Makkelijk

We werden naar onze kamer gewezen en daarna niemand meer gezien .alles was er en de badkamer was ook erg groot .

Chaotisch

Chaotische incheck. Jammer dat er op de trap naast de kamer gelopen werd en op een gegeven moment werd zelfs de deur geopend door een medewerker.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke spa en vriendelijk personeel

Het enige nadeel is de vloer is ontzettend glad als deze nat is.

Spiritueel

Hele mooie omgeving. De kamer was heel romantisch ingericht en ook nog eens spiritueel gereinigd. Precies zoals wij dat prettig vinden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Matige Spa

Het verblijf was matig, de jacuzzi was niet goed schoon, sauna en jacuzzi konden niet gelijktijdig aan ivm de stroomvoorziening.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kom hier vaak, heel nette locatie

Zeer aanbevelen

Top weer

Al diverse keren geweest en net als vorige keren niets op aan te merken , vriendelijk ontvangen in mooie schone ruimte. Top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Sfeervol en schoon, echt genoten

Mooie en fijne privé Spa. Schoon en sfeervol. Zeker een aanrader om naartoe te gaan

Wederom top

Eerder al een ervaring gedeeld, eigenlijk hetzelfde. Ruim, schoon, gastvrij, verzorgd, en super jacuzzi Jammer dat de ijsblokjesmachine uitstond, raak je toch aan gewend

Ideaal

Schone en ruime studio. Ik kreeg de codes om binnen te komen op de dag zelf en de uitleg waar het was. Fijn om niemand te hoeven spreken bij het in en uit checken. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Koud/vochtig

Ik vond het koud, nadat ik de elektrische kachels had aangezet. Viel het stroom uit. We wilden uiteindelijk douchen, maar niet met ijskoud water.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten. Lekker privé alles .Bij aankomt vriendelijk ontvangen en uitleg van de faciliteiten. Wij gaan nog eens een x terug

Supreme

De website is gewoon leuk om door de enorme keuze rooms en spa’s te surfen. Helder, rooms waren ook net als op de foto. De keuze uit meest populaire betaalwijze. Top. In het bijzonder hoef je geen creditcard, ook geen ID showen, of ander totaalcheck van je data mee te maken. Daar extra bedankt voor. Ik haat dat soort gedoe en het is ermee bewezen dat het ook niet hoeft. Puts hotels to shame! Ook wat betreft de schoone en dure faciliteiten, sanitaire, evenals de houding en ht optreden van personeel. Alles wordt prima gecommuniceerd, bevestigsmails, adressen, telefoonnummer, uitleg van faciliteiten, geduurende de tijd is niks te vernemen alltijd iemand via app berijkbaar. We waren er twee locaties geweest en gaan in toekomst elk maand een nieuwe opzoeken. Prachtig. De panden zijn qua adres en bouwijze zodanig, dat je nooit exposed bent, zijn super berijkbaar, centraal maar rustig gelegen, via snelwegen berijkbar, zonder stadverkeersdrama, Gevouwen geen vage verstoppertjes dan, heel rustig. Echt ein VIP belevenis door hele slimme mensen nauwkeurig samengesteld. Van Minibar tot cosmetika, niet van goedkoop.nl, maar merken. Jacuzziwater, het walgte me wel van de idee… Deze dinger vragen veel onderhoud, niet aan bespaard. Heerlijk. Reus bedankt, het was ff vacantie.

het was prima

Beetje ver lopen van station, volgende keer bus, geschikt waarvoor we kwamen, schoon, privacy.

Heerlijk

heerlijk plekje. Grote douch , leuk ingericht en schoon...echt een plekje om even samen te genieten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele fijne relaxte omgeving met huiskamer sfeer

Een ongedwongen tinyhuis of huiskamersfeer direct als je binnenkomt. Alles zag er netjes verzorgd en schoon uit. Heerlijke sauna en een fijne jacuzzi. Er scheen een zonnetje en dan is het dubbel zo lekker vertoeven in de tuin. Wij hebben genoten bij Freya’s Tuin

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer leuk ovaal bad . Zeer netjes .

Mooie kamer.

Mooie en relaxte kamer. Alleen de gastvrouw werd een beetje kort af toen we naar badjassen vroegen, deze kregen we de vorige keer wel netjes. Maar super genoten van de mooie kamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette kamer, zonder problemen geboekt. De gangen zijn wel luidruchtig maar geen last van gehad.

Echte aanrader

Absoluut tot rust gekomen! Zeer vriendelijk ontvangen en het verblijf krijgt een dikke 10!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig mooie schone romantische stijlvolle sauna / wellness!

Genoten!!! Komen hier zeker nog vaker terug!! Alles was zo schoon en zag er zo mooi uit! Lieve gastvrouw! In het echt nog mooier als op foto’s! Wij waren onder de indruk! Meerdere privé sauna’s bezocht maar tot nu toe is deze de aller mooiste!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was echt een heel goed ontvangst en heel discreet

Echt een aanrader, heel goed verzorgd

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer gastvrij en vriendelijk en behulpzaam. De gastvrouw legde alles duidelijk uit en het was heel schoon en netjes. Geen minpunten op aan te merken. Zeker een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Keurige locatie en vriendelijke gastvrouw

Heerlijk genoten en zeker nog eens een bezoek waard.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke plek voor plezierige ontspanning, alles tip top in orde!

Nooit eerder hier geweest, maar wat een ontdekking. Privacy gegarandeerd, heerlijk ruime plek met douche, sauna, whirlpool en koele ruimte. En niet te vergeten het bed. Kom zeker vaker terug!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn