Absoluut voor herhaling

Uitstekende service, prima ontvangen, mooie introductie, aangename verrassing

Super mooi verblijf

Super geweldige gastdame en de locatie was perfect . Netjes discreet en super schoon bedankt voor het verblijf tot snel groetjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was lekker ontspannen. Puntje van kritiek vind ik dat de deur van de ruimte zelf niet op slot kan, de deur van binnenkomst is wel op slot te doen. Aardige dame die ons ontvangen heeft. Sauna was op temperatuur en jacuzzi was ook lekker op temperatuur.

Een heerlijke ontspanning

Een mooie kamer, niet te groot maar ook zeker niet klein. Mooi verzorgd en ingedeeld, muziek stond aan bij aankomst en de verlichting op sfeer stand. Goede kwaliteit meubels, verzorgd, schoon en incheck op afstand was ideaal.

Super ervaring!

Zeer vriendelijk ontvangen, Alles Mooi en schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke locatie in rustige omgeving om in je eigen bubbel te zitten

Prettig ontvangen door de gastheer (incl. wijn!) en uitleg gekregen over gebruik van de faciliteiten. Nu met z'n tweeen maar ook met meerderen is dit een fijne locatie. Muziek en licht kunnen afgestemd worden op de gelegenheid, koffie en thee is aanwezig. Tot de volgende keer!

Perfect!

Alles was naar wens! We gaan vaker heen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige locatie. Veel rukmte, zeer netjes en prima ontvangst

Laat gereserveerd. Geen probleem. Locatie is afgelegen. Ruimte om te oarkeren. Veel.privacy. We gaan zeker terug

Mooie wellness

Wij hebben genoten van deze wellness, alleen miste wij wel een plekje om te kunnen relaxen samen. Maar hebben prima genoten.

Hele mooie kamer,Boven verwachting

Kamer is ruim, muziek is goed geregeld met spotify. Zeer schoon. Heel ruim opgezet. Locatie was een beetje apart. Zit op industrieterrein aan de haven. Van alle Gemakken voorzien. Sauna, jacuzzi, stroomkamer en een groot bed. Grote TV, geen gebruik van gemaakt maar straalt wel luxe uit! Netflix is er op beschikbaar. Min punt was dat de tegels in toilet en douche extreem glad zijn. Pas op met natte voeten. Ik was mijn horloge vergeten maar die wordt netjes opgestuurd.

Fijne nette kamer

Heerlijk ontspannend

We hebben een heerlijke tijd gehad. Het was schoon en luxe. Aanrader!

Zeer discreet

Wel okee

Het bad was super chill maar het was niet super schoon. De koelkast was vies er lagen nog spullen van vorige mensen in. De spullen die op de wc stonden zoals de toilet spray zat een dikke laag stof op. De buiten plaats was rommelig alles op zijn kop mocht wel wat netter. Maar op zich was het te doen als alles schoon was en de buitenplaats in orde was het prima.

Uitstekende kamer

Schoon, netjes en erg prive

Sfeervolle verzorgde kamer

Ontvangst prima, mooie kamer met bad(al netjes gevuld), sauna(al lekker op temperatuur bij binnenkomst) en een fijn bed. Was gewoon helemaal goed!

Toppie

Gezellig huisje. Discrete ligging. Vriendelijke host. Ideaal voor zowel kort als langer verblijf. Terugkeeradres.

Pico bello

Alles zoals gebruikelijk zeer goed verzorgd, graag tot de volgende keer!

Fijne kamer

Reserveren ging makkelijk. Parkeren voor de deur van de kamer. Alles redelijk discreet. Kamer was mooi en hebben ons goed vermaakt. Let op de tijd die je boekt want die vloog voorbij voor ons. Als ik een punt voor verbetering zou moeten noemen is dat denk ik een airco, wij kregen het een beetje warm na verloop van tijd in de kamer. Zou deze kamer zo weer boeken.

Top geregeld!

Duidelijke info vooraf, lekker geurtje in de ruimte, muziekje aan, perfect schoon, sfeervol licht…

Prima lokatie

Goed bed en douche

Super plekje schoon en heel veel privacy

Super plekje schoon en heel veel privacy

Wat een fantastische privésauna

Wat een prachtige ruimte! Het ziet er schoon en netjes uit. De faciliteiten en service zijn top! Ik voelde me meteen welkom en heb heerlijk genoten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontspannen dat wel. Accommodatie kwam niet overeen met getoonde foto’s.

Wij hebben het ontspannen gehad dat was de bedoeling. Wat op is gevallen de losse onderdelen in de jacuzzi en het niet uit kunnen zetten van de jacuzzi. Foto’s aanzienlijk veel mooier dan daadwerkelijk het geval. Dat was jammer. Slordig geheel. Tsja evengoed ontspannen geweest het allure stukje volgens foto’s gemist.

Alles goed geregeld

Prima voor elkaar. Heerlijke plek.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn