Schoon gezellig en privacy

Mooie schone kamer goed verzorgd , rust en discreet.

Super fijn verblijf gehad

Veel privacy, warm bad en warme sauna. Het was heerlijk! De gastheer was ook erg vriendelijk.

Goed verzorgd

Wij hebben hier een overnachting geboekt. Alles was netjes en schoon. De uitleg in het begin was fijn. Alles werkte naar behoren en de eigenaren waren erg vriendelijk. Het ontbijt werd door hen zelf gemaakt/gehaald en was heerlijk. Zeker een aanrader.

We hebben genoten!

Zoals vorige keer (ben er al s geweest). Hebben we heerlijk genoten! We hadden een plate met lekkernijen erbij gedaan. (Drinken kan je apart bij estellen door de qr code te scannen. Ging erg makkelijk. Sauna was op heerlijk temperatuur, en ja prachtige kamer! Dank jullie wel! X

Geweldige ervaring!

Mijn vrouw en ik zijn afgelopen vrijdagavond geweest en ook direct blijven overnachten en hebben hier enorm van genoten. Alle faciliteiten waren netjes afgewerkt en schoon, bed was ook top en de luxe borrelplank en snacks maakte het voor ons af. Ook fijn dat de badjassen en handdoeken inbegrepen waren, want dat is niet altijd het geval. Het was echt top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een heerlijk verblijf!

Ruime parkeergelegenheid, heerlijk privé, voelt als thuiskomen, huisje goed op klimaat, kaarsjes, lekker geurtje, veel handdoeken en roosjes op het bed. Heerlijk bed, mooie aparte luxe woonkamer met smart tv, prachtige ruime badkamer. In één woord: Luxe voor een prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie rustige lokatie en kamer

Prima lokatie. Rustig schoon, ruim Voor 2 koukleumen had de verwarming wat hoger gekunnen

Super mooie lokatie

Schoon en netjes , mooie onderhouden . Goeie ontvangst

Redelijk

De ontvangst was netjes, de kamer OK, wat onpersoonlijk. Een verbetering, goede verduisteringsgordijnen, dat vergroot de intimiteit

Prima locatie

Knus en schone kamer met heerlijk bad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel leuk en net appartement

Komen hier zeker terug

Top plek

Keurig, schoon, afgelegen, fijn bad, goeie douche, lekker bed, prima bankje, gevuld keukenblokje, top voor een paar uur samen vertoeven!

Helemaal top

Mijn ervaring bij deze Spa was heerlijk , genieten. Wij zijn vriendelijke ontvangen door personeel. We hebben kunnen geniet van alle faciliteiten. Alles was schoon en hygiënisch. Ik zou deze privé sauna aanraden aan mijn familie en vrienden. Wij komen zeker weer terug.

Genieten

Fijne secret room!! Alles super schoon en een mooie luxe suite! Wij komen weer!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede ontvangst, eenvoudige kamer en voldoet voor wat bedoeld is.

De gastvrouw is hartelijk en volgens mij uiterst discreet. Voor mij was dit de eerste keer. Wist niet eens dat zoiets bestond. Maar als je voor een paar uurtjes (met iemand) een kamer wilt huren zonder gedoe dan is dit ideaal.

Was supe4 goed

We hebben genoten

Een geweldige dag gehad

Wij hebben ons meer dan normaal vermaakt alles voldeed aan de verwachtingen. enige wat jammer was dat onze vriendin die iets later zou komen niet mocht omdat de plaats voor twee personen is bedoelt. dat staat helaas nergens beschreven

Fijn verblijf

Gastvrouw was erg vriendelijk en heeft alles uitgelegd. Kamer was erg netjes en schoon en was van alle gemakken voorzien. Locatie makkelijk te vinden en erg privé gelegen. We komen hier zeker nog eens terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg nette en mooie kamer.

Hele vriendelijke gastvrouw, en een nette,schone kamer. Ideaal!

Roodkapje huisje

Grappig huisje in t bos op terrein van de vriendelijke eigenaren. Prima plekje.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima. Hier kom ik nog wel een keer

Moeilijk te verbeteren.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke prive spa alles op orde

Heerlijk een avondje ontspannen dat is wat dit bedrijf aanbied en zeker ook waar maakt. Alles is tot op de kleine puntjes aan toe verzorgd. Nette ruimte die brandschoon is en alles is heerlijk op temperatuur als je aan komt. Beste eigenaren ga zo door.

Top geregeld

Alles zag er netjes en verzorgd uit. Gast rouw heeft ons door de locatie geleid. Voor hethaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie sfeervolle kamer, schoon en romantisch. Ik miste alleen washandjes

Atoomweg 12

1627LE Hoorn