Top, alles wat je nodig hebt

half sterretje minder gewoon omwille van de prijs. Maar ze zijn allemaal wel zo kostelijk

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, schoon en fijne sfeer!

De sfeer is warm en het huisje dient perfect voor een fijn verblijf. Alles was netjes en schoon. De privé ingang en het contactloze inchecken maken het "eigen". Voor basis dingen is gezorgd. Het voelt als een warme fijne plek!

Heerlijk

Zeer schoon en super ontvangen!

Is vertrouwd

Prima! Privacy!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig om deze faciliteit te mogen ontdekken , uiterst verzorg, uitstekende hygiëne, sfeervol, echt een plek om relaxed te vertoeven. Grote kans voor herhaling… kortom Top.

Aanrader

Prachtige locatie

Aardige personeel en mooie locatie!

Geweldige ervaring

Geweldige ervaring, ontvangst was goed , helder uitleg, hygiëne top!! en nog een heerlijke goed verzorgd ontbijt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben het zeer naar ons zin gehad.

We hebben het naar ons zin gehad. Het nieuwe zwembad is echt top. De tapas plank was zeer uitgebreid. We hebben een overnachting erbij geboekt met ontbijt. Is ook aan te bevelen.

GEWELDIG

Wij hadden een superleuke dag. Het was schoon, en de medewerker was super lief!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Keurig kamer, en ligt een beetje afgelegen goed voor de privacy

Keurige kamer, vriendelijke ontvangst. Wat we erg jammer vonden was dat de Bluetooth speaker niet werkten. We hadden echt gehoopt een lekker muziekje op te zetten daar de kamers toch wel gehorig zijn. Verder prima verzorgt alles.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel rust en privacy mooie omgeving

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was heerlijke met een kleine maar….

Was een super mooie heerlijke kamer we hebben echt genoten… er was een kleine tegenslag en dat was de warmte. Als ik zo vrij mag zijn hang er een airco want we konden niet slapen van de warmte. Maar het was een mooie ervaring

Mooi

Leuke plek. Discreet. Goede ontvangst.. aardige mensen. Makkelijk uitchecken. Precies zoals de foto's. Je vermaakt je wel en de tijd gaat wel snel dus zou niet voor 2 of 3 uurtjes boeken. Ik had er 5 en dat ging al snel. Goeie ervaring. Zou er zeker weer eens naar toe gaan.

Nette relaxte ruimte

Fijn ontvangen, erg netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij waren onder de indruk

Goede en warme ontvangst met gedetailleerde uitleg. We hadden een bourgondische schotel erbij besteld. Heel erg goed verzorgd. De ruimte met sauna, zwembad, stoomcabine is ruim opgezet. 3 uur echt quality time. Super genoten en nogmaals bedankt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een hele mooie ruimte (schoon) waarbij je helemaal tot rust komt. Genoeg variatie (whirlpool, zwembad, sauna, stoomcabine). Zeker voor herhaling vatbaar!

Viel een beetje tegen

Werknemers heel vriendelijk, hapjes lekker en de sauna was fantastisch. Alleen moest je voor verkoeling erna eerst naar beneden. Het bubbelbad was goed op temperatuur, alleen kwam hier een enorme putlucht uit het rooster, was echt onsmakelijk. Zwembad tikkeltje koud maar dat was wel prima na de sauna. Wat we enorm misten was een chillplekje, de plastic stoelen bij het zwembad zaten hard en niet gezellig. En het bed was van kunststof, een kil en niet-uitnodigende plek om even te ontspannen… Zijn ook hierdoor eerder weggegaan. Een privé sauna middagje dat we voor ons zagen wat niet helemaal wat we daar vonden helaas

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het is als thuiskomen........

Het is een gevoel van thuiskomen als wij hier zijn! Alles is fijn verzorgd en geheel naar verwachting, graag tot de volgende keer!

Hele mooie kamer

Bj binnenkomst werd alles fijn uitgelegd, er stond een kaart met kleine hapjes, en een minikoelkast.. Er dreven veel lange zwarte haren in de jacuzzi, wat niet van ons was ( mijn partner is kaal, en ik heb hele korte blonde haren) dus dat vind ik echt een puntje van kritiek Verder een hele leuke tijd gehad!

Sfeervolle locatie

Verrassende sfeervolle locatie. Alles heel netjes en schoon. Echt een aanrader

Prima, netjes!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was tip top verzorgd Een geweldige ervaring

Het is daar fantastisch

Alles is schoon ziet er heel goed uit

Was een mooie locatie

Het was netjes en schoon. En een vriendelijke gastvrouw

Atoomweg 12

1627LE Hoorn