Goede plek om te relaxen,

Sfeer was uitstekend, De geur van de handdoeken waren heerlijk , alles werkte naar behoren ik heb geen min punt , 3 uurtjes hebben we van genoten Echt een aanrader

Afgelegen en rustig Cocon

Leuke en schone afgelegen plek. Iets te koud Fijn dat je naartoe kan zonder iemand te zien

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruimte met alle privacy

Teveel voor drie uurtjes, een hele mooie, verzorgde locatie

Prima locatie

Mooie ruime gelegenheid, lekker bed. Super leuke tuin!! En een fijne coulante gastvrouw.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes schoon en vriendelijk personeel

Stoombad leek niet echt makkelijk te werken verder was alles prima alleen de aankleding een beetje saai een muur schildering had al verschil gemaakt en verder kon je niet echt eten bestellen behalve een zakje chips en ook waren er maar 2 red bull koud verder toppie

Privacy gewaarborgd

Rustige en nette plek met privacy

Een uitstekende locatie Aparte zit-en slaapkamer Goede hygiëne

• Prijs-kwaliteit verhouding

Is een perfecte locatie voor een intiem samen zijn

Wederom alles goed verzorgd

Top locatie. Ruim. Heel netjes. En heel discreet. Wij gaan hier zeker nog vaker komen

Net sfeervol

We hebben genoten

In een woord fantastisch

Veel privacy en heerlijk relaxend

Prima vermaakt

Alles aanwezig voor een paar fijne uurtjes. De douche vraagt wel wat extra uitleg. Fijn bed en lekker grote whirlpool! Enige minpuntje vind ik dat het toilet niet afgesloten is.

Mooie ruimte

De kamer bestaat uit diverse gedeelten en ziet er strak en mooi uit. Er is genoeg ruimte, ook in de sauna en in de Whirlpool. Minpuntje was dat de whirlpool niet goed schoon leek. Er was gelegenheid om eten te bestellen, maar we misten wel de minibar en gelegenheid om zelf koffie of thee te pakken. Ook misten we de badjassen. Badslippers waren aanwezig. Handdoeken waren tegen betaling bij te bestellen.

Zeer goed bevallen

Mooie studio,leuke en vriendelijke ontvangst. Alles was netjes en schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima lokatie

Een fijne plek

Geweldige lokatie

Alles tot in de perfectie geregeld Top lokatie

toplokatie heerlijk relaxen

heerlijke plek alles aanwezig voor heerlijke relax lekker ruim en goede wellness goede privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima studio die in de beschrijving meer indruk maakte dan de werkelijkheid

Vond de studio tegenvallen qua grootte. Klein van binnen zo ook het ligbad te klein voor twee personen. Tuin op de foto is het weggetje naar de P plaats, geen plek voor privacy. Studio was prima voorzien van koelkast en airco en tv etc, hygiëne was top en de sfeer ook.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie, netjes en sfeervol

De locatie is erg netjes en sfeervol. Nette badkamer en privacy. Meerdere malen geweest en zeer goed bevallen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt netjes en alles aanwezig. Zeer rustig en mooie discrete omgeving

Prima. Veel privacy

Alleen bed erg zacht en misschien in verband met verbruik. Vooraf vragen of bad vol moet en sauna aan moet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke ervaring lekker los gegaan en vrouwtje kon er geen genoeg van krijgen Dus super geweldig en schoon

Nog 1x proberen waard

Helaas geen douchespullen zoals shampoo of bodygel.. Kamer was erg koud en de CV ging niet tot ik de gleufje boven de deur dicht deed. Verder lekker afgelegen en prive. Mooie ruimte met veel privacy. Werkende tv die je niet vaak ziet. Over et algemeen een prima booking en ik zou het wel nog 1x booken.

Schoon gezellig en privacy

Mooie schone kamer goed verzorgd , rust en discreet.

Super fijn verblijf gehad

Veel privacy, warm bad en warme sauna. Het was heerlijk! De gastheer was ook erg vriendelijk.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn