Keurig nette, schone kamer. Voorzien van alle gemakken.

Super fijn

Super fijn en relax lieve mensen

Perfect relax

Volgende keer blijven we langer

Keurig

Keurige locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijke locatie om te ontspannen

De privacy en de accommodatie zijn super

Superfijn!

Het was een h3le fijne ervaring, een hele fijne ambiance

Prima geregeld

Alles goed voor elkaar en discrete incheck. Prima kaner voor een paar uur

• Prijs-kwaliteit verhouding

Niet wat er van verwacht werd

We vonden het er niet echt hygiënisch uitzien, de deur kon niet op slot, er hingen lampen los aan het plafond. De wc-deur kon niet dicht. Het water onder het bad liep niet weg dus overstroming, we hebben dus niet kunnen douchen. Om 11.15 sprongen de stoppen met water koken voor de thee dus zaten we compleet in het donker. We zijn maar weggegaan, gelukkig hebben we samen wel genoten, dat was eigenlijk het enige pluspunt...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie met veel privacy

Heerlijke tijd gehad bij deze locatie. De gastvrouw was niet aanwezig maar dmv een belletje en een sleutelkastje werd de toegang snel verleend. Het was super rustig, de kamer was schoon, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Top locatie

De locatie is erg ruim. Meer dan ik had verwacht. Het zou leuk zijn als er een bad bij was, maar dat is een luxe ‘probleem’.

….

….

Matig

Had graag zin in kopje koffie. Maar de koffiebak was leeg en er was geen personnel aanwezig. Kamer wel netjes en schoon

Prachtige locatie, mooi privé

Het is een prachtige locatie. Faciliteiten zijn mooi en fijn. Alles werkt naar behoren.

Ontspannen en samen genoten

Secretroom midden in de stad .goede parkeer gelegenheid en discrete ingang . Even wennen aan decruimte niet erg hoor. Maar beviel ons goed

Heel ontspannen!

Super mooie ruimte. Netjes. Best veel geld natuurlijk, maar wel wat het beloofd. De tijd mag wat langer. 3 uur is bv beter.

Perfecte locatie

Mooie nette kamer met alle faciliteiten die nodig zijn. Kom zeker weer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Beautiful place, clean and organized.

I loved my stay there, it was clean and organised. Also very discreet. Only thing I’d add is that it would be nice to have more towels.

Heel netjes

Aanrader

Super !!!

Mooie sfeervolle kamer , heerlijk bed , drinken gratis !! Fijne douche, echt top !!!! Miste uitleg koffieapparaat en miste washandjes.

Rust in een paradijs

Wat een waanzinnig mooie ruimte troffen wij aan in Tiel. Een balzaal zo ruim. Met woonkamer, slaapkamer, keuken en badkamer. We hebben zo genoten. Hadden er willen blijven wonen!

Netjes en schoon!

We zaten in de Gelagkamer. Eerste keer ernaast maar deze was toch ruimer, grotere douche en goed klimaat binnen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een heerlijk plekje om onze uitgebreid liefde te bedrijven Keurig en netjes verzorgd Hebben al voor eind van de maand weer geboekt Houd het appartement zo netjes en verzorgd Top

Sfeervolle omgeving!

Al vaker hier geweest en dat is niet voor niks! Hele mooie secretroom waar je in mooie Oosterse sferen een paar uur kunt doorbrengen! Het was er wel erg warm. Er was wel een airco maar die werkte minimaal. Alleen als je bij de jacuzzi de bubbels aan wil doen, spuit t alle kanten op. Dus dat is geen aanrader.

Fijn verblijf

Makkelijk te bereiken locatie, fijn ontvangst, prima kamer. Aanrader.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn