Super goed!

Wij hadden een warme welkom en alles werd heel netjes uitgelegd. Ook hadden we problemen met onze auto en de medewerker hielp ons hierbij.. dit vonden wij zo lief! Daarna konden we lekker genieten. Ook was alles schoon en was alles voor ons klaar gelegd. Ik zou zeker in de toekomst weer langs komen!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Deze secret room steekt er met kop en schouders bovenuit!

Wij hebben nu twee keer van deze heerlijke ruimte gebruik gemaakt. Het ligt centraal maar toch buitenaf. Lekker rustig, alle privacy en de kamer en faciliteiten zijn supernetjes. Alles bij de hand en echt heel sfeervol ingericht. Je voelt je er meteen op je gemak. We hebben meerdere Secret Rooms ervaren maar deze steekt er toch echt met kop en schouders tussenuit. Stukje rijden maar dat hebben we er voor over. Wij gaan hier zeker vaker komen!

Uitmuntend

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n schone en nette spa heb gezien. Bij binnenkomst werd ik begroet door de eigenaar en kreeg ik een rondleiding door de faciliteiten. Ik was meteen onder de indruk van hoe schoon en netjes alles was. De spa is zeer goed onderhouden en elke hoekje en gaatje was brandschoon. De sfeer in de spa was ontspannend en vredig. De faciliteiten waren goed uitgerust met alles wat je nodig hebt, zoals een sauna, jacuzzi, stoombad en een zwembad. Ik voelde me meteen ontspannen en comfortabel in deze prachtige omgeving. De eigenaar was zeer professioneel en vriendelijk. Hij gaf me de ruimte om te ontspannen en was beschikbaar als ik vragen had of als ik hulp nodig had.

Super netjes geregeld

Het contact verloopt snel en duidelijk. Alles goed geregeld. Kom graag een keer weer. Nette kamer. Aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super flexibel en heerlijk om te ontspannen!

We hebben zelfs een uurtje erbij geboekt omdat we niet meer weg wilden! Heerlijk genoten!

Mooie knusse kamer

Mooie en nette kamer, zeker voor herhaling

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi schoon. Grote ruimte. Van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

heerlijk genieten en tot rust komen

het is hier heerlijk echt een aanrader alles was super geregeld

zeer inspirerende kamer

Botergeile nacht gehad met mijn vrouw. Al heel lang getrouwd en we hebben een kant van elkaar leren kennen waarvan we allebei niet wisten dat dat erin zat. Schommel en boeien hadden we bijgeboekt, maar niet gebruikt. De aanwezigheid ervan prikkelde genoeg. Als je iemand waarvan je alles denkt te weten wil verrassen, dan is dit de kamer die je moet boeken. Een klein verbeterpuntje. Er is niet écht een plek waar je je kleren en evt andere spullen kan laten. We hebben t maar over een stoel gegooid. Er was toch geen kleding nodig:-)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer goed,Gastvrouw is erg aardig, ik ga zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Altijd super leuke ervaring!!

Hygiënisch top Personeel top Echte aanrader

Grote nette ruimte

Heel netjes en schoon appartement. Niet super luxe maar van alle gemakken voorzien. Na 1x eerder geboekt te hebben ligt de sleutel gewoon klaar, dus helemaal privé. Ontvangst 1ste keer ook heel netjes.

Super middag gehad!

Wij hebben een super leuk verblijf gehad. Alles schoon en netjes. Een heerlijk zwembad met sauna. Echt een aanrader!

Zeer positief

Mooie kamer, een gezellige gastheer. Zeker een aanrader. Volgende keer weer de zelfde kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Gezellig, verzorgd, gastvij en hygiënisch

Heerijk kunnen genieten van een rustgevend leuke kamer zonder het hotel gevoel! Zeer gastvrij (ondanks dat we nipt op tijd waren) koffie op de kamer, alles fris! Snel weer eens boeken

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer mooie kamer met veel privacy

We waren later, maar werden al opgewacht door de dame van dienst, die ons direct naar de kamer begeleide. Zeer vriendelijk ontvangen, de kamer was top! Echt genoten van ons verblijf, een aanrader voor even een paar spannende uurtjes!

Heel discreet

Netjes.. schoon en heel discreet. Heel fijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij vonden de ruimte echt prachtig. Mooi ruim, veel mogelijkheden, heel privé, netjes en schoon. Het 50 shades pakket bevatte een fijne flogger. Het touw was niet helemaal geschikt. Hiervoor is jute of hennep touw, 5x8 meter geschikter. Maar, alsnog heel fijn dat er touw in zat. De ruimte was heel fijn. Alleen jammer dat het vloerkleed los op de vloer lag, dit heeft meerdere struikelpartijen veroorzaakt. Het was heel fijn dat het er lag, maar een antislip laag eronder zou echt een verbetering zijn.

Mooi

Prachtige luxe kamer

Ontzettend sfeervolle kamer. 5 sterren hotelwaardig. Heerlijk bed en luxe badkamer. Gastvrouw is vriendelijk en de service en het contact waren goed. Minpuntjes: er wordt op het terrein gebouwd, dus er zijn mensen op het terrein en bij vertrek was er niet echt privacy omdat de bewoonster van het huis buitenzat. Maar verder was alles top en als de bouw klaar is, is het zeker nog meer prive. Fijne extra zou een sleutelkastje zijn.

Zeer goed verzorgd

Snel geregeld Goede accomodatie. Keurig ingericht huisje!

Fijne ervaring

Schoon, goed verzorgd, prijs/kwaliteit uitstekend . Minibar had iets meer gevarieerd mogen zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super ervaring gehad, alles klopte zelfde als op de foto' hele mooie kamer!! En vooral een hele mooie villa! en hele vriendelijke personeel!!

Prijs kwaliteit is goed!

Prima vermaakt nette kamer en leuke sfeer Had gelezen dat het iets gehorig was. Deze ervaring zelf niet ervaren

Heerlijk!!

Ontzettend lekkere middag gehad, ontvangst was erg warm en voelde ons gelijk vrij om alles te zeggen of te vragen. Faciliteiten waren schoon en mooi. Wij gaan er zeker in de toekomst nog een keer naar toe

Atoomweg 12

1627LE Hoorn