Hele fijne, rustige locatie om heerlijk even samen weg te zijn

Een klein oventje in de keuken zou fijn zijn, maar verder is alles keurig in orde

Altijd helemaal prima

Reeds meerdere keren geweest en het is altijd weer een feest. Belangrijk: Schoon, Ruim, Discreet, Vriendelijke gastvrouw, Volledige privacy, Jaccuzzi top, geluidsinstallatie top. Kortom, een van de favoriete plekken.

Heel erg netjes

Nette kamer, met een heerlijk bed. Alleen de ontvangst is niet zo anoniem omdat je de sleutel ontvangt van de eigenaar. Een ventilator met deze warmte zou wel erg prettig zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette kamer voor de doeleinden waar je voor komt en discreet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

4 uur gehuurd waarvan 2 uur zonder stroom!

2 uur geen stroom konden niks eigenaar wel aardig , zou nog iets doen aan die twee uur maar niks meer vernomen helaas....

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geen privacy en problemen met reservering

3 medewerkers van de receptie kijken mee als je incheckt en je moet ook een persoonlijk formulier invullen. Privacy heb je hier niet. Parkeren is betaald en de betaling kan alleen via de bank dus ook hier geen privacy. Mijn reservering is pas bevestigd nadat ik 2 keer met het hotel had gebeld (1 uur van te voren pas bevestigd). Kamers zijn wel mooi en schoon.

Top plek

Zeer lieve gastvrouw, heeft alles uitgelegd. Het was super schoon en prettig om er te zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was super en onvergetelijk

Wij hadden een extra pakket erbij genomen. De kamer zelf was al prachtig, maar daarnaast was het ook nog eens super tof versierd en stonden er heerlijke hapjes. De ruimte was heel erg schoon en alles werd goed uitgelegd. Wij gaan er zeker vaker heen.

Goede privacy

Leuke locatie en rustig met veel plezier. En privacy. Top

super mooi

Was echt super gaaf, modern en zeer schoon, respect!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was wel gehorig .Jammer geen uitleg thee en koffie hoe dat werkte. Hygiene top.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Perfect van begin tot eind!

Perfecte ontvangst, zeer vriendelijk, open en leuke gesprek gehad, alles werd duidelijk uitgelegd, extra romantisch aangekleed omdat ik jarig was, de faciliteiten zijn beter dan verwacht als je vergelijkt met andere spa’s, mooi verlicht, ruim, genoeg variaties, zeer schoon, je komt niets tekort, zeker een hele dikke aanrader, jammer dat ik maar 1 nachtje had geboekt, de volgende keer doen we 2!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alleen het grotere bed had 2 1 persoons matrassen wat erg irritant was. Schoven eenvoudig uit elkaar

Super netjes, ruim..

Hele fijne, schone en ruime plek. Lokatie is wat afgelegen en bij een soort bedrijven terrein. Maar eenmaal binnen... heerlijke plek. We hebben ons prima vermaakt!!

Snel geregeld

Spannende kamer

Voor de 2e keer naar deze secret room geweest, kamer met een leuke XXX verassing en spannende spiegels maken het af! Weer heerlijk genoten samen op deze secret locatie! :-p

• Prijs-kwaliteit verhouding

De locatie is privé, je word zeer hartelijk ontvangen.. de uitleg is gemakkelijk en duidelijk. Alle faliciteiten zijn gewoon goed gaanbaar. Bij het bubbelbad moet je voorzichtig instappen. Maar we hebben enorm genoten van deze plek! Buiten zit je privé heerlijk! Een enorme aanrader! Bedankt!

Leuke avond

Helaas niet zo anoniem inchecken als dat we dachten, moet bij de eigenaar sleutel ophalen, dat voelt best ongemakkelijk. Kamer was erg sfeervol, warm en gezellig, de douche vraagt wel wat aandacht, douchekop viel er steeds af, beetje gammel ding

• Prijs-kwaliteit verhouding

Rustgevend en perfect. Samenmet je vrouwtje

Geweldige secretroom

Bij aankomst makkelijk parkeren en mooie schone locatie , na openen van deur welkom geheten door de vriendelijke gastvrouw. uitgelegd hoe alles werkte en gebruik van gemaakt kon worden . Na verkenningsrondje lekker ontspannen en genoten van het complex. Heerlijk bed, fijne sauna en whirlpool. Alles was super netjes en heel schoon en na afloop geheel relaxt naar huis. Kort samen gevat TOP! Wij komen zeker terug.

GENOTEN!!!

Welkom geheten door een vriendelijke dame die ietwat onwennig uitlegde door haar eerst dag maar we moeten allemaal ergens beginnen toch? Alles heel netjes en schoon! Enige minpuntjes waren de koffiemelk die niet was bijgevuld, de douche die te heet stond en niet lager kon… Grappige actie: buiten viel de deur naar terras dicht en kregen we niet open, gezocht naar iemand die ons kon helpen en dat is gelukkig gelukt, smakelijk om gelachen!

Mooie locatie

Mooie locatie, afgelegen, privacy ruim voldoende. Qua hygiëne ook zeer tevreden, op wat kleine details na (stof)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zodra je binnen komt voelt deze ruimte aan als thuis, warm gezellig en knus. Alles is mooi schoon en voorzien van Airco. Heerlijke ruimte!

Beste plek

Het was beste plek ga ik zeker weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische plek in de natuur

Bij aankomst hele duifelijke uitel gehad van de gastheer Fabian. Er zijn veel vrrschillende mogelijkheden die goed werken De schommel aan het water is werkelijk geweldig Na afloop een leike nababbel gehad met Fabisn

Atoomweg 12

1627LE Hoorn