Mooie ruimte voor relax ontspanning met zijn 2en

Na al vele malen geweest weinig aan toe te voegen , nette ontvangst en mooie ruimte , parkeren ook netjes in mooie vriendelijke buurt kort bij de A15

Geweldige locatie , en alles super voor elkaar Mvg J en G

Dikke prima!

Rustig en zeer discrete plek, elke keer goed geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

zeer sfeervol ontvangst, mooie locatie!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een prima accommodatie Zeer aan te bevelen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie, parkeren, privacy etc akkoord. Wel onzin dat nog steeds €5 energieopslag moet worden betaald.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne kamer en erg prive gelegen

Aardig ontvangst. Fijne kamer met alles wat je nodig hebt. Heerlijk afgelegen en voor de deur parkeren. Gaan er zeker weer eens terug.

Het was top

Leuke locatie en voor mij lekker stil en eigenlijk een top locatie

Helemaal prima

Dit is de tweede keer dat we hier zijn geweest. Het is gewoon een knus en prima ruimte. Het is wel langs een drukke weg dus je moet geen stilte willen. Verder alles helemaal dik in orde.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben enorm genoten. Fijne rustgevende omgeving, goed verzorgd en fijne gastheer. Alles is gewoon echt perfect geen andere woorden voor.

Heerlijk!

Hier is het heerlijk vertoeven. Alles is heel prive. Met mooi weer kun je buiten in de grote tuin waar diverse zitjes staan en zelfs een comfortabel ligbed. Met wat minder weer is het binnen en onder de veranda of in de sauna ook helemaal prima. Het huisje is stijlvol ingericht en hoewel niet heel groot is alles aanwezig. Je kunt inchecken zonder persoonlijk contact en aan alles is gedacht. Er is heerlijke thee en echt goede koffie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima ervaring met een vreemd einde ;)

Ontvangst was vriendelijk en uitleg was kort en krachtig. Kamer is zeer verzorgd en netjes ... sfeerverlichting ook op een prima niveau maar er waren twee puntjes om te benoemen en waardoor het geen 5 sterren waard was ... Punt 1, rond het gebouw werd gewerkt door een aannemer dus wat overlast van die kant en op het einde kwamen 3 personen tegelijk de kamer in om ... ?? Geen idee maar vond ik wel een puntje van kritiek ...

• Prijs-kwaliteit verhouding

Helemaal goed en ondertussen vertrouwd!

Een mooie fijne ruimte, toegankelijk in privacy. Mooie stalen profielen als dakdragers en een paal in de ruimte waar je ook vanalles mee kan!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten, hadden meer tijd moeten boeken.

We hebben 3 uur doorgebracht in deze spa. Heerlijk van alle gemakken voorzien, schoon en luxueus. Misschien het enige minpunt was dat het wel erg warm was. Maar we hebben bewust besloten om onze tijd daar niet aan te verspillen een deur was zo opengezet. We zouden hier zeker nog een keer terugkomen. De foto's doen de werkelijkheid helemaal eer aan.

Top lokatie

Mooi en goed verzorgd verblijf met veel privacy

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ik kom hier zeker nog terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie kamer ik raad iedereen aan

• Prijs-kwaliteit verhouding

Voldoet aan de eisen schoon en prettig

Goed onderhouden ruimte en stilte en rust. Anoniem

Gewoon netjes

Nette kamer waar alles nodig is wat je nodig hebt. Minpunt is het bed zou een steviger bed mogen komen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super mooie "kamer", groot, lekker warme jacuzzi, leuk tuintje, en mooi zwembad. Mij maakt het niet uit maar van buiten ziet het gebouw er discreet uit, we dachten eerst dat we niet bij het goede adres waren haha; dus dat is voor sommige mensen ook een pluspunt. Deze ervaring is het geld zeker waard ! Ook ideaal voor mensen die niet op vakantie kunnen, zo kun je hier wel even een paar uurtjes relaxen of het samen ergens in alle rust leuk te hebben.

Helemaal prima

Het was makkelijk om binnen te komen. Gratis parkeren en alles was netjes en schoon. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk privacy

Echt een super locatie. Parkeren geen probleem en midden in een schitterend natuurgebied waar je zeker even moet ronddolen voordat je naar binnen gaat.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel schoon en zeer discreet

Fijn super groot parkeerterrein afgesloten. Prachtige kamer en een heerlijk bed. Aardige receptioniste! Alles is super schoon en clean

Hemels en goddelijk

Deze mooie ervaring had natuurlijk ook te maken met de vrouw met wie ik was. Het verblijf, echt heel goed. superchill. In het landelijke. privacy en discretie zijn daar een understatement. Heel goed dus. Ontvangst was zo vriendelijk en hartelijk, als een warme douche. Op laatste moment nog gebeld om toch een flesje bubbels koud te hebben. Werd geregeld. Alles aan de locatie was goed. Niet onbelangrijk, een heerlijk bed, bestaande uit één matras. Het is een klein huisje, ruimte genoeg! Alles bij elkaar 5 sterren! 10 punten!

mooie kamer, alle rust

Aankomst is minder, hek is dicht. Ik moest aanbellen en een heer komt de sleutel geven en later moet je het ook persoonlijk inleveren. Dat was niet zo anoniem als dat je misschien zou willen. Verder mooie kamer met fijne douche en rust.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn