Heerlijke wellness

Ontvangst met open armen, vriendelijke en goede uitleg over de wellness. 100 punten voor de privacy. Hygiëne is super, voorzieningen zijn helemaal van deze tijd. Minpuntje is dat je eigen handdoeken etc moet meenemen..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijn en knus appartement!

Erg fijne tijd gehad in dit appartement. Alles perfect geregeld met de eigenaar. De massage was heerlijk op de massagetafel ♡ Zeker voor herhaling vatbaar!

Perfect.

Fantastisch verblijf , keurig verzorgd ! Vriendelijk ontvangst!

Helemaal goed

Zeker een prima locatie voor een gezellig samenzijn. Was even twijfel waar we naar binnen konden gaan maar het beste kun je de parkeerplaats van grind, haaks op de weg aanhouden. Dan kijk je tegen de gevel aan van het huisje. Er is een paadje van houtsnippers aan de rechterkant van de parkeerplaats. Volg dat en dan van de 2 deuren die je tegenkomt geeft de linker toegang tot het huisje.

Mooie plek.

Heerlijke avond gehad, echt even kunnen relaxen. Na een lange tijd in de jacuzzi gezeten te hebben, misten we een raam/deur die we konden openen. Het was er warm en vochtig. Gelukkig zijn er twee airco’s aanwezig. Alleen ben ik zelf niet zo fan met het slapen met een airco.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een hele fijne ruimte om te relaxen

Vriendelijk ontvangen. Mooie ruime sfeervolle ruimte. Goed schoon. Helaas was de Finse sauna niet op temperatuur. De infrarood sauna gelukkig wel en de jacuzzi was ook heerlijk warm. Voor herhaling vatbaar.

Perfect!!

Hele rustige locatie geen overlast, binnen zag het er heel mooi uit alles werkte prima !! Alles was naar wens.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top Locatie met alles wat je nodig hebt om geile nacht te beleven!

We hebben top avond gehad.. goeie afgelegen locatie. Top gastvrouw, alles gaat op afstand dus geen verloren tijd aan de rondleiding en uitleg. Je krijgt netjes een filmpje met alle belangrijke informatie. Kamer netjes schoon met alles erop en eraan. In wen woord zeker een aanrader! Voor ons zeker een herhaling binnenkort.

Heerlijk warm verblijf!!

Vriendelijk ontvangt door het personeel. Duidelijke uitleg over hoe alles werkt met een geintje tussendoor. Kamer netjes fris en schoon, lekker knus en warm. Een echte aanrader!!! Wij komen zeker nog een x terug!

Toppp

Wij zijn zo goed ontvangen!! In het echt is het veel mooierr en groter! Wij komen zeker binnekort weer

Nice

Everything was nice

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie locatie alles spik en span . Van alle gemakken voorzien.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig super schoon en netjes zag er net zo uit als op de foto’s

Het was een last minuut besluit en we hebben er zeker geen spijt van. Super vriendelijk ontvangen en uitleg gekregen over de Spa. Alles was super schoon en zeer netjes, overal aan gedacht. Van kaarsjes tot flesopener. Glazen aanwezig en een minibar waar je eventueel zelf meegenomen eten of drinken ook nog in kwijt kan. Samen met onze lieve vrienden hebben we een nacht beleeft die we niet snel zullen vergeten! Zeer zeker een aanrader en we komen zeken nog eens langs. Gr, de levensgenieters

• Prijs-kwaliteit verhouding

Discreet, goed georganiseerd en schoon

Bevestiging van de reservering duurde een paar uur wat een beetje vervelend was omdat de reservering op de dag zelf was. De kamer was warm en schoon.

Vergane glorie

Niet echt schoon, datgene wat er is, is functioneel. Wel een heerlijk verblijf gehad. Prijs kwaliteit is goed.

Heel rustig en fijn

Prima uitleg, alle privacy. Parkeergelegenheid volop nabij. Faciliteiten dik in orde! Heel fijn plekje!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima kamer voor zijn doel, maar daar blijft het wel bij

Goede kamer en een heel erg nette badkamer. Echter de sleutelprocedure was nogal omslachtig beschreven en gelukkig niet nodig geweest. Voorziening op de kamer zelf vielen wel wat tegen. Geen koffie en een paar zakjes verlopen bio-thee. Wel heel raar dat je door een yoga-studio naar de kamer moest. Lijkt me gezien de aard van de kamer nogal een drempel om er doorheen te moeten als de studio wél bezet geweest zou zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een prachtige locatie! Zeker voor herhalingvatbaar! Na een lange reis heerlijk daar kunnen relaxen en douchen voordat we naar de kinderen gingen! Echt heerlijk ontspannen.

Mooie appartement!

Mooi en strak ingerichte appartement. Ideaal voor kort en lang verblijf.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Veel privacy, een schone en nette ruimte!

Gewoon helemaal goed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi, relaxed en heel groot

Heerlijk genoten, heb het aangeraden!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke tijd gehad in fijne kamer

Mijn lief en ik hebben een heerlijke tijd gehad in deze fijne, nette en schone kamer. Alles was prima geregeld en in/uitchecken ging erg discreet. Fijn! Het zou helemaal uitstekend zijn als de parkeerplaats iets minder open was (B&B ligt aan doorgaande weg) en wat ons betreft mocht de verwarming wel iets lager…verder was alles heerlijk en komen we vast nog eens terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

discreet en vriendelijk ontvangen op een nette locatie met mooie kamer

Prima ontvangst met kamer waar zorg aan betseed is, vooral in de details. We hebben een prima ervaring gehad. En we komen er zeker nog een keer

Super locatie

Prima naar onze zin gehad en was schoon en zeer romantisch

Atoomweg 12

1627LE Hoorn