Gastvrije ontvangst

+ Leuke locatie net buiten het centrum van Utrecht. Goed te bereiken met het OV. +Gastvrije ontvangst +Rustige locatie + Alles werkt naar behoren +Kamer netjes en schoon - Veel geluiden op de kamer (van koelkast, hard tikkende klok etc). - Alleen als je gezond bent van lijf en leden, geen trapje het bubbelbad in.

Prima sauna

De entree is in een winkelstraat en niet heel erg discreet voor de rest een prima ervaring.

Helemaal super

Fijn ontvangst schoon van alle gemakken voorzien

Zoals gewoonlijk geweldig

Prima ontvangst, mooie kamer kregen een fles wijn cadeau in een woord geweldig

Heerlijke ervaring

1e keer dat we iets dergelijks boekten. We hebben heerlijk genoten van het heerlijke warme zwembad, de jacuzzi en de sauna. Volgende keer proberen we ook zeker het stoombad uit! De hostess heette ons vriendelijk welkom en legde ons alles netjes uit, vervolgens heerlijk kunnen ontspannen en de hostess die ons na afloop ontving (een ander dan bij aankomst) was ook zeer vriendelijk. Het is een zeer schone accommodatie. We hebben niks kunnen ontdekken waar we onze twijfels bij hadden. Het was een heerlijke plek vol ontspanning. We hebben geen gebruik gemaakt van de minibar (niet uitgebreid, maar voldoende) of van de hartige snacks die we konden kopen, maar het viel ons op dat ook de prijzen hiervoor best eerlijk waren. We komen zeker nog eens terug!

Zeer goede locatie

Alles goed verzorgd Keurige locatie om te verblijven

Alles weer top !!!

Wat je hier krijgt is waarde voor je geld, schoon warm en sfeer

Mooi verblijf

Hele leuke inrichting! Lekker ruim en rustige omgeving. Wifi deed het alleen niet, maar er liggen contactgegevens van eigenaren voor als je iets nodig hebt.

Super verblijf

Het was erg mooi en schoon plus top personeel.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg fijn en goed ontvangst.

Heerlijk afgelegen, goeie douche, schoon en netjes allemaal.

Top kamer! Alles super geregeld

Tot in de puntjes geregeld

Uitsteyen discreed

Sleutel kluis werkt super

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt een aanrader, zo knus en gezellig. Een heerlijke sauna en jacuzzi, super relaxed, echt genieten. We komen zeker weer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt een hele mooie kamer van alle gemakken voorzien

Al meerdere keren geboekt, echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig, wat een fijn verblijf.

Wat een geweldige plaats om tijdelijk te vertoeven, prima ontvangst door Marian, duidelijke korte uitleg, volledige privacy is gewaarborgd in een mooie omgeving. Hygiëne was van hoog niveau, ruime karakteristieke woning wat op-zich een fijne ervaring was. Zeker aan te bevelen. Wij komen zeker terug. Bedankt Marian.

Gezellig kleine privésauna

Privacy buitenruimte is minimaal doordat er stacaravans rondom staan.

Weer zoals vanouds

Al diverse keren geweest en vorige keer wat laten liggen en beheerder app je gestuurd en het lag netjes klaar , perfect gewoon top . En aan vorige keren niets aan toe te voegen . Ook voldoende parkeer gelegenheid. Gewoon top

Nette kamer prima verzorgd

Mijn bestelling was niet doorgekomen uiteindelijk kreeg ik de sleutel en kon ik naar kamer 4 gastvrouw was verder heel vriendelijk en gastvrij alleen stonk het op de gang naar riool wat de beleving een stuk minder maakt ook al wist ik dat dit een goedkope kamer was

• Prijs-kwaliteit verhouding

+ punten = Bij aankomst vriendelijk ontvangen De sauna was al van te voren aangezet, waardoor je er meteen gebruik van kon maken. Is eigenlijk maar 1 min punt en dat was dat douche er wel erg lang over deed om warm te worden. We zullen nog een keer terugkomen!

Hele mooie ruimte!!

Genieten.nl

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige sfeervolle, nette kamer met alles erop en eraan

Gezellige lampen, verlichte kaarsjes, muziekmogelijkheden - echt aan alles is gedacht. Wij hebben hier een geweldige avond gehad. Ook het contact verloopt soepel en je krijgt meteen een antwoord wanneer je een vraag hebt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel netjes, schoon en gastvrije personeel. Top!

Prima kamer

Prima kamer voor het doel dat hij dient. Netjes en schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig, sfeervol ingericht en plus is echt het grote bad en sling

Bed met ogen, privacy, verlichting die je zelf kunt bedienen zoals je wenst. Heerlijke ruimte

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg genoten, voor herhaling vatbaar en aanbeveling waard!

Wij hadden 01.04.2023 (geen grapje) gebruik gemaakt van de prive-welness. Ontzettend genoten van de ruimte en voorzieningen. Het is zuiver en van alle gemakken voorzien. Prijs-kwaliteit was heel goed. Ik heb nog een uurtje bij kunnen boeken zelfs, dus totaal 4 uur kunnen genieten. Geen klachten over het water van de jacuzzi. Het was zuiver en niet chlorig of zout. Ik heb niets aan te merken, alleen maar een aanbeveling waard.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn