Fijne plek

Mooi schoon groot heerlijk bed… koffie thee aanwezig. Fijne douche kom hier zeker terug

Prima verblijf

Fijne privé accomodatie om even helemaal alles om je heen te vergeten. Redelijk anonieme parkeerplek. Handdoeken aanwezig net als een bad, douche, wastafel, goed bed en zitgelegenheid. Koude vloer dus neem bij binnenkomst wat warms aan je voeten mee.... Hou nu (aug 2023) rekening met een wegomleiding met wat vertraging. Helaas was het een eenmalig bezoek maar dat lag zeker niet aan de accomodatie...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima rustige locatie waar je privacy gewaarborgd is. Mooie en schone kamer met keurige badkamer. Van alle gemakken voorzien!

Wat een geweldige ruimte

Een luxe accomodatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles netjes en schoon en prima in orde

De accomodaties voldeed aan alle verwachtingen, was netjes en schoon en voorzien van alle faciliteiten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Grote en nette ruimte op rustige locatie

De ruimte was groot, netjes en voorzien van alle gemakken, plus extra details voor spannende momenten. We hadden de massagetafel bijgeboekt maar kwamen er niet aan toe ;) Zeker een aanrader!

Hele mooie locatie

Hele mooie schone en moderne locatie. Alles is nieuw en werkt naar behoren. Schoon, heel schoon. En ook een open indeling wat heel prettig aanvoelt. Er is echt aandacht aan de welness besteed wat betreft inrichting. Gastheer en gastvrouw zijn ook hele aardige en fijne mensen. Wat ik ook erg fijn vond is dat het niet heel warm binnen is (22 graden) waardoor je als je gedoucht en aangekleed hebt niet gelijk weer helemaal bezweet bent.

Geweldige locatie

Het is een geweldige locatie. Mooie, rustige omgeving en een zeer fijne schone kamer.

Niet de moeite waard

Paar van die jonge ongemotiveerde jonge stagiaires werken daar die alleen naar de klok kijken. Niks uitleggen. Niet zeggen dat bepaalde lampen niet werken, de douch slecht is en de stoombad niet werkt. Je betaald extra voor een pakket met drankjes en eten en krijgt te horen dt ze alleen paar drankjes hebben en geen geld teruggeven.

• Prijs-kwaliteit verhouding

De kamer was fantastisch, heel schoon hygiënisch en echt een op en top service, heel vriendelijk personeel een absolute aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes verzorgd en inderdaad privacy op en top wij komen hier graag terug

Top top top

De Beste Plek Dat Ik Tot Nu Toe Geweest Bent. Hele vriendelijke gastvrouw..! Wordt zeker herhaalbaar.

Super vriendelijk en luxe

Alles zag er goed uit zoals op de foto’s. Hele vriendelijke en lieve eigenaresse.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie, niet groot, wel netjes

Prima en nette locatie. Gastvrouw legt alles uit. Helaas moet je voor de TV een academische graad hebben. Maar dat kan vooral ook aan ons liggen. Wij zijn niet zo handig met nieuwerwetse snufjes. Lekker bad en prima bed. Goede locatie om je een paar uur te vermaken.

Het was heerlijk

Het was heerlijk fijn relaxen . Alles was goed verzorgd netjes en goed uitgelegd . Mijn vriend had voor mijn verjaardag dingen laten ophangen en ook nog voor de romantische kant hartjes ballonnen enz enz Fijne sauna heerlijk warme jaguzzi !! Al met al zeker het geld waard !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was super leuk alles was schoon en netjes

Dit was een van de leukste wellness die we naar toe gingen dankjewel voor de vriendelijke service

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zaterdagavond voor de 2de keer geweest met men vriendin. Was een zeer nette kamer en alles was top geregeld kom er zeker vaker terug .

Even weg van alles

Goed geregeld. Vond alleen 15 minuten wachten op inchecken minder prettig, niet wat je verwacht van 'discreet' met nog twee wachtende koppels en dat daar je volledige naam dan genoemd wordt. Afgezien van deze eerste horde was het perfect. Superlekkere lunch en goede uitleg. Heerlijk bubbelbad en perfecte rustige plek. Alle comfort aanwezig. Handdoeken en badjassen en badstof slippers. Hammam Doeken in de barrelsauna. Zo gaaf ook , met een raam in de sauna. Echt genoten. We kregen een kwartier extra, omdat we eerder moesten wachten, goede service. Pas overigens op met uitglijden in natte badkamer, spekglad zonder de slippers ;)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was super jammer van klima

Super ruimte super secret

Super mooi

Hele goede ervaring gehad. Super lieve enthousiaste gastvrouw. Wordt je gelijk vrolijk van bij binnenkomst. Alles tip top in orde. Wij hadden last moment telefonisch gereserveerd en konden direct terecht. Handdoeken vergeten en werden direct na belletje bij de deur neergelegd.

Heerlijk relaxed

Een nachtje ontspannen! Genoten in de jacuzzi en de sauna’s. In de avond eten besteld en laten bezorgen. Het huisje was beneden erg schoon, maar boven roken de bedden muf en lagen deze niet lekker (onze mening). Alles was erg duidelijk beschreven en we voelde ons prettig en welkom in het huisje!

Was goed voor elkaar. . Genoten... Voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super groot, netjes en volledig. Matrasbeschermers ivm olie en vloeistof aanwezig was onduidelijk.

Fijne tijd gehad

Mooie ruime en ook zeer netjes verzorgde kamer. Grote kans op herhaling.

Kan bbeter

Was voor de rest wel goed

Atoomweg 12

1627LE Hoorn