Zeer mooie locatie

Echt ontspannen

Heerlijk ontspannen. Echt even er tussenuit geweest.

Prachtige private sauna

Fijne plek, goed eten, fijne tijd gehad.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel goed verzorgd en sfeervol alles bij elkaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne plek om met je lief te zijn.

Moest wel een paar keer bellen voordat werd opgenomen om discreet in te checken. Fijne plek. Rustig en geen contact met andere mensen. Mooie kamer en lekkere douch.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer voor een paar uurtjes

Nette kamer, prijs douche. Niet heel groot maar alles wat nodig is dat is voorhanden.

Teleurgesteld

De stoomcabine deed het niet en het eten wat ik had besteld is niet zoals op de website staat ik moest er zelf achteraan gaan om de bestelling compleet te hebben na dat ik er achteraan was gegaan en hun de rest van het eten hadden geregeld had ik nog steeds niet de juiste bestelling en met het drinken zelfde verhaal ik had recht op 8 drankjes en we kregen er maar 6 ook all liet ik zien dat we recht hadden op 8 voor de rest was het wel gezellig daarom 2,5 ster

Hele goede ervaring

Het was er lekker warm en heel schoon , lieve gastvrouw we komen zeker nog terug.

Accommodatie is boven verwachting

Zeer mooie ruime accommodatie

Het was super daar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wederom een top ervaring!

Al meerdere keren hier een heerlijk verblijf gehad, niets aan toe te voegen.

Alles top

Heerlijk relaxen alles super schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een prima lokatie

Je moet wel voorzichtig zijn met het plafond.Is wat laag.maar het bed is uitstekend

Mooie ligging

Netjes en discreet

Prima kamer

Helaas kregen we de ‘verkeerde’ kamer omdat men zich had vergist. Deze kamer was een stuk goedkoper maar we hebben het verschil niet terug gekregen. Misschien een keer een gratis verblijf.

Uitstekend!

Als aller eerst wil ik zeggen heel goed bedacht. Heb er heerlijk genoten samen met mijn vrouw alles was netjes en schoon. Zeker een top service alles was duidelijk aangegeven. Voor zo’n bedrag zeker een aanrader!

Net niet af locatie

Als je binnenkomt ziet het er knus en gezellig uit, maar als je beter kijkt is het slordig afgewerkt, stukken waar de verf van de muren is, verlengsnoeren die over het plafond lopen, de pomp voor het water slaat elke minuut wel aan en maakt te veel herrie om echt fijn te kunnen ontspannen. Daarnaast is het met kleding aan goeie temperatuur, zonder kleding wat fris, hadden 2 uur geboekt maar na 1,5 uur was de sauna al uit. Beetje jammer als je denkt nog even lekker op te warmen... Het buitenzitje grenst aan de tuin van de boerderij waar de mensen zelf wonen dus geen privacy op een schutting na, op de kussens zat veel vogelpoep dus nodige niet echt uit om na een hete sauna op te gaan zitten om even af te koelen. Al met al was het het allemaal net niet, denk als de verhuurders de puntjes op de i zetten het echt een fantastische plekje zal zijn!

geweldig

eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar

top locatie

in een woord top

Sfeervol en relaxed

Wij hebben hier een heerlijke middag vertoeft. Meerdere huisjes gehad maar denk dat deze er wel bovenuit springt. Alles is aanwezig voor een fijne tijd met elkaar. Ik weet zeker dat wij hier nog een keer zullen terug komen.

Heerlijk verblijf

Heerlijk verblijf op een mooie locatie. Gezellige gastheer.

Goed verzorgd e ruimte

Een prettige ervaring,heerlijk genoten….min puntje is dat je er helaas niets te eten kunt krijgen.

Weer geweldig

Was weer geweldig!

Snel en discreet

Snel en discreet

Nieuwe favoriet

Ik zag deze nieuwe er tussen staan en meteen uitgeprobeerd! Hele gave inrichting, parkeerplek voor de deur en discreet alles geregeld. We hebben een nieuwe favoriet;)

Atoomweg 12

1627LE Hoorn