Hele mooie, schone en luxe locatie

Prettige ontvangst en een hele luxe locatie....een echte aanrader!

Heel sfeervol

We waren verrast door de sfeer toen we binnenkwamen. Alles netjes verzorgd, koelkastje met fris, snoepjes, handdoeken, het bed was versierd. We voelden ons meteen thuis. Twee kleine puntjes; het bed kraakt heel erg (maar op zich verder geen last van) en het licht mag wel wat zachter (of dimbaar)...Verder top locatie!

Mooi en schoon appartement

Prettig appartement en erg rustig en prive

Heel fijn.

Fijne schone plek

Een eigen parkeerplaats voor meerdere auto’s, een lekkere ruime prive sauna met zalige jacuzzi en een goed uitgeruste bar: wat wil eens mens nog meer? Schoon, verzorgd, compleet. En geschikt voor kleine feestjes met meerdere stellen.. zo concludeerde ik ook nog.

Slecht

Heb 10 euro betaald voor romantisch extra, rozenblaadjes, brandende kaarsjes. Niets dus. Er stond een wijnkoeler met een lege wijnfles erin. De douche was koud, ongezellig geheel. Zou het niemand aan bevelen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Beste ervaring to nu toe

Al een aantal Privé sauna’s gezien maar deze overtref alles. Wat een heerlijke lichte movie suites. Fijne jacuzzi en sauna. Supervriendelijke ontvangst en de borrelhap is om van te smullen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gewoon weer top voor elkaar

Is niet de eerste dat ik hier was en alles is gewoon top voor elkaar ,netjes en schoon, sfeervol en vooral heel discreet

Perfecte locatie

Mooie locatie om te relaxen. Schoon en bij aankomst brandde de kaarsjes al. Kan geen minpunten bedenken. Simpelweg prima!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt een heel mooi plekje

Fijne ontvangst door de gastdame. Goede uitleg. En dan een heel knus huisje voor ons tweetjes. Jammer dat het bad niet werkt. Maar de rest van de voorzieningen maakt het gemis helemaal goed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Op de foto’s mooier dan in werkelijkheid.

Een leuke middag gehad. Echter geen privacy wanneer je gebruik wil maken van de jacouzie. En wat opviel was de stoffige vloer. Badkamer en minibar zijn prima.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig uitzicht en relaxte kamer

Hele fijne ochtend gehad. Van alle gemakken voorzien.

Prachtig prive spa

Een geweldig ontvangst, de minibar is goed gevuld en de faciliteiten zijn top. Alles is schoon. Ons verblijf was super en zeker voor herhaling vatbaar.

Top locatie

Ik miste de ventilator die er normaal hing Verder helemaal top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super geregeld en fijn verblijf

Prijs kwaliteit is echt zoals het hoort dit is de 2e x dat ik een verblijf boek en het is de moeite zeker waard

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige lokatie, rust en ruimte

Heerlijk vertoeven hier, volledige privacy, lekker veel ruimte en rust.

Gewoon super

Schoon , vriendelijk personeel,sfeervol Voor herhaling vatbaar

Goed service

Alleen moet van te voren het kamernummer doorgeven. Meer discreet maar de rest was goed.

Geweldig !

Was heerlijk. Herhaling vatbaar. Mooie uitzicht inderdaad. Lekker ruim. dank aan Yvonne

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende service en mooie locatie ✅

Uitstekende service bij het reserveren en de locatie bevind zich in een mooie landelijke omgeving aan de rand van Zwolle. Ook deze locatie voldoet weer boven verwachting voor een intieme ervaring met alle discretie ✅

Super verzorgd

Zeer stil en afgelegen lokatie

Prachtige plek, vriendelijke ontvangst

Iets te weinig badlakens (2), verder een top locatie en ga zeker terug ! ☺️

Aanrader

Hele mooie nette kamer We hebben een hele mooie avond gehad En zullen vaker gebruik maken van deze kamer

Perfekt

Mooie kamer en omgeving heerlijk rustig en ook de tappas waren voortreffelijk. Het smaakte iig naar meer !!!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het gezelschap maakte veel goed..

Bij aankomst op de locatie ziet het geheel er een beetje vervallen uit. Je moet via een klein smal gangetje naar de donkere receptie. Daar werden we ontvangen om vervolgens door een grote ruimte (eetzaal?) naar kamer te worden gebracht. De kamer was verder prima voor het doel dat we hier waren. Helaas was douchen onder een warme douche niet mogelijk zonder de beheerder te bellen. De CV-ketel was die nacht defect gegaan.. Al met al een heerlijke tijd gehad, maar voor ons niet weer.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn