Toplocatie

Wat een verademing om hier te zijn , schoon en wat een privacy,

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was goed , alles wat je nodig had was er . Ik kan helemaal niet klagen . Ik zou er zo weer heen gaan .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige plek, veel faciliteiten en een aantal minpunten

Plus: Vriendelijke man, warm welkom en uitgebreide uitleg Mooie natuur Veel faciliteiten Mooie plekjes om te zitten Makkelijk parkeren Het is toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen (bij het food&baverage pakket) Min: Het is verouderd en een beetje smoezelig. Binnen ook veel spinnenwebben. Food&baverage pakket bestond uit: 2 pakjes appelsap, 1 blikje cola, paar tomaatjes en druifjes en 5 of 6 vieze vettige glazen potten met snoep en chips erin. Duidelijk eerder gebruikt en niet gereinigd. De eigenaren liepen in hun aangesloten tuin. We konden ze horen en zien en dan gaf een gevoel van bekeken worden en zeker geen privacy. De handdoeken die inclusief waren waren klein, hard en oud.

Optimaal privé genieten

De B&B staat in een prachtige, rustige omgeving. Veel privacy. Je komt in een oase van rust terecht bij binnenkomst. Alles is schoon en de inrichting is naar mijn mening prachtig. Van alle gemakken voorzien! Perfect voor een date als je toe bent aan meer privacy of als je als stel even lekker van elkaar wilt genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige locatie en superaardige verhuurder

Ik ben hier nu al een aantal keer geweest met 2 vriendinnen van mij en we hebben heel erg genoten en ik kom zeker vaker terug verhuurder is ook superaardig kortom alles top geregeld

Het was prachtig

Ik heb samen met mijn partner genoten Het was alles schoon en vriendelijke medewerker mevrouw Verder was alles net als de foto’s Echt leuk gehad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie kamer, absolute aanrader

Wat een mooie en ruime kamer! Beetje afgelegen op een industriegebied, maar dat kwam wel goed uit. We hadden een speeltas mee met het betere slagwerk, bij veel andere kamers moet je dan toch rekening houden met hoeveel geluid dat voortbrengt, dat hoeft hier beslist niet. Mooi de ruimte voor! Verder ontbreekt het echt aan niets. Eenvoudige toegang, goed geluidssysteem, koelkastje, prima werkende airco en heerlijke douches (bad en sling niet gebruikt). Absolute aanrader!

Super geweldig

Het was een top nachtje lekker in de sauna en daarna lekker de jacuzzi in super geweldig we hebben de nacht van ons leven beleeft Cker voor herhaling vatbaar

verzorgd, knus, schoon

Zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Met stomheid geslagen, je wordt hier echt opgelicht.

Wat een flop dit bedrijf. Je krijgt NIET wat er op de foto's staat!!!! Maar een achteraf muf klein zolderkamertje met een badkamer beneden, schuurpapier handdoeken en een hele stijle trap. Zonder excuus. We hebben ongeveer een kwartier zitten wachten binnen in een soort workshop keuken totdat er na verschillende keren bellen en appen eindelijk iemand tevoorschijn kwam. Toen nam de vrouw ons mee helemaal naar achteren en daar gingen we door verschillende deuren met opstapjes...Hier is jullie badkamer zei de vrouw en ze deed een deur open (ik vermoed van de eigenaar zelf want er lagen smoezelige harde handdoeken) en ernaast was een deur met daarachter een stijle trap met hoogpolig vloerbedekking (bah) en daar was de kamer. Ik dacht eerst echt dat het een grapje was. Een klein zolderkamertje met hoogpolig vloerbedekking , 2 kleine velux dakraampjes en er paste precies een bed in. Ik zei dat we deze kamer niet hadden geboekt en dat dit vast een vergissing was. Dat op de foto's luxe kamers waren afgebeeld en niets wat hier ook maar een beetje op leek. Ik vond het er muf en was echt teleurgesteld. De vrouw zei zonder blikken of blozen dat die kamers al bezet waren. Maar wij hadden 2 weken ervoor al geboekt en het stond gewoon als beschikbaar en de reservering was ook nog eens door hen bevestigd. En in die 2 weken hebben ze ons niet netjes ingelicht over de situatie. En ook nu geen excuses of oplossing. Tsja, wij hadden al betaald en we hadden ongelooflijk veel zin in elkaar dus...we hebben onze schouders opgehaald en de kamer maar geaccepteerd. Een andere keuze hadden we niet echt. Echt een hele slechte zaak en zeker niet goed voor mijn vertrouwen in secretrooms.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het zag er heel keurig en netjes uit. Alleen jammer dat het bed dan rond was.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Leuke en mooie kamer met privacy.

Ontvangst liet op zich wachten, maar gastheer attente man. Ruimte was zoals op de foto's afgebeeld, mistte achteraf de slingerstoel wel. Heerlijke avond met ons 3en gehad. Waarom er voor een 3e en evt een 4e persoon meer betaald dient te worden is ons een raadsel. Kunnen de kamer en locatie aanraden.

In eeen woordt super

Geweldige kamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele nette ruimte en super lieve gastvrouw

Hele fijne ervaring gehad en zal het zeker onthouden voor een volgende keer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schone en comfortabele kamer!

Tevreden, zal zeker weer bezoeken

Prima plek

Het verblijf was keurig, schoon en voorzien van alles. Inclusief snoepjes, minibar, koffie en thee.

Alles was top,

Gewoon erg fijn

Zeer fijne kamer

In de mail stond ook zeer duidelijk hoe en wat met zelfs een instructie filmpje naar youtube wat erg handig was. Erg fijne nette room. Komen zeker nog eens terug

Heel bijzonder

Perfecte locatie en omgeving, alles super geregeld, van eigen parkeerplaats tot badjassen in een bijzonder luxe ingerichte studio

Ervaring was top

Fijn ontvangst door een lieve gastvrouw die ook meteen alles vertelde over wat er allemaal is. Mooi schoon en fris en privacy genoeg

• Prijs-kwaliteit verhouding

De kamer en installaties waren heel schoon, gemakkelijk bereikbaar met goede service

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele goeie gastvrijheid en aardige medewerker

Het was voor mijn vriendin en ik de eerste keer om naar zo'n privé spa te gaan. Het was een hele leuke bijzondere ervaring met een leuke Arabische thema. Heel erg leuk om ernaar toe te gaan als date. Super!

Luxe, discreet, uitstekend bereikbaar

Uitstekende locatie om heerlijk te ontspannen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben ons heerlijk vermaakt.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn