Hartelijk en gastvrij ontvangen, daarbij een rondleiding gehad. Heerlijke genoten en zeker een aanrader!

Super maar warm

Airco is wenselijk, want de warmte was niet te doen

Heerlijk

Riante en mooie kamer

Voor de eerste keer een secret room gehuurd bij Alor. Kamer heeft alle faciliteiten en de eigenaar heeft koffie, thee, water beschikbaar en een doos chocola. Prima douches, fijn bad voor met z'n tweeën. Intieme sfeer. Geweldige tijd gehad met m'n vriendin. Gaan hier zeker weer naartoe. Ook de basis van vertrouwen werkt bij heel goed.

Super kamer

Super mooie kamer, en vriendelijke gastvrouw .voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeker een aanrader je verveelt je niet leuke sfeer

Zeker een aanrader eigenaar is aardig

• Prijs-kwaliteit verhouding

prachtige locatie met alles er op en aan!!!

heerlijke ochtend gehad. prima ontvangst!!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

mooie omgeving met een prachtige kamer

mooie kamer net goede service en accomodaties... vroege incheck en late uitcheck mogelijk

Prachtige lichte ruimte

Discreet, fijne ruimte, goede voorzieningen

Ongemakkelijk

Aan een huis zit de kamer dus je komt via hun achtertuin binnen en er is niet echt een deur die je dicht doet om te kunnen ontspannen dus ik vond het in dat opzicht ongemakkelijk. Verder gaf mevrouw een rondleiding en zei dan kom ik jullie om 12 uur weer halen. Als een soort moederfiguur. Heeeeel erg ongemakkelijk. Verder zag het er top uit en waren ze beide heel vriendelijk. Alleen had het discreter gemoeten en meer anoniem.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prettige en schone plek met veel privacy

Voor het eerst in deze gezellige accommodatie geweest. Het is een fijne schone plek met veel privacy. De aanwezigheid van een airco was top op deze warme dag. Het enige dat we een beetje misten was douchegel in de douche. Zeker voor herhaling vatbaar

Fantastische locatie

Heerlijke avond op een fantastische locatie, met ondergaande zon boven het water. En een duik kunnen nemen in het meer, na de sauna, is erg fijn. Komen zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette kamer, fijn dat je veel privacy hebt

Mooie kamer waar je veel privacy hebt. Alleen was het wel heel warm op deze kamer, maar het was dan ook 30 graden buiten

Teleurgesteld

Ik had het love pakket bijgeboekt. Groot was de teleurstelling toen ik bij aankomst hiervan niet terug zag (geen rozenblaadjes op bed, prosecco of bonbons). Ik kreeg wel antwoord op mijn mail dat ze het geld zouden terugstorten, maar alsnog begrijp ik niet dat je een extra pakket over het hoofd kan zien bij een boeking

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kamer mooi en schoon. Er is aan alles gedacht.We hebben heerlijk genoten. Aardige gastheer.

Toplocatie

Echt een aanrader sfeervol ingericht Woonkamer keuken slaapkamer badkamer is echt een groot en mooi appartement Al vaker geweest alles is goed verzorgd netjes en schoon

Ontzettend genoten

Nette ontvangst met een korte duidelijke uitleg. Alles zag er prima schoon en verzorgd uit, ook het extra geboekte romantiek-pakket was top gedaan middels kaarsjes, rozenblaadjes etc. Van de buitenkant en qua locatie ziet het er wellicht wat pover uit, maar de ruimte maakt dat binnen twee tellen helemaal goed. Echt even een paar uurtjes heerlijk weg van de wereld.

Gezellig

Het was fijn en gezellig, ruimte netjes achter gelaten en de eet service was fijn, alleen bij de 2e keer hebben we vaak proberen te bellen om weer eten te bestellen, alleen niemand hoorde toen het. De balie was ook leeg, maar toen we de deur open deden, toen pas zagen we wel iemand.

2x in deze kamer

Echt een leuke kamer. Had alleen even een verstopt doucheputje waardoor de cabine overstroomde. Voor de rest altijd heel netjes. Vantevoren ook een appje dat de kamer gereed is voor aankomst. Heel netjes

Top lokatie

Het is hier erg netjes schoon en mooi top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontzettend goed verzorgd en rustgevende huisje!

Wat hebben wij heerlijk kunnen genieten van alle rust! Erg leuk en praktisch ingericht huisje en alles zeer goed verzorgd! Erg vriendelijke gastvrouw. Ook met 30 graden een heerlijke plek om lekker gekoeld tot rust te komen. Een absolute aanrader, wij komen zeker nog eens terug maar dan voor een langer verblijf

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was onze eerste ervaring in een secret room. Deze locatie was zeer discreet en dmv een sleutelkastje kan je naar binnen dus je komt met niemand in contact. De kamer was zeer netjes en schoon , en van alle gemakken voorzien. Ook een goed bed wat ook erg belangrijk is ;-)

Geweldige locatie en accomodatie

Mooie goed verzorgde en discrete locatie

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super netjes en discreet!

Dit was onze eerste keer in deze kamer. Erg mooie, moderne, nette en schone kamer. Discreet ontvangst. Fijne uitbreiding van de secret rooms in deze regio. J&N

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij komen hier graag terug!

Supervriendelijk verwelkomd, heel behulpzaam en een prachtige mooie luxe kamer. Ik raad iedereen deze plek aan.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn