Helemaal top!

Heerlijk genoten en ontspannen. Mooie ruimte en vriendelijke eigenaar.

Zeer fijne ervaring

Erg mooie kamrt

Miste een koffie apparaat of waterkoker

Geweldig gastvrij

Xx

Top lokatie

Alles tip top in orde heb eigenlijk niks te klagen zou niet weten wat hier nog negatief moet zijn Mooie ruimte mooie verlichting ,Ja top lokatie kom hier zeker weer terug .

Fijne ervaring

Ontvangst was prima. Eerste keer uitleg gehad, bij een volgende boeking niet meer . Voelt vertrouwd en discreet. Het is een zeer ruim, schoon appartement. Niets op aan te merken. Parkeren is aan de doorgaande weg, op aangegeven plekken. Dat voelt iets minder discreet.

Was weer top

Alles netjes schoon kaarsjes aan gezellig

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed verzorgd en discrete locatie

Zoals omschreven!

Het was heerlijk

We hebben heerlijk van elkaar kunnen genieten Jammer dat het koffiezetapparaat het niet deed. En iets meer smaken thee zou onze voorkeur zijn en te weinig handdoeken Maar verder netjes en schoon.

Super en gastvrij

Prima locatie met professionele en gastvrije gastvrouw

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed geregeld en prima in orde

erg goed

geweldig verblijf gehad ga er zeker terug naar toe

Alles heel netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooi en schoon We hadden een borrelplank erbij maar dat was echt veel te veel en erg smakelijk Wij gaan zeker terug komen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie en hygiëne hoog in het vaandel super voor elkaar

Baar opmerkingen

Bij binnen komst zat mevr druk te bellen … En wij vonden haar niet zo heel vriendelijk ze kwam over of dat ze heel moe was . Niet enthousiast. De ruimtes zijn zo mooi … Wat wij erg jammer dan vinden is dat de douche eigenlijk ontkalkt zou kunnen worden de stralen spoten alle kanten op .. En het badschuim en shampoo waren op. Tevens toen wij netjes op tijd klaar waren zagen we niemand bij de receptie … Wij moesten best wel even wachten .. Misschien iets van een bel …??? Of zo Tevens maakte mevr een zeer ongeïnteresseerd indruk naar ons .. Wij waren voor de 2 keer hier .. De ruimtes en de locatie zijn echt top en hebben wij echt wel kunnen ontspannen. De 1 keer was er een ander vrouwtje aanwezig en die kwam zeer enthousiast over … Wij vinden het dan ook echt wel jammer dat wij zo werden ontvangen je betaald tenslotte best wel wat centjes .. Hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen … Bedankt!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne, prettig en discrete locatie.

Heerlijk verblijf gehad. Kamer van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig gelegen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het was top

Een heel vriendelijk onthaal, alles was romantisch ingericht, en heel schoon. Lekker gekoelde procesco erbij, hebben een fijne leuke ochtend gehad

Precies zoals verwacht

Alles was zoals verwacht, maar het enige wat niet goed was, was de (nauwe) trap die je op en af moest lopen om te kunnen roken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Dit is zoals een privesauna hoort te zijn.

Na de vriendelijke ontvangst, waarbij duidelijk werd uitgelegd hoe de jaccuzi en sauna werkte hebben wij hier enorm genoten. De ruimte was zeer schoon en netjes. De jaccuzi was lekker op temperatuur en ook de sauna was alvast voorverwarmd op 75 graden. Er was een geluidsysteem met Bluetooth aanwezig om je telefoon aan te koppelen, zodat je je eigen muziek kon luisteren. Ook was er een tv aanwezig om vanuit de jaccuzi of vanaf het bed te kunnen bekijken. Als je iets nodig hebt hoef je maar te appen. Het enige nadeel was dat de tijd te snel ging.

genoten

het was weer 2 uur lekker genieten in alle rust. helaas was het niet mogelijk om een half uur eerder te komen terwijl de Spa niet bezet was maar werd wel als zodanig doorgegeven.

Geweldig !!!!

Alles was naar wens en een super goeie uitleg toen we binnen kwamen en een goed ontvangst !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek nu al paar keer geweest, komen zeker terug

Welgekomen genieten van 1ste ervaring samen

Een zeer warme welkom wat de spannimg om een 1ste x samen te zijn weg nam ! Mooie nette kamer met het nodige comfort. Zeker voor herhaling vatbaar.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn