Heerlijke prive locatie met alle luxe die je maar wilt!

Heerlijke ruimte met een warme binnenruimte waar je in alle privacy kan doen wat je wilt. Buiten naakt zijn is ook geen probleem! Heerlijk genoten van de jaccuzzi na de inspanningen!

Rustig, privé, netjes

Rustige lokatie, netjes, alles goed verlopen ook het contact was prima en duidelijk

.....

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede ontvangst, schone kamer en heerlijk bubbelbad.

Goed bevallen. Kamer wel wat gedateerd en plafond mag worden opgeknapt. Verder prima ontvangst en van alle gemakken voorzien. Voor herhaling valt baar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima, maar niet een locatie waar ik weer heen zou gaan.

X

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke locatie met veel privacy .top

Genieten

Fijn ontspannen, lekkere hapjes erbij!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top, niks op aan te merken

Top, gaaf ingerichte, discrete toegang en duidelijke uitleg van alles. Wij komen vaker;)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super schone kamer, heerlijk bad en prima ontbijtje erbij. Contact ging heel soepel, ook toen we graag wat langer wilde blijven was dat makkelijk te regelen. We komen graag nog eens terug en dan voor een gehele nacht!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne ruimte, alles netjes in orde.

Voor ons een prima ervaring. Alles precies zoals in de omschrijving. Contact met de eigenaar was vlot, en discreet. Prijs kwaliteit prima in orde!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Al paar keer geweest. Maar gewoon omdat het een leuk locatie en huisje is

Netjes schoon mooi aangekleed

Super goed

Echt schoon en discreet

Verzorgd en relaxed

Het was voor ons de eerste keer, na wat zoeken werden we geholpen en erg prettig en vriendelijk. Muziekje stond aan, bubbeltjes stond klaar (ivm rijden hebben wij niet gedronken) maar top verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar!!

Geweldig!!

Mijn moederdag cadeau was nog nooit zo spannend en heerlijk!! Veel privacy, mooie kamer en goede en snelle service!! Wij gaan zeker nog een keer!!

Fijne kamer en verblijf

Netjes en schoon een mooie en discrete locatie. Zeker een aanrader!

Fantastische ruimte, heerlijk privé

Wij hebben hier samen heerlijk en ongestoord genoten van de prachtige ruimte op een hele rustige plek. Je zou hier met gemak een aantal dagen kunnen verblijven, want het betreft een volledig ingericht appartement. De beschrijving van de route is erg nauwkeurig. Er stond dat we werden ontvangen. Dat was niet het geval. De deur was van het slot en daarom hebben we onszelf binnen gelaten. Daar zagen we een briefje liggen naast de huissleutel waarop ons een aangenaam verblijf werd toegewenst. Ook brandde de verlichting in alle kamers. Er is geen bad, maar die hebben we ook niet gemist. Het aangename kingsize bed heeft aan weerszijden grote spiegels wat absoluut een toegevoegde waarde heeft.

Heerlijk!

Wederom een mooi verblijf op een fijne lokatie.

Uitstekende locatie

Uitstekende locatie, prima faciliteiten en erg privé.

Leuk en netjes schoon

Was een nette accomodatie. Niet lux maar wel praktisch en mooi privé.

Prima, wel wat gehorig

Prima kamer, alleen zat de eigenaresse te bellen op de kamer…

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat fijn dat deze mogelijkheden er zijn. En wat een fijne kamer! Heerlijk lux, schoon, goed bed, top badkamer. Echt een aanrader!

Erg leuk

Zeer mooie en ontspannen secretroom, jammer dat bubblebad niet diep is. Echt prettig zitten is anders. Maar bovenal top locatie, fijne gastvrouw die je welkom heet. Weet wat service is.

Gemengde gevoelens

Het is een mooie afgelegen locatie, goed geregeld qua sleutel e.d. je bent er echt secret.. alleen de lakens op bed en de handdoeken stinken verschrikkelijk. Je voelt je na het douchen eerder vies dan schoon. Hopelijk kunnen ze hier wat aan veranderen en anders tip om eigen handdoeken mee te nemen

Luxe en schoon verblijf

Hele luxe kamer met veel ruimte voor een prettig verblijf

Atoomweg 12

1627LE Hoorn