Zeer aangenaam!

Het contact met de eigenares was aangenaam; ze was heel aardig, reageerde snel en ze legde uitvoerig en duidelijk uit wat we konden verwachten. Ze hielden ook rekening mee met onze reistijd en bij aankomst waren we blij verrast met de accomodatie; heel ruim, schoon en netjes. Het nodigt uit om alles ook netjes achter te laten. Voor de prijs, krijg je een zeer ruime appartement; de omgeving is discreet en verrassend groot. Het is ons uitstekend bevallen en we komen zeker weer terug. Vr groet, Jack

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer nette gezellige kamers met fijne gastheer en vrouw super vriendelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch, goede ontvangst, perfecte kamer

Wat een fantastische kamer, alles klopte, uitstekende sfeer, hygiëne, ligging, werkelijk top.

Super, aanrader

Naam doet alle eer aan

Heerlijk verblijf in alle rust. Alles tip top in orde. Was super! Komen zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben ons heel goed vermaakt

We hebben een fantastische tijd gehad. De vragen die we hadden werden netjes beantwootd. Voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij zijn hier al voor de 3e keer en het is fantastisch Hoe wij hier van elkaar kunnen genieten Hoe anoniem en intiem hier heel erg fijn. Fantastische service Lieve gastvrouw.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was naar wens, top service.

Privé en netjes

Self check in was erg pretting & alles was duidelijk beschreven

Heerlijke dagen

Wat hebben wij genoten. En van alle welness in het boshuis. De privacy. In 1 woord geweldig

Nette kamer, discrete locatie

Goed geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Het was een mooie en leuke locatie. Zeker de moeite waard. Wij komen dan ook zeker nog een keer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie, netjes en schoon

De locatie was goed te bereiken met de auto waarna op eigen terrein geparkeerd kan worden. Nette grote kamer met eigen ook nette douche was erg fijn. Ook koelkast aanwezig met gratis frisdrank. Bij aanvang wel bijna kwartier moeten wachten omdat het verblijf nog niet gereed was. En 2 waakhonden die het vertrek wat ongemakkelijk maakten. Verder was alles prima, privacy ook erg goed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontzettend mooi, modern, en hygienisch met veel faciliteiten!

Het verjaardags arrangement was speciaal voor mijn vrouw...en dat was MEER dan succesvol! Ze vond het niet alleen het ALLERLEUKSTE kado maar ook haar ALLERLEUKSTE verjaardag ooit!! Jaa we hebben saampjes van alke faciliteiten genoten en saampjes een zeer RELAX feestje van gemaakt!! Het was dus zeker een onvergetelijke ervaring wat ZEKER voor herhaling vatbaar is!!

Goed schoon top

Nice plaats je ben welkom

Heerlijk ontspannen

Thuis is het altijd een zoete inval met (bonus) kinderen en aanhang. Super gezellig, maar vooral geen quality tijd voor elkaar. Vandaar het idee van even eruit: lekker genieten van elkaar in een zeer relaxte omgeving. Sleutel zat in de deur, stukje privacy was daarmee gewaarborgd. Omgeving, inrichting erg bijzonder en leuk. Daarna zijn wij nog heerlijk uit eten geweest in de buurt. Minpuntjes: -Koffiepoeder hard, zo niet te gebruiken. -Wellicht iets in de info-/routebeschrijving 1e keer. Je komt toch op iemands terrein, staan wat auto’s, zit je wel goed, word je ontvangen of is er een sleutel, en dat heeft toch iets awkward. Was voor ons ook de 1e keer. Maar achteraf super leuk, doen dit graag nog een keer. En zouden hier ook zeker weer terug kunnen keren. Smaakt naar meer. ;-)

Geweldig!!

Alles is mooi en schoon! Echt een aanrader!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer netjes alles was er een aanrader

Super avond gehad

Mooi afgelegen en discreet

Mooie locatie, lekker buitenaf, zeer discreet en prima kamer! Communicatie was ook helder. Was wel een beetje warm in de kamer maar er stond een kleine ventilator.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie, leuke, sfeervolle gezellige locatie

Op de 1e verdieping een erg sfeervol en mooi ingerichte woonkamer en keuken, beide van alle gemakken voorzien. Op de 2e verdieping een gezellige sfeervolle slaapkamer, badmeubel en kleine doucheruimte. Zelf check-in en daarnaast via de whatsapp uiterst vriendelijk contact met de gastvrouw. Wij hebben hier genoten en komen zeker vaker terug, een aanrader.

Prettige en discrete kamer

Zie v boven

Fijne locatie!

Prima lokatie, sfeervol en vertrouwd!

Netjes

Ruim appartement, netjes en schoon. Alles is aanwezig, zoals omschreven en afgebeeld. Heel dichtbij centrum van Meppel. Entree direct aan de weg, dus wel zichtbaar. Recht tegenover zit een (bejaarden?)flat, dus verwacht ook geen privacy als je op het balkonnetje staat..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke plek voor complete ontspanning

We werden vriendelijk ontvangen, met een korte uitleg over het e.e.a. Alles was keurig verzorgt, en schoon! En de soep smaakte heerlijk Wat een een heerlijk ontspannen verblijf Zeker een aanrader!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn