Heel chill!

Mooi ruime accommodatie, alles was top in orde. Zeker voor herhaling vatbaar! Enige minpuntje was dat er buiten ( rookruimte) geen privacy was vanaf de straatkant. Maar verder alleen maar positieve vibes hier!

Top ervaring

Super mooie locatie vriendelijke en zeer behulpzame eigenaars echt een aanrader

Mooie ruimte

Fijne ruimte alleen wat donker.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat hebben we genoten samen. De tijd vloog voorbij en het was heel relaxt

Leuke locatie!

Prima locatie, vlak bij het strand. Erg fijn dat je via een privé uitgang weg kan (of je bezoek redelijk anoniem kunt ontvangen). Douche was prima, op het begin stroomde alleen het putje niet goed door, waardoor het water overal liep.

Hoogwaardige kwaliteit en discretie

Fijne sfeerkamers en kwalitatief hoogwaardige kwaliteit badkamer. Discreet en waar voor je geld.

Mooie lokatie, privacy gegarandeerd

Mooie ruimte van alle gemakken voorzien

Een echte toplocatie.

Er ontbreekt echt helemaal niks. Alles is goed. Heerlijke hapjes die klaarstaan als je binnenkomt. We komen zeker vaker terug

Super luxe uitstraling

Erg mooi! Groot bad en hele fijne sfeer

Super verzorgt en netjes

Alles is gewoon voor elkaar. Eigenaren zijn hartelijk. Alleen er is geen rookplek, maar je moet wat te wensen overhouden!

Heerlijk en ontspannen verblijf

Gastvrij .rustige omgeving .

Was weer geweldig ❤️

Zijn nu 2 x bij jullie geweest... Word een vast adres voor ons... Genoeg privacy... Netjes en eenvoudig... Maar alles wat nodig is voor een paar heerlijke uurtje... Aanrader...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke kamer van alle gemakken voorzien

Nette kamer met veel privacy. Contact met de host verliep prettig.

Super netjes

Heerlijke rust gehad, zeer schoon, zeker een aanrader!

Heel fijne locatie!

Al vaker geweest met mn lief! Heel fijn huisje met alle gemakken die je wenst en veel privacy!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik vond het in één woord: Fantastisch!!

Het was echt heerlijk vertoeven!! Het heeft alles Een sauna, Jacuzzi.. 2 zelfs.. 1 op warme temperatuur en een normaal. Dus afwisselend! En dan nog het huisje.. Ik ben zelf normale spa’s gewend maar dit was wel een goeie ervaring! Ik zou wel nog een keer willen boeken!! Dank je wel

Fijne locatie

Fijne locatie, alles goed verzorgd, volop privacy

Fijne kamer!

Al vaker geweest en stelt nooit teleur

Alles perfect

Ik ben hier met mijn vrouw samen een nacht verbleven. Alles goed geregeld en een zeer fijne plek. Goede uitleg gekregen van een zeer vriendelijke dame, sauna werkt perfect en het zwembad was zeer ontspannen. Ook de aangrenzende kamer met eigen keukentje was zeer mooi ingericht en alles was super schoon. Voor herhaling vatbaar.

Een aanrader voor iedereen

We zijn opgevangen door een vriendelijke gastvrouw,mooie omgeving rustig heerlijk om tot rust te komen het is schoon.gastvrij en hebben goede uitleg gehad hoe alles daar werkt.komen gauw terug

Weer top!

Nu voor de tweede keer geweest! Top privacy en comfortabel

Heerlijke ervaring weer

Zijn hier al een aantal keren geweest, heerlijke locatie, veel privacy, mooie kamer, prima badkamer. Zou hier zo een paar dagen kunnen verblijven. Alleen de koekjes die bovenop de handdoeken lagen waren niet zo lekker ;-)

• Prijs-kwaliteit verhouding

We besloten voor het eerst een privésauna te bezoeken en we hebben de juiste uitgekozen. Mooie inrichting, hygiënisch schoon. Supervriendelijke hostess, heel gastvrij. Alles goed uitgelegd, samengevat een hele leuke ervaring.

Prima voor een middag

Mijn eerste indruk was wel dat het er erg donker was en een beetje muf. Maar nadat ik alle lampen had gevonden en de deur had opengezet, was het wel goed. Het was erg warm buiten naar binnen lekker koel dus dat was een pluspunt. Bed vond ik wel lekker. Douche ook. Zou fijn zijn als er ook een grote fles douchegel was. Shampoo en conditioner was goed aanwezig. Koelkastje met inhoud was fijn, geen gebruik van gemaakt maar het kon wel.

Super !

Inchecken ging snel met een vriendelijke verhuurder en duidelijke uitleg. Appartement zelf is schoon, fris en op een goede locatie. Ook de uitleg welke je krijgt bij het boeken is helder waardoor alles snel te vinden is. Komen zeker nog eens terug!!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn