Prachtige anonieme ple

Het was een heel mooi plekje om zeer intiem te zijn met je geliefde. Wij komen zeker nog eens terug Één klein puntje een beetje teweinig handdoeken en ze roken niet helemaal fris Maar wel een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een heerlijke, fijne omgeving en kan deze ervaring alleen maar een 10 geven. Fijne gastvrouw, mooie schone kamer!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

De kamer was kleiner dan verwacht en het was er enorm warm, de verwarming stond flink hoog, na deze wat lager te hebben gezet en een raam open was het een stuk aangenamer. Verder was alles netjes verzorgd en schoon!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, schoon, veel privacy, fantastische host

Heerlijk verblijf

Leuke plek

Leuke plek en discreet

Erg erg bijzonder!!

De locatie is uitmuntend! Het ontvangst is erg vriendelijk!!! En de tijd was zo voorbij! Ruimte is van alle gemakken voorzien. Hulde aan de eigenaresse! Wat een gastvrouw!

Alles was gewoon top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk verblijf in een mooie kamer

Mooie ruimte met een jacuzzi en sauna. Heerlijk prive. Ook parkeren op prive terrein. Schoon en nette ruimte. Gevulde minibar en ook douche producten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Discreet en prima verzorgd, mis alleen een mogelijkheid om koffie te maken op de kamer. Geld neerleggen op een kamer vond ik niet veilig en hebben we met een tikkie de volgende dag opgelost.

VRESELIJK

Na vrijgave van de reservering kwamen we erachter dat het een chalet betrof op een camping. Auto moest geparkeerd worden voor de slagboom en het was een hele tocht ( over onverharde wegen) om bij de chalet te komen. Ik voelde me er totaal niet veilig. Eenmaal aangekomen was er een petroleum kachel en was het 12 graden. De sauna deed het niet, jacuzzi was oké maar de lamp boven de jacuzzi deed het niet. De badkamer was slecht afgewerkt, toiletbril zat los en douche was er professorisch in gezet. Om over het bed nog maar te zwijgen. Het frisje wat bij de prijs inbegrepen zat hadden we dan ook echt nodig om bij te komen. Zeker geen aanrader voor deze prijs.

Ontspannend!

Super schoon, netjes, erg privé. Tijd gaat snel, de bel ging wel 30 min eerder ipv 15 maar voor de rest; voor herhaling vatbaar.

Goedemorgen lokatie

Mooie kamer

Mooie sfeer

Mooi ingerichte ruimte en bij binnenkomst ben je meteen in hogere sferen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontvangst was super en persoonlijk. We hebben genoten van alle faciliteiten. Echt de moeite waard om weer eens te gaan

Prima geregeld

Duur maar verder goed

Geweldig verblijf.

Volledig kunnen genieten van dit luxe en van alle gemakken voorzien verblijf! Het is wat aan de duurdere kant maar het is het zeker waard. Een plek om samen heerlijk even tot rust te komen! Wij komen zeker nog eens terug.

Perfecte plek!

Mooi gestylde sfeervolle en schone ruimte, gezellig echt! Fijn bed. Prima te vinden en door 'zelf check-in' optimale privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke schone kamer in rustige omgeving.

Relaxte omgeving, lekkere kamer met mooie douche. Vriendelijke hostess en fijne afhandeling.

Was perfect!

Heel fijne en warme sfeer

Het was fantastisch!

Enkele weken geleden voor het eerst met mijn vriendin/minnares een kamer gehuurd. Het was werkelijk fantastisch. We hebben erg genoten van elkaar en de kamer. Zo erg, dat we opnieuw hebben geboekt...

Was prima kamer

Goede kamer voor relatief weinig geld.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gem in the center of Grun

I am very happy I chose to stay with them this Thursday. Place is exactly as shown in pictures, clean and beautiful. Lady welcomed me very nicely and they answered all my doubts via telephone. Bubble bath was bomb. The only thing I’d add is that there should be more big towels available, at least 5. The rest is 10/10. Will book again definitely.

Heel fijne kamer

Bij aankomst zien we dat de auto echt privé geparkeerd kan worden. Wel zo fijn. Het was heerlijk warm. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Mooie ambiance

Mooie ambiance op mooie locatie. Veel privacy,temperatuur in kamer was aan de koude kant.

Leuke kamer

Leuke kamer alleen jammer dat de pallet kachel snel uit ging. Voor de rest zeer goede locatie.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn