prima.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele fijne ochtend gehad in een mooie en luxe sfeer

Alles was perfect verzorgd en heerlijk genoten van de sauna, whirlpool etc. Ook de bestelde high tea was goed verzorgd.

Helemaal top

Super goed geregeld, Goed contact met de contactpersoon. Op verzoek werden er nog even wijnglazen en een ontkurker neergezet. Ik was er een kwartier eerder dan mn vriendin, en ook eerder dan de gereserveerde tijd. dit was geen probleem en dit gaf mij de ruimte om nog even wat dingetjes voor ons klaar te zetten. Kamer was erg netjes en lekker op tempratuur. Heerlijke tijd samen gehad. Een aanrader

Super vriendelijk mensen

We konden niet komen door ziekte. Maar we gaan zeker een andere dag plannen. Nog merci

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig, sfeervol en kwalitatief hoogstaand

De kamer is ontzettend fijn om in te verblijven. Je kunt makkelijk voor de deur parkeren en de ingang is afgedekt. De kamer is ruim opgezet, niet kitscherig of wat dan ook, van alle gemakken voorzien. Je krijgt van tevoren een uitgebreide uitleg hoe alle apparatuur werkt. Topverblijf gehad, ik kom hier zeker nog een keer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie en zeer discreet

Mooie B&B met een hoop privacy en luxe.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super aardige eigenaar en uitstekend verblijf!

Mooie plek, alles was daar goed geregeld.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke ervaring, netjes en schoon.

De ruimte was netjes en schoon, niet erg groot maar van alles voorzien . Wellicht nemen we de volgende keer de grotere ruimte. . Voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

prima accommodatie, vriendelijke host! top!

Zeer goed, zeer privé. Leuke kamer, ruim. Aardige host.

Prachtige kamer

Geweldig, sfeervol ingericht, lekkerwarm en sfeer verlichting was aan toen we binnen kwamen. Alles netjes en schoon, keukenblokje prima voor als je t nodig zou hebben, en de badkamer heerlijk met stort en massage douche

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was schoon en netjes. De medewerkster was okk aardig en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Als je eenmaal binnen bent: Perfectie!

Tja, het is een beetje rommelig industrieterrein zoals we er zoveel van hebben in NL, maar de ervaren secretroom-bezoeker weet intussen dat dit pareltjes niet uitsluit… en dat geldt ook voor Alor… wat een heerlijke ruimte biedt dit gaststel! Aan alles is gedacht, alles is aanwezig, aan alles is zorg en aandacht besteed. Smaakvol, schoon, slim en compleet. We kunnen niet anders zeggen. Mijn vrouw en ik besluiten vaker om onze saaie slaapkamer in te ruilen voor een kwaliteitsmoment in een secretroom en deze staat nu als blijvertje op ons lijstje. Goed gedaan!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke goedverzorgde ontspannen avond gehad

Wij zijn al een aantal keer op deze mooie plek geweest. We worden altijd fijn ontvangen door de gastheer of dame. Deze wellness kamer is echt van alle gemakken voorzien. Alles is tot in de puntjes verzorgd, je hoeft zelf niets mee te nemen. De ruimte is sfeervol ingericht wat bijdraagt in een heerlijk avondje uit. Wij komen zeker weer terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima anonieme en discrete locatie

Mooie landelijk gelegen locatie. Prima om een paar uur te vertoeven en van elkaar te genieten.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn