Top verblijf

Heerlijk afgelegen. Ruime verblijf. We hebben op de veranda gezeten, terwijl het hard regende, nergens last van gehad. Ook kunnen genieten van de pivacy. Bubbelbad had verschillende standen ook qua licht. Bij binnenkomst in t huisje stond de haard al aan, wat dus al heerlijk warm was. Communicatie met eigenaar verliep goed. Erg vriendelijke eigenaar. Al met al een lekker verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar

uitstekend

Fantastische bad, de kamer was schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel mooi en hygiënisch. Alleen kan er wel wat beter tv opgezet worden. Hij werkte heel sloom.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer succesvolle terugkeer naar vrede. Bedankt

Geweldig rustgevend and relaxed

Geweldig rustgevend and relaxed

Top locatie

Een locatie met alles er op en aan, sauna, stoombad, goed bed, lekker ontbijt . We hebben heerlijk van elkaar kunnen genieten met alle faciliteiten.

Prima locatie

Uitstekende locatie. De anonieme toegang via het sleutelkastje is perfect en genoeg gratis parkeergelegenheid. Nette en schone kamer met alle benodigde voorzieningen voor het beoogde doel. Wij schrokken wel even toen we merkten dat het toilet op de gang kennelijk ook door de bewoners gebruikt wordt, vlak nadat we dat in adamskostuum zelf gedaan hadden maar dat weten we nu dan. We komen zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastische dag beleefd, alles was ook goed geregeld hoor. Wij hebben veel plezier gehad. Alleen de arrangement versiering voor valentijnsdag vond ik dunnetjes ( een aandachtspunt voor in de toekomst). Maar echt een aanrader.

Mooie prachtige locatie

Zeer goed en hygiënisch!

Wat een geweldige ervaring was dit! Mijn vriend en ik hebben ons hier heerlijk vermaakt. Lekker gezwommen in het zwembad en gechilld in de jacuzzi. De temperatuur was aangenaam. Omdat het Valentijn was was de ruimte leuk ingericht met ballonnen en andere romantische decoratie. De tapas plank die mijn vriend nog erbij besteld had was rijkelijk gevuld. Zeer zeker het geld waard. De service was uitstekend! Heel vriendelijk personeel dat klaar staat als je iets nodig hebt. Wij hebben ons hier heel goed vermaakt en komen zeker terug! De andere unit ''Ardenna'' lijkt ons ook heel mooi en willen we binnenkort gaan boeken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Met valentijn mijn schat verrast met een romantisch bezoek aan hun nieuwste unit. Mijn vriendin had gehoord via hun socials dat deze onlangs geopend was, dus ze was helemaal overrompeld toen ze zag waar we aankwamen. Zoals de andere unit ook weer prachtig versierd, goeie service en lekker gegeten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genieten een echte aanrader

Wij hebben mogen genieten van de nieuwste unit van Spa Supréme. Deze is even mooi als de andere 2 en hebben er ook zo lekker van genoten. Wij gaan zeker nog eens terug!

Topervaring

Vriendelijke ontvangst, schone ruimte, goede kwaliteit, een hele verse fruitschaal besteld. Al met al: hier komen we weer terug.

Redelijk

Deur wou niet op slot , en de sauna werkte niet volgens mij . Maar het was wel netjes

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige en discrete locatie, schoon

Geweldige en discrete locatie. Toegang met codes werkt goed. Punt van aandacht: graag dag tevoren procedure en codes mailen! Is gelukt met hulp van secretaris rooms helpdesk. Ook was eerste boeken van 3 uur via de website lastig, maar kan wel.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was helemaal top en goed.

Prettig ontvangen door een beheerder. Korte uitleg gekregen. Mooie grote en complete SR. Je kon je kont gemakkelijk keren ;) Heerlijk bubbelbad. Alles was schoon ! Deze SR is wat hoger in de prijsklasse en is het geld dubbel en dwars waard.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Voor herhaling vatbaar. Alles netjes schoon en discreet. Goede service.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een hele fijne avond gehad!

Het is erg netjes, luxe en schoon. We hebben echt een top verblijf gehad!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was precies zoals op de fotos

Het was goed

Rustgevend!

Hele fijne avond. Alles was super netjes. Lekker eten! Wij komen terug.

Geweldig schone ruimte

Meerdere keren al geweest en zoals alle vorige keren vriendelijk welkom geheten en uitleg was niet meer nodig , was weer netjes verzorgd schoon en genoten met zijn 2en . Top

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was ècht van geweldig echt heel leuk

Alles was schoon en netjes kon niet beter ze hadden alles versierd met harten ballonen en chocolade rozen blaadjes echt geweldig

Schone relaxte ervaring

Prettig ontvangst door de gastvrouw. Verder 2,5 uur - samen met mijn vrouw - heerlijk genoten van alle faciliteiten die deze privésauna te bieden heeft. De ideale plek om samen even tot rust te komen en te genieten.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn