Prima locatie, airco zou fijn zijn..

Erg warm in deze tijd van het jaar…

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super nette kamer, gastvrije service!

We wisten niet precies wat we konden verwachten maar we werden vriendelijk (niet oordelend) geholpen. Nette kamer en het bad hadden ze al vol laten lopen (waardoor we het maximale uit de 2 uur konden halen :))

• Prijs-kwaliteit verhouding

Werkelijk is anders dan de sfeerbeschrijving en foto’s

Getracht prima in te richten maar vond het nogal armoedig. Toilet kampingachting beschermd, één ligbed buiten die gescheurd is terwijl er twee op de foto staan. Miste een wastafel binnen, privacy was oké en ontvangst prima. Vond het bedrag niet waard voor deze kleine ruimte….

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig en voor herhaling vatbaar

De eigenaresse is heel vriendelijk en discreet. Wij konden ongestoord genieten van elkaar.

Perfecte ervaring

Heerlijk relaxt verblijf alles was perfect geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ruime en rustige plaats, wel onderhoud vereist

Ruime locatie, veel privacy en de communicatie met de hostess was zeer prettig. Echter er is wel onderhoud nodig buiten. Zo waren er veel brandnetels, loszittend hout, soort groen kunstgras dat in elkaar geschoven is, etc… Van binnen was het dan wel weer erg netjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi kamer en ook buiten genieten

Leuk ingerichte kamer . Heerlijke buiten sauna en buiten douche . Ook heerlijk buiten zitten of liggen . Gastvrij en moeite waard

Geweldige tijd gehad

Eerste keus kon helaas geen doorgang vinden ivm een klein it probleempje, maar zelfde locatie dag later was geen enkel probleen en super vlug geregeld!!! Thnx Secret Rooms

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een uitstekende plek om te ontspannen.

Zeer nette plaats. De inrichting en sfeer is perfect. De service was juist en vriendelijk. Ik raad het ten zeerste aan en zal zeker weer gaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een prachtige spa! Zeker voor herhaling vatbaar! En ga zeker nog terugkomen

Heel goed voor de dames

Iedereen die ik daar heb meegenomen zeggen dat mooi en goed daar is

Uitstekend!

Precies zoals omschreven en als op foto's. Vriendelijk ontvangen, een aanrader!

Kamer was erg mooi!

Het was erg handig als je met daten uiteindelijk toe bent aan wat privacy maar er zijn bij beide kinderen in huis. Rustige omgeving, mooie schone kamer. Het ziet er ook nog is gezellig uit.

vriendelijk ontvangst, nette kamer

kort maar krachtig, heb het als goed ervaren

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima, discrete lokatie, goed faciliteiten

Lokatie goed te bereiken, gewoon oprit oprijden en achteraan parkeren. Je staat daar mooi uit het zicht. Snelle uitleg door gastvrouw. Jacuzzi was al vol aan het lopen. Leuk lokatie, beetje mengelmoes aan inrichting, maar daar kwamen we niet voor. Het bed is prima... Enige wat misschien anders zou kunnen is de bekleding van matras en kussens.... Vast makkelijk schoon te maken, maar... dat nepleer/skai is wel heel warm als je er op "ligt" ;-) Hoe dan ook, aanrader en voor herhaling vatbaar!

Dit was een aanrader

Zeer discrete en leuke plek voor een fijne dag.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel erg naar ons zin gehad!!!

Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug

Perfect en schoon

Mooie room, faciliteiten nieuw en werkt prima. Mooie jacuzzi en fijn bed! Wij komen terug

Heerlijk verblijf

Het is een fijne locatie. Rustig afgelegen huisje. Mooi ingericht. Heerlijk kunnen genieten met z'n 2en. We werden netjes ontvangen door de gastvrouw. Er word voor het huisje wel een woning gebouwd maar op de momenten dat wij er verbleven waren er geen werklieden bezig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn verblijf. Vriendelijke gastvrouw. Uitleg was duidelijk.Heerlijk gebruik gemaakt van de jacuzzi en hottub. Van alles qua eten en drinken aanwezig. Er is ook een zwembad aanwezig dat met zulke warme dagen wel heerlijk is om af te koelen. Het zit/lig gedeelte met de kussentjes is lekker knus met allemaal kussens en een dekentje. Wij hebben er Heerlijk genoten en komen er zeker nog een x terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was top alles wat je nodig had

• Prijs-kwaliteit verhouding

Warm ontvangst en zeer complete accommodatie.

Een mooi plekje met echt alles erop en eraan om heerlijk te genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een heerijk en ontspannen verblijf! Miranda is daarnaast een heel fijne gastvrouw.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles netjes en schoon vriendelijk personeel

Allee zwembad was beetje aan de koude kant

Atoomweg 12

1627LE Hoorn