HEERLIJK!!!!

Mooie BB, alles mooi ingericht en afgewerkt en van alle luxe voorzien. Was echt heerlijk om daar even te ontsnappen aan alle dag en echt even samen te zijn. We gaan hier zeker vaker heen.

Fijn, discreet en snel!

Erg fijn verblijf gehad. Zeer netjes, discreet en goede informatie. Zou dit zeker vaker doen. :)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mijn en haar beste seks ervaring gehad.

Prima plek om te zijn

We waren al eerder in de andere kamer van deze locatie geweest, het appartement is prima uitgerust. Bed is lekker en het bad groot! Niet de meest afgelegen locatie, maar dat heeft voor ons geen prioriteit

zie er schoon uit.

Mijn ervaring met het Spa was oké, werd verwelkom door de medewerker, zag vertrouwelijk en schoon uit. In één zin grandioos.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige grote ruimte met goede voorzieningen

In 1 woord fantastisch. Wat een ruime, aangename ruimte. De buitenplaats was nu niet beschikbaar, die is ook wat klein, als die wel beschikbaar en iets groter met een paar ligbedden is deze accommodatie 11 punten waard

Rustig relaxed

Helemaal top

Geweldig, gastvrij onthaal, persoonlijk, comfortabel, heel erg schoon! SUPER!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lieve mensen en een hele goede service!! Echt een aanrader

Perfect en snel geregeld

Via SR is het snel en perfect geregeld

Prima huis

Fijne plek om er te vertoeven

Superhost

Welkom ontvangst, fijne kamers, heerlijke douche. Was geweldige ervaring.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie is goed te vinden. En 2x eigen parkeergelegenheid aan een doodlopende weg met bijna geen verkeer. Het huis(je) is mooi groot en heerlijk ruim en mooi opgezet. Een goed bed, een lekkere douche (1 persoon), fijne bank en met een keuken en stevige keukentafel. Al met al een heerlijke locatie om een hele dag samen te zijn.

Prachtig

Mooie schone ruimte

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super ervaring! Komen zeker nog eens terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima locatie voor een degelijke prijs

Eerste keer in een secret room maar zeker niet slecht. Vastleggen ging soepel en contact met eigenaar was prima, zag er exact zo uit als op de foto's. Enige minpuntje is misschien dat het er vrij warm was. Ook ligt het verblijf aan een relatief drukke weg en kijken de buren er pal op. Dus echt secret is het niet. Maar verder dik tevreden met geleverde service.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben heerlijk kunnen genieten van elkaar

Alles was prima,alleen zou er ook thee en koffie zijn Maar thee was er niet helaas

Voor herhaling vatbaar

Heel vriendelijk ontvangen en een rondleiding gekregen. De suite is mooi en schoon. We hebben het prima naar onze zin gehad en willen hier zeker terugkomen!

Lastig bereikbaar

Vrijdag iets geboekt voor dinsdag. Kreeg een mail dat er dubbel geboekt was. Je verwacht dan juist met zo’n organisatie er ook een reactie kan komen in het weekend. Maandag gebeld en zeker 10 minuten in de wacht gestaan. Tweede bevestiging klopte niet wat prijs betreft. Is wel weer opgelost, maar je moet er wel weer achteraan. Verdient zeker verbetering.

Fantastische middag

Helaas geen douche Maar dat is bekend.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekkere plek om even echt te ontspannen in privacy

Fijne ontvangst Goede voorzieningen en netjes. Overal is aan gedacht.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Even weg van alles; en even niet alleen!

Ik moet zeggen... ...wij mogen zeggen dat "our secret stay" een heerlijke ontsnapping was van buiten! Via een klein winkeltje in een leuke warme kamer met alles wat wij op dat moment zochten; even weg van alles! En dan; even een bad? Ziedaar; hij staat er... Even rust na intimiteit; en ruimte voor thee of een wijntje Aan alles leek gedacht! Dank voor een mooie ontsnapping

Slecht

Verblijf zag er leuk uit op het plaatje Maar bij aankomst was het minder groot als het er uit zag Kussens waren niet schoon Douche beschimmeld Op vele plekken niet goed schoon gemaakt Spinnenwebben zag op veel plekken zitten Jammer dat er weinig handdoeken er waren Dit allemaal was het geen leuke verjaardag kado Voor mijn partner

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goede locatie, prima te bereiken

Mooi plekje voor stiekeme dingen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super nette kamer, goed bed en fijne badkamer

Heel erg fijn, komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn

Atoomweg 12

1627LE Hoorn