Discreet, mooi en schoon!

Zijn er twee op dit terrein, wij verbleven in de ruimte met pooltafel. Heerlijk drie uurtjes mogen verblijven. Parkeren doe je op het terrein (gewoon erop rijden, achter het huis is plek voor zeker twee auto's) uit het zicht van de weg. Vriendelijk ontvangst, mooie accommodatie. Moesten even zoeken naar de juiste afstelling van de verlichting (wilden het minder fel) maar gelukt. Heel erg genoten, aanrader!

Mooie en nette spa

Mooie en nette locatie en zeer vriendelijke gastvrouw. Alles is goed geregeld. Was alleen jammer dat de verlichting in de stoomcabine niet werkte, wij hadden dit mede voor de stoomcabine geboekt.

Heerlijke middag gehad

Vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Nu de romantische kamer geboekt. De kamer was schoon en netjes. Wij hebben ons prima vermaakt en de volgende reservering is gemaakt

Heerlijk genoten

Mooie rustige locatie met voldoende privacy voor een gezellig samenzijn.

Een mooie kamer

Kamer voldeed aan beschrijving . En voldeed aan verwachting.

Perfect zoals altjjd

Al vaker hier geweest en telkens is het supet verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam word je ontvangen en krijg je de sleutel!! Kamer is altijd super schoon en ruim genoeg! Mooie douche en roomservice is ook perfect! Ik ga hier nog vaak komen verwacht ik!

Prima ruimte, wel gehorig

Als eerder gezegd: prima ruimte om even te ontsnappen. badkamer op de gang. Wel gehorig als er beneden mensen zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een prima lokatie.Bed was comfortabel en douche prima. .

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super netjes gewoon weg een top locatie

Hele fijne plek

Mooie kamer, heel schoon en alles heel discreet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

LEKKER SCHOON EN HEERLIJK VOOR DE ONTSPANNING.

We hebben genoten van onze avond. En de basis van een leuke en ontspannende avond is toch zeker wel een schoon omgeving. Vrouw achter de balie is ook heel gastvrij. En zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar! Top!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles top en brandschoon! Wij komen zeker terug!

Alles was top geregeld en brandschoon, Met een lekker stukje appeltaart. Wij komen zeker nog een keer terug binnenkort!

Mooie en discrete locatie

We hebben genoten van ons verblijf. De locatie was zeer discreet en netjes.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben echt genoten, het was een hele schone fijne kamer. Zo fijn om zo te ontspannen, vooral omdat het echt samen is. We gaan het zeker vaker boeken!

Heerlijke plek

Heerlijke plek, echte aanrader!

Fijne locatie! Zeer discreet

Goede en discrete locatie!

prettig verblijf

We werden netjes ontvangen en na een korte uitleg was de kamer helemaal voor ons. Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien.

Fijne privé sauna

Het is goed vertoeven in de sauna welness. Van alle gemakken voorzien en vriendelijke eigenaar.

Heerlijke privacy en kamer

We werden hartelijk welkom geheten door de gastvrouw. Het één en ander werd uitgelegd, en bij vragen konden we bellen, echt top. De kamer en met name de prachtige spiegel voldeed aan al onze verwachtingen. Echt een aanrader om samen heerlijk uren door te brengen.

Hele fijne zolder suite

Gastvrij en vrij ontvangen. Zeker een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een pareltje om van te genieten!

Ruim, luxe, goed voorzien en heerlijk genoten. Erg net, vriendelijk en goed te bereiken

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische omgeving voor een fantastische ervaring.

We zijn positief enthousiast, prachtige woning midden in de natuur maakt je al vrolijk. Het is goed vertoeven op deze plaats, ontvangst was perfect. Alles volledig naar wens, kan geen minpunten noemen. Kom graag terug.

Leuk en origineel!

Super fijn verblijf gehad. Echt mooi en leuk. Zwembad was heerlijk warm. En lekker groot. Bubbelbad zelfs net iets te warm. Verder netjes en leuk gedaan. Erg origineel

Het was geweldig

Ik heb erg genoten van de kamer. Het was er schoon en super mooi. We kregen van te voren een duidelijke uitleg over alles. Het is echt een ideale plek, hier wil ik zeker terug komen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn