Een fantastisch verzorgd verblijf

Zeer hoge kwaliteit van voorzieningen op kamer / badkamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, netjes, volledig en een fair deal. Ook fijn meegedacht in de functie die een kamer voor shortstay moet hebben.

Helemaal top

Heel erg mooi, netjes en verzorgd, schoon. Tevens rozenblaadjes op het bed, er is een douche en zelfs een ligbad. Helemaal super top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kamer is netjes en schoon Fijn dat allerlei extra's in de pijs inbegrepen zijn, maakt het extra speciaal! (Denk aan champagne, kleine versnaperingen, koffie, handdoeken...) Wij komen zeker terug!

Mooie, intieme plek

Helaas was het bezoek heel kort, maar het was een mooie plek waar we zeker nog een keer terug gaan komen om er dan wat langer te verblijven. Fijn dat je zo naar binnen kan lopen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke middag gehad op een fantastische locatie.

We hadden samen die middag onze agenda vrijgemaakt en zij wist niet waar we heen zouden gaan en alles was een verrassing. Bij aankomst werden echt heel vriendelijk ontvangen en kregen we een rondleiding met duidelijke uitleg over alles. We hebben drie uur lang genoten van elkaar en alles wat ons geboden werd. Echt een toplocatie, midden in de natuur en in alle rust. We gaan hier zeker vaker terugkomen en kunnen dit iedereen aanbevelen bedankt voor al jullie gastvrijheid en tot snel

Toplocatie!

Perfecte locatie voor een aangenaam verblijf

Heerlijk tot rust gekomen

Zeer vriendelijk ontvangen, schoon en van alle luxe voorzien. Wegens niet op vakantie, mijzelf hier flink laten verwennen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Het was perfect

Het was netjes schoon fijne sfeer in de kamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel te warm…. Niet vol te houden

Zelfde te warm

• Prijs-kwaliteit verhouding

Al vaker geweest en elke keer gaan we weer super zen naar huis heerlijk !!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Aanrader , echt alles aanwezig en gastvrouw heel vriendelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mijn man en ik echt op rust gekomen! Heerlijk in de jacuzzi en de sauna en dan heerlijk met een glas wijn in de tuin na borrelen met uitzicht over de velden. Lekker rustgevend en ontspannen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik ben in heel veel privé sauna’s geweest. Maar dit was echt prachtig en alles tot is detail klopten! Gewoon wauw! Bij aankomst een warm ontvangst en goede uitleg over de faciliteiten en hele fijne mensen. Het voelde gewoon als thuis komen zeker een aanrader en ik ga naar geen anderen sauna meer een hele dikke 10! Ben nog steeds onder de indruk ervan en alles op zoutwater gebaseerd kwam herboren thuis. Echt geen min punten Mvg

Super lekker om te doen

Het was super schoon en perfect verzorgd had de luxe room met zwemspa Als extra roze blaadjes en bitterballen en smoothy s erbij besteld 3,5 uur geweest echt heerlijk aardige mensen

Zeer ontspannend

Bij binnenkomst werden we op gewacht door Kaatje! Top vrouw die alles even met je doorneemt en uitleg. Je kan der tijdens je verblijf ook bellen als er iets is! De kamers waar ik ben verbleven waren zeer goed onderhouden en hygiënisch! Echt een groot plus punt! Je hebt verder totale privacy, beschikking tot het gebruiken van Spotify met goede speakers die door de hele kamer goed geluid geven. Alles is gewoon tip top in orde. Tot snel!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie en fijne gastheer

Top locatie en fijne gastheer en gastvrouw

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel privacy in een fijne ruimte!

Super mooi verblijf

Zeer netjes verblijf. Zeker een aanrader!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vandaag voor het eerst geweest met mijn partner. Dit concept is geweldig als je twee pubers hebt. Want de schoolvakantie duurt best lang. Een rustige manier om even samen te kunnen zij, komen zeker nog een keer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is wel eens beter geweest

De receptie onbemand. 20 min gewacht voordat er iemand aanwezig was. Ondanks de ingedrukte groene knop zoals beschreven op het formulier. De geboekte kamer niet beschikbaar. 15 minuten moeten wachten op een kamer, kamer met twee losse bedden.

Fijne kamer!

Super strakke, nette en discrete kamer. Zeer goed bevallen...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is het bezoeken waard

Zeer netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Vriendelijk ontvangen en alles schoon en netjes!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn