Fantastische verblijf gehad

In een woord heerlijk

Fijn gehad

Ben hier vaker geweest en het is gewoon een fijne plek. Altijd netjes en schoon. Ruim en prettige sfeer.

0!

Wegens overlijden heb ik 1,5 dag van te voren afgezegd/ geannuleerd. Ik had uiteraard verwacht dat er kosten aan verbonden zouden zitten, misschien voucher, of iets. Maar uiteindelijk doet dat er niet doe, het was iemand uit naaste kring dus moest en wilde annuleren. Maar wat mij heel erg tegen is gevallen is dat ik überhaupt geen enkele reactie op mijn 2 mails heb gehad! Dat vind ik schandalig! Je had op zijn minst kunnen reageren. Erg onpersoonlijk dus voor mij geen optie om hier alsnog te boeken!

Zalig

Hele mooie lokatie Fantastische borrelplank

Weer prima

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima accomodatie. Was nu vanwege een verbouwing wat rommelig buiten. Maar dat wordt vast weer beter.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was weer top, keurige kamer van alle gemakken voorzien.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zag er allemaal niet zo netjes uit. Maar het bed was goed en daar ging het om

Heerlijk bed. Voldoende privacy

Jammer

Ik had een verassing voor me vriendin bedacht laten we lekker naar de privé sauna gaan. Me vriendin wist nog van niks Bij aankomst wist ze eigenlijk ook van niks, ik dacht perfect Ze kijkt de kamer in en dat zou ze ook wel willen zegt ze Nja ik zeg dit heb ik ook geregeld deze ruimte Ipv het romantische pakket was het versiert voor een verjaardag Half uur staan wachten tot ze het hadden om getoverd Die tijd hebben we er wel netjes bij gekregen Uiteindelijk in de kamer kregen we wat uitleg Het extra pakket van 35€ raad ik helaas niet aan Als we niks hadden gemeld hadden we hoogstwaarschijnlijk de fruitschaal niet gehad Er lagen geen rozenblaadjes en echt in een love theme ? Nee vind ik niet stond een groot hart in de hoek that’s it Van de douches doet het maar 1 het de andere word niet warm Helaas maar het onthullen van de verassing heeft voor mij een slechte indruk achtergelaten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Grote kamer, maar wel wat gedateerd.

Heerlijk groot zacht bed

• Prijs-kwaliteit verhouding

De check in was snel en het personeel was heel vriendelijk. De kamer was uitstekend. En tijdens/na de date een fijne douche of bad kunnen nemen was ook top.

Rustig samen genieten

Mooie omgeving, natuur gevoel en veel rust en privacy. Faciliteiten zijn prima en er is genoeg om samen te doen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek om samen door te brengen

Schone en nette kamer, vriendelijke ontvangst. Zeker een plek waar we vaker terug komen.

Oké

Leuk buiten gebeuren , jammer geen kussens en slecht onderhouden. De douche werkte gewoon slecht ,niet of nauwelijks te regelen.

Fijne avond gehad

Fijn ontvangst door een aardige gastheer. Alles was schoon. We hebben een fijne avond gehad. Enige min puntje: de jacuzzi moest aan blijven staan deze begon midden in de nacht meerdere keren hard geluid te maken. Ook de luchtbevochtiger maakte om de zoveel tijd geluid. Hierdoor hebben we helaas toch besloten om thuis te slapen. Voor een avondje ontspanning was het zeker top.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruimte met volop privacy

Prettige ruimte, aparte zit en slaapruimte. Goed afgeschermd, relaxed gevoel

Geurloos

De ontvangst was heel goed, zag er netjes en proper uit. Badslippers betaald maar niet gevonden. Ijskast werkt niet. Wij hadden overnachting , en in de morgen was het drinken lauw. Ook geen airco en alles in 1 ruimte : te warm om te slapen Het belangrijkste : géén geurtjes voor bad sauna of hamman . Een hamman zonder geurtje stinkt. Hoe proper hij ook is. Een mooie sauna voor een paar uren te vertoeven maar niet voor overnachting. Aub voorzie wat geurtjes en badparels of zo

Veel verbeter punten

Lijkt keuk maar verdiend vele verbeter punten. Jaccuzi niet echt warm en moeilijk te bedienen Stoomcabine zoals in vele beoordelingen te lezen is natuurlijk kapot. En je mag dan een drankje pakken. Jammer. de douche kranen moeilijk bedienbaar En de riolering ruik je dat zou niet mogen en is ook niet echt romantisch Maar 1 handdoek pp Geen zeep if schampo in de douche

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top ontvangst, zeer leukec medewerkster, toppertje

Temperatuur enkele graden te hoog.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie rustige energieke ervaring. Fijne secret room

We waren iets verlaat. Werden geduldig opgewacht door vriendelijke eigenaresse die ons geduldig de room. Uitlegde Heerlijke rustgevend ruimte en omgeving. Echt een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige plek, afgelegen, veel privacy Piękne miejsce, zaciszne, dużo prywatności Beautiful place, secluded, lots of privacy In feite komt alles overeen met de foto's W rzeczywistości wszystko zgodne ze zdjęciami In fact, everything consistent with the photos

Genieten!

Wat een geweldige ruimte is dit! Mooi, schoon, genoeg te doen voor het dubbele van de 2.5 uur die ik had gereserveerd. De ruimte is sfeervol ingericht en zaken als handdoeken lagen voor ons de klaar. De gastvrouw was zeer vriendelijk en gaf een korte rondleiding met uitleg over o.a. het bubbelbad. Kortom: aanrader!

Fantastisch fijn

Veel privacy

Netjes vriendelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een fantastische fijne schone kamer

Een kamer met alle wenselijke faciliteiten. Een heerlijk ruim bad, een fijne bank en heerlijk bed. En super schoon!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn