Super nette kamer, goed bed en fijne badkamer

Heel erg fijn, komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn

geweldig

wat een enorm fijn plekje, leuk gezellig en zeer sfeervol. we hebben genoten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Compleet huis(je) met alles erop en eraan

Ontzettend fijne plek! Je kunt volledig contactloos inchecken, de sleutel hangt dan in een kluisje bij de voordeur van het huisje. Er is voldoende parkeerplaats voor 2 auto's en je komt in principe niet bij het huis van de hosts in de buurt. Binnen is het heel ruim, super knus ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. In de volledig uitgeruste keuken is een koelkast, oventje, inductie kookplaat en vaatwasser. De woonkamer is groot en hoog, de slaapkamer fijn knus en de badkamer heeft een hele grote douche. Het toilet en de badkamer zijn gescheiden, ook altijd fijn. Het terras buiten is overdekt en volledig gescheiden van de rest van de tuin, dus ook hier privacy. Wel kijkt het terras uit op de weg. Wij gaan hier zeker terug komen, ontzettende aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles uitstekend snel geholpen. We konden er gelijk in

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben er een leuke tijd gehad

Inrichting was niet geheel zoals op de foto’s, hangstoel ontbrak. Gastheer was telefonisch niet bereikbaar om vraag te beantwoorden. Jammer. Ruimte heeft voldoende vierkante meters, leuke sfeer. Douche boven de badkuip is onhandig. Vr gr

Schoon en ruim

Inchecken was goed middels codes van sloten. De locatie was heel ruim en de kamer was schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Beslist niet discreet en slechte voorzieningen

Ik moest mij melden bij de receptie en mijn gesprek kon door een volle kamer gehoord worden. De kamer was niet voorverwarmd en ik moest door die zelfde volle kamer meelopen naar achter. De kamer was steenkoud en er was geen warm water. We voelden ons heel erg bekeken. Als we 'klaar waren' konden we via de achterkant naar buiten. Het is een bed& breakfast plus camping. Hoezo discreet. Hier gaan we nooit weer heen! We konden niet eens douchen na afloop.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Perfecte ruimte op prima locatie

Al meerdere keren geweest. Nu eerste keer alleen binnen en alles is zoals elke keer perfect geregeld. Prima locatie en voorzieningen. Komen zeker terug!

Fantastische plek

Heerlijke plek om even met z'n 2en te verblijven. Schoon, mooi, netjes. Enige onhandige is de lamp half boven het bed. Deze mag wat mij betreft vervangen worden door een wat minder groot en aanwezig exemplaar.

Goed verblijf

Vriendelijke eigenaar. Schone nette kamer en badkamer. Kamer wel kleiner dan verwacht. Voor een paar uurtjes is het zeker goed. Wel jammer dat badkamer niet op kamer zelf is. Indien je naar badkamer wil moet je toch steeds kleren aan of hadjas, je weet immers niet of he andere mensen tegen komt.

Zeer fijne kamer

Goede ontvangst, veel privacy

Ondanks ziekte verhuurder. Goed verzorgt

Ondanks dat de verhuurder zichtbaar ziek was heeft hij ons uitstekend en discreet ontvangen. De ruimte was niet geheel schoon, maar voor ons niet storend. Complimenten we komen zeker weer.

Mooie knusse kamer

Mooi gesitueerd in steegje vlakbij parkeergarage, vriendelijke ontvangst en een mooie kamer. Fijne badkamer, dit is voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super relaxte sfeer en omgeving.

Nette discreet ontvangst. Accommodatie is van alle gemakken voorzien. Zeer schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige en luxe kamer van alle gemakken voorzien!!

Prachtige en luxe kamer! Ook erg fijn dat je de auto in de garage kwijt kunt. Absolute aanrader! Ik kom hier zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Au delà de mes espérances

Ce fut vraiment très bien , d’une propreté remarquable, et le personnel d’une sympathie devenue très rare de nos jours. Vraiment à recommander.

prettig, schoon, verzorgd

prettig, schoon, verzorgd. Voor de tweede keer bezocht, zeker niet de laatste keer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles wat we verwachtten en meer!

Kamer was geweldig en verlichting precies goed. We hebben ons bijna meteen ontspannen en zijn begonnen met een drankje en hapjes. Geweldige plek!

Heerlijk

Na een net en vriendelijk ontvangst een korte rondleiding gehad. Huisje is heerlijk privé en prima te vinden nav. de routebeschrijving. We zullen zeker nogmaals langskomen. Aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Keurige sfeervolle ruime schone locatie met totale privacy.

Enige minpuntje is het gebrek aan goede verlichting bij de wastafels.

Uitstekend!

Een hele fijne b&b . Zeer hygiënisch. Goede locatie. We zijn super goed ontvangen . Echt waard voor je geld. Een aanrader dus!

Excellent

Mooi en schoonheid

Gastvrije ontvangst

+ Leuke locatie net buiten het centrum van Utrecht. Goed te bereiken met het OV. +Gastvrije ontvangst +Rustige locatie + Alles werkt naar behoren +Kamer netjes en schoon - Veel geluiden op de kamer (van koelkast, hard tikkende klok etc). - Alleen als je gezond bent van lijf en leden, geen trapje het bubbelbad in.

Prima sauna

De entree is in een winkelstraat en niet heel erg discreet voor de rest een prima ervaring.

Helemaal super

Fijn ontvangst schoon van alle gemakken voorzien

Atoomweg 12

1627LE Hoorn