Heerlijk!!

Ontzettend lekkere middag gehad, ontvangst was erg warm en voelde ons gelijk vrij om alles te zeggen of te vragen. Faciliteiten waren schoon en mooi. Wij gaan er zeker in de toekomst nog een keer naar toe

Prachtige kamer

Vriendelijk ontvangst en de kamer is van alles voorzien. Zeker een aanrader

super

precies wat ik er van verwacht had. alles was er wat we nodig hadden. had het voor 3 uurtjes geboekt, maar had er langer willen blijven. vriendelijke gastvrouw, heeft alles goed uitgelegd.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Grote, fijne schone ruimte met veel privacy.

Goed en netjes ontvangen. Verder mooi appartement, netjes en schoon. Heerlijk bed. Enige hele kleine minpuntje, douche werkt met een boiler dus is het warme water op heb je een koude douche, maat miet je misschien niet zo afgeleid zijn onder de douche....

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super schoon, heel strak en mooi niets extra's. Super vriendelijk en behulpzaam is het personeel. Geweldige tijd meegemaakt! Met de vloeren moet je oppassen want die zijn glad omdat het echte tegels zijn die overigens prachtig uit zien!

Verzoek tot contact 0657569903

Goedenavond Ik ben afgelopen vrijdag 20u00 bij u id sauna geweest en ben mijn gehandicapten parkeerjaart bij u laten liggen, waarschijnlijk achter de kast vd koffiekopjes gegeleden... kunt u mij even bellen zodat ik uit kan leggen waar u moet zoeken, dan kan ik deze evt morgen na mijn werk kunnen ophalen. Kan eugg niet zonder, begrijpt u mij? Donna v Goorkom 06575- 69903 Dank voor de te nemen moeite

Netjes verzorgd

Netjes en proper

Eigen ingang, Super schoon,

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekend, helemaal zoals verwacht.

Helemaal prima

GEWELDIG!!

Fijne en mooie locatie, schoon en zeer prettig ontvangst. Arrangement was fantastisch! Wij komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne kamer, veel privacy, fijne gastheer!

Mij win je met een snoepje op het kussen! Een hartelijk welkom, discreet, geen moeilijke vragen. Leuk en respectvol! Heerlijke tapas bezorgd tot voor de deur, de kamer was voor ons namelijk.. flesje bubbel stond al klaar in de kamer. Schoon en verzorgd. 100 punten! Wij komen zeker terug.

Prachtige kamer

Prachtige kamer op een plek waar je het niet verwacht. Duidelijke berichtjes met instructies van de verhuurder over de zelf-check-in en het gebruik van de kamer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel fijn verblijf in romantisch huisje!

Voor de eerste keer een bezoek gebracht aan dit adres en dat is ons uitstekend bevallen! De wijze waarop wij door de gasheer werden ontvangen was erg prettig. De inrichting van de lokatie is zeer verzorgd en compleet. De koffie- en thee faciliteiten zijn prima en niet te vergeten de heerlijke douche. Zijn blij dat wij deze heerlijke stek hebben ontdekt en hopen hier nog vaak te mogen verblijven!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Op zich leuk en ontspannend met opmerkingen

Ik heb vrij veel ervaring met secret rooms. Dit keer was het maximaal een voldoende te noemen. Alle apparatuur werkte wel, maar met 2 personen tegelijkertijd warm water douchen kon niet zonder dat de ander het koud kreeg. Ook waren er vrij veel sporen te zien van andere bezoekers. Dat was niet zo fris. Daarnaast ben ik gewend dat er altijd wel een flesje water of zelfs gratis drankjes te nuttigen zijn en hier moest alles apart betaald worden. Wel een goede sauna / wellness ervaring gehad verder.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Beste ervaring tot nu toe!

Locatie was makkelijk te vinden, lekker rustig op industrie gebied. Wij werden vriendelijk ontvangen. Wij kregen een duidelijke uitleg hoe alles werkt. Ook was jacuzzi en sauna allebei al aangezet en was de jacuzzi al gevuld. Kamer was sfeervol En schoon. Niks om op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer en leuke ervaring

Wij kwamen hier vooral om 2 uurtjes van elkaar te genieten en dat is prima gelukt :) Zelf incheck is fijn. Kamer is gezellig en bed prima. Douche ook, alhoewel daar wel een viezig rioolluchtje hing (iets met het syfon waarschijnlijk. Maar zeker wel voor herhaling vatbaar.

Amaizing!!!!

The weekend was amaizing. Beautiful place. Very quiet and clean. We back for 100%

Jammer

Er was hier al te lezen dat er veel koppels andere gasten van deze locatie tegen het lijf lopen. Dit is ons ook gebeurd. niet discreet naar onze mening. Er worden workshops etc gegeven in dezelfde schuur, beneden.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Even in een andere wereld genieten van luxe, weleens en elkaar!

Hygiënisch. Schoon. Luxe uitstraling. Heel ruim. Mooie inrichting. Heerlijke borrelplank. Gratis toiletartikelen. De temperatuur van de kamer, de sauna en het stoombad was goed. Enige minpunt vonden wij dat de jacuzzi te koud was.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Great place to relax and have a good time

I was there with my wife for a special time. The place did not disappoint at all: there's a big pool, a jacuzzi, sauna and massaging chairs. We had a lovely private time, most importantly my wife loved it. Definitely recommended if you want to do a surprise to your loved one.

Prima, leuk verblijf!!

Mooi, modern.

Good experience!

Bij ontvangst waren wij vriendelijk verwelkomd en werden wij rond geleid voor het verblijf. Helaas werkte één van de voorzieningen niet maar hiervoor werden wij gecompenseerd. Verder een nette en hygiënisch verblijf en een zeer leuke ervaring gehad.

Teleurstellend

Kamer zag eruit als op de foto. Heel onaangename geur op de gang en in de kamer. Er was geen lamp in de sauna. Toilet waren onderdelen al half kapot. Vieze water in de jacuzzi en ons ogen brandden ontzettend. Heel erg benauwd in de kamer ook.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Keurige ontvangst bij de receptie

Goede uitleg, kamer vertoonde echter wel wat (kleine) mankementen

Atoomweg 12

1627LE Hoorn