Mooie schone plek

Mooie luxe ruimte, alles netjes afgewerkt en veel privacy.

Vriendelijke gastvrouw

De kamer was netjes en schoon! Er was alles om er een leuke avond van te maken.

Heerlijk

We hebben heerlijk 2,5 van elkaar kunnen genieten. Je moet alleen wel van te voren bellen dat je er bent, dan ga je niet per ongeluk het restaurant naar binnen want die deur zit gelijk naast de deur van het hotel. Misschien een idee omdat er bij te zetten in de beschrijving. Voor de rest was de ontvangst goed, eigenaar liet snel de kamer zien en was gelijk weer weg. Ook fijn dat je de deur op slot kon doen zodat er niemand anders naar binnen kan. Toen we naar beneden liepen hoorde we wel op de eerste verdieping kinderen praten, dus hoopte dat we niet al te veel geluid hebben gemaakt. Komen zeker hier nog een keertje terug.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Was goed voor elkaar! Nette kamer, genoeg privacy!

Relaxed, schoon en privacy

Genoten van een aantal uren relaxen. Accomodatie was precies zoals aangegeven. Netjes en verzorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Koffie/thee voorziening op de kamer zou nog wel fijn zijn.

Geweldig hier!

Dit was onze 2e keer hier en we genieten er altijd volop! Hele lieve gastvrouw en geweldige kamers. Hartelijk ontvangst! Alles is altijd keurig schoon en netjes. Bubbelbad en sauna is geweldig. We komen snel weer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie, ruime, luxe kamer

Prachtge ruime kamer . van alle gemakken voorzien. Ook prima geregeld en op tijd voorzien van alle nodige informatie. Reactie op een vraag was ook snel.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk relaxte avond met mijn partner. Een super vriendelijke gastvrouw, die alles perfect heeft uitgelegd.

Prima kamer

Prima kamer voor een gezellige middag. Weinig privacy wanneer je naar het toilet moet, doordat er geen deuren in het vertrek zitten, dus daar moet je tegen kunnen. Weinig licht, enkel rode lichten die niet afstelbaar waren in helderheid. Wel was alles netjes en schoon en was de service snel en beleefd. Locatie vonden we niet heel prettig, gezien bepaalde nabijgelegen faciliteiten, maar je hebt er op de kamer zelf geen overlast van.

Prefect

I can say that it was a super time for me and my wife. We will comeback for sure!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was prima met één minpunt

Helaas waren er geen ramen in het verblijf wat het een beetje verstikkend maakte.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel goed bevallen, nette spa en vriendelijk personeel.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ontspannen en prettige sfeer

Goede ontvangst en uitleg, daarna heerlijk kunnen ontspannen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek met voldoende privacy!

Het is een prima kamer, netjes en heel schoon. Voldoende privacy en een heerlijke douche! Aardige gastvrouw bij ontvangst ;-)

Gezellig en knus

Het was een verassing voor mijn vriendin. Zeer schoon, mooi, gezellig en romantisch huisje. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Geweldige kamer

Geweldige kamer, groot , heerlijk bed , we hebben daar een aantal uurtjes heerlijk kunnen genieten !

• Prijs-kwaliteit verhouding

het was een heerlijke ontspannen dagje

Het was de eerste keer dat we als stel een privé sauna huurden. We hebben het erg naar ons zin gehad en kwamen ontspannen weer thuis. Het is een echte aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijke ontvangst, zéér mooie en schone ruimte

Met 4 personen een heerlijke beleving gehad. Vriendelijke ontvangst en uitleg over de ruimte, die heel schoon was. Je waant je echt in een andere wereld. Privacy was top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kleiner en lager als verwacht

Het betreft een zolderkamer met schuine wanden. De kamer is klein, het bubbelbad is een zitbad. Verder wel schoon.

Jammer van het bed

Achterop bungalowpark dus niet echt anoniem. Genoeg ruimte, alles verder aanwezig qua douche, toilet, handdoeken, badjassen en een gratis drankje. Buitenjacuzzi aanwezig maar niet gebruikt. Een groot nadeel: het bed is een grote spelbreker, losse matrassen waardoor je er steeds tussenzakt. Als dat gefixed kan worden,dan kom ik weer. Want het bed hoort er wel bij hè...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schone kamer met groot bed.

De ruimte was fijn, en schoon, het bed lekker ruim. Het enige wat iets beter kan is zorgen voor een paar champagne en wijnglazen. De glazen die er staan zijn allemaal verschillend en in de verkeerde maat. Niet echt gezellig als je een lekker wijntje hebt meegenomen. Ook de handdoeken zijn te karig, namelijk 1 per persoon. Dat mag ook wel wat meer. Verder prima ruimte, ik kom er graag nog eens.

Mooie ruimte

Ziet erg netjes en verzorgd uit

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was weer een super geweldige ervaring! Nu voor de 3e keer de kamer geboekt. Echt een aanrader, we hebben 4 uurtjes heerlijk genoten van de mooie en schone kamer. Bedankt. Groeten Peter en Sandra

Netjes en schoon

Netjes en schone kamer Alle voorzieningen aanwezig

Atoomweg 12

1627LE Hoorn