Fantastisch genoten!

Een heerlijke ruimte met zwembad, jacuzzi, sauna en relax gelegenheid. Ideaal om discreet te ontspannen en dat is zeker gelukt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een zeer fijn verblijf

Het was zeer fijn om hier te verblijven, keurig nette luxe kamer. Zeer hygiënisch, echt top.

Even heerlijk ontsnapper

Heerlijk even weg uit het drukke leven. Van alle gemakken voorzien, zeer voor herhaling vatbaar

Heerlijk

Geweldig en heerlijk genoten

• Prijs-kwaliteit verhouding

kleine maar fijne kamer voor een korte verlijf

• Prijs-kwaliteit verhouding

De accommodatie is echt fantastisch

Zoals ik in de titel beschrijf het is het heeeeel moooi! De extras echter vind ik ware geld klopperij!! €25 voor 6kaasjes en een hand vol rozenblaadjes… is tot daar aan toe. Maar het ontbijt was echt om te huilen!!! €49 voor een zak met mini broodjes van de jumbo. Een stukje kiwi en verse pas echt schandalig. Voor de rest de accommodatie zelf schitterend!

Mooie locatie

Mooie locatie, eigen ingang, pravicy, alles goed verzorgt

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nu voor de tweede keer geweest en was weer netjes en schoon en dik voor elkaar

Echt super!

Zeer prettige locatie om te verblijven, alles is aanwezig, erg rustig, schoon en goed verzorgd. We zijn hier al een paar keer geweest, en komen hier zeker terug.

leuke tijd gehad

Fijne compacte kamer. Het was schoon, prima locatie

The worst like nothing with the pictures

The worst like nothing with the pictures

Fijne ervaring!

Het was weer een fijne ervaring bij deze bestemming te gast te zijn. Zoals altijd keurig verzorgd!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie locatie & vriendelijke ontvangst.

Leuke locatie

Was een goede ervaring

Goed geregeld qua privacy, betaling en verzorging van de kamer. Vriendelijk en behulpzame medewerkers!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuk origineel verblijf maar niet zo gastvrij

Prachtig plekje, leuke tuin erbij, mooie stijl qua inrichting en meubilair. Bed boven is leuk - een ruime ronde ‘speelplaats’ - ook leuk voor drie of vier. Maar de boven verdieping kraakt erg. Er was helaas alleen thee of koffie. De koelkast was volledig leeg. Had ik dat geweten dan had ik wat lekkers van huis meegenomen. De douche/het bad was heel vreemd geplaatst, zonder scherm oid. Je maakt daardoor de hele muur en vloer kletsnat.

Helemaal top

De locatie was veel beter dan verwacht, op een industrieterein, maar dat nam niks weg van se ruimte zelf. De gastvrouw was straight to the point zoals je ook zou verwachten. Netjes en discreet. De ruimte was schoon, goed verzorgd, en alles stond netjes klaar so to speak. We hebben genoten al was de tijd kort. We gaan hier zeker vaker boeken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een geweldige locatie!

Wij kwamen hier voor het eerst. Maar wat een heerlijke, rustige omgeving. Genieten van de vogels op de achtergrond. Genoeg privacy, een heerlijke slaap- en badkamer..... Het voelt gelijk vertrouwd als je er bent. Wij willen hier zeker nog eens terug!! Bedankt!

netjes en goed verzorgd

we zijn nu 2x geweest we hadden nu een andere kamer maar vonden de eerste het fijnste .maar ondanks alles waren we erg tevreden weer.

Fantastische verzorgde BB ruimte

Mooie locatie. Super geregeld. En enthousiaste aardige eigenaren.

Niet schoon

Gisteren voor het eerst deze SR bezocht en ik moet zegen dat ik hier niet terug zal komen. De jaccuzi was gevuld, maar was niet echt goed schoongemaakt.. Voor toen we er instapten zaggen we direct allerlei huidschilfers en haren naar boven drijven

Super kamer + gastheer

Heerlijk frisse kamer en een lekker drankje naar keuze! Voor de auto is meer dan genoeg plek naast het pand, de prijs zeker waard!

Prima locatie

Prima bed en verder goede sanitaire voorzieningen.

Prima kamers

De entree is wat vreemd, via de cafetaria. Maar de kamer is netjes en met airco. Heel fijn.

Was weer geweldig!

Atoomweg 12