Schoon, sfeervol, alles prima

Alles is top. Is overal aan gedacht. Een super locatie.

Bijzonder fijne verassing

Gastvrij ontvangen door de gastvrouw. Een heerlijk goedverzorgde ruimte. Manlief had het uitgebreid met een romantisch pakket, wat me aangenaam verraste. Heerlijk prive genoten van de rust, jacuzzi en de sauna. Op een van de heetste dagen van het jaar tot rust gekomen in de met airco gekoelde ruimte.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie was super. Perfecte faciliteiten en hygiëne

Wij waren afgelopen week te gast in deze secret room. Wij hadden zelf de swing en handboeien bijgeboekt en bij aankomst waren deze al klaargezet . Op de dag zelf kregen wij netjes een berichtje met daarin een intro-filmpje met onder andere hoe je de kamer in komt. Deze wordt op afstand opengedaan. Wij waren zelf enorm te vreden en hebben 3 uur intens genoten. Wij komen zeker terug.

Netjes schoon. Parkeer gelegenheid

Toppie netjes

Alles netjes was top komen snel teug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Good and clean place very friendly welcome

Ontspannen 2.0

Een heerlijke ervaring gehad. Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg, je wordt behandeld als een echte gast. We hadden de ruimte met het zwembad, we hebben heerlijk genoten van alle luxe, netjes schoon gewoon perfect en een aanrader voor iedereen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

prima kamer voor een korte verblijf

inchecken in de horeca ging vlot, nabij centrum, makkelijk parkeren, schone kamer

Heerlijke kamer

Al meerder keren bij deze XXX secret room geweest! Sexy kamer

Super genoten

Mooie accommodatie, goed verzorgd. Jammer van de vele vliegen buiten bij het bubbelbad. ( door de boompjes?)

Super netjes

Zo dra de deur open ging keek ik mijn ogen uit alles was super mooi netjes echt we hebben een paar uur genoten

Prachtige locatie.

Wat een rust, en de faciliteiten zijn erg goed.

Zeer unieke locatie

Leuke accommodatie Schoon en huiselijk Aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg mooie Sauna en zwembad. Ook heel erg schoon. We komen graag nog een keer terug.

Heerlijke sfeer

Heerlijke locatie. Alles goed geregeld.

Matig

De extra betaalde massagetafel en olie waren niet aanwezig ook niet de rozenblaadjes. Muziek installatie deed het even min.

Leuk

Vriendelijk personeel en een mooie ruimte. De bank zou ik vervangen voor een bed

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie met veel ruimte

We zijn hier vaker geweest. Prachtige en discrete plek voor een fijn trio

Prettig

Prettige en discrete locatie

Goed maar kan beter

Faciliteiten zijn ruim. Mooie ruime sauna stoomkabine en mooie grote jacuzzi. Hygiëne kan naar mijn mening beter. Je word toch een beetje nieuwschierig en gaat in de lade kastjes kijken. Daar zitten spinnen webben in. De zwarte matras hoes om het bed heen zitten vlekken op en haren. Koffie machine was vies en zat nog een oud koffie padje in. Ontbijt was goed. Het zijn net de kleine dingetjes wat het toch wat aangenamer maakt. Wij gaan vaak naar privé sauna’s en vinden hygiëne gewoon heel belangrijk ook de kleine dingen. Daarnaast vonden we het niet fijn en ook niet kunnen dat er een video deurbel in de sauna hing deze was wel afgeplakt met tape maar wij hebben er ook een en dit kan 24/7 ook afgeluisterd worden. Wat een stuk privacy weg neemt. Als de hygiëne goed was en de video deurbel was er niet had ik 5sterren gegeven.

Helemaal Geweldig

Prachtige Locatie en geweldige privacy! Alles was goed en je wordt top ontvangen! Waren iets later maar ook dat is geen probleem bij ze! Ga hier zeker vaker terug komen

Geweldige Plek om Leven te Vieren

wij verbleven in het boshuisje, een echte aanrader. De buitenjacuzzi en sauna geven direct volledig vakantiegevoel, je zit midden in het bos, totale privacy. Overal in het huis heb je uitzicht op bos, natuur. De inrichting van het huisje is luxe, het is heel schoon, er hangen badjassen en handdoeken en slippers. Dit is gewoon helemaal zoals je het wilt.

Fantastisch genoten!

Een heerlijke ruimte met zwembad, jacuzzi, sauna en relax gelegenheid. Ideaal om discreet te ontspannen en dat is zeker gelukt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een zeer fijn verblijf

Het was zeer fijn om hier te verblijven, keurig nette luxe kamer. Zeer hygiënisch, echt top.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn