Schone relaxte ervaring

Prettig ontvangst door de gastvrouw. Verder 2,5 uur - samen met mijn vrouw - heerlijk genoten van alle faciliteiten die deze privésauna te bieden heeft. De ideale plek om samen even tot rust te komen en te genieten.

Voor herhaling vatbaar

Zeer netjes en schoon . En ook zeer anoniem.

• Prijs-kwaliteit verhouding

prettig, schoon en aardige gastheer

We waren prima ontvangen met een uitgebreide uitleg over de faciliteiten. Verder heeft Joris (gastheer) leuk en enthousiast verteld over hoe hij dit project heeft opgestart. De faciliteiten waren schoon en we hebben lekker kunnen relaxen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heeeeel discreet. Fantastische kamer. Ben er twee keer geweest. Een aanrader.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer tevreden en goed verzorgd.

Zeer nette kamer met mooie douche, leuk bad en fijn bed. Privacy absoluut top en gratis koffie en thee en koelkast tegen betaling ook goed gevuld. Contact persoon was erg vriendelijk aan de telefoon.

Nette kamer

Fijne en nette kamer. Douche is heerlijk. Wel jammer dat het toilet niet direct op de kamer is.

Boven verwachting!

Verblijf was ver boven verwachting! Enorm gastvrij ontvangen en de kamer was prachtig van alle gemakken voorzien super hygiënisch wij komen hier zeker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Deze kamer is in één woord fantastisch, helemaal ontspannen gaan mijn partner en ik hier altijd weg. Eigenlijk zijn we al direct ontspannen wanneer we deze ruimte binnenlopen. Alles is schoon en goed voor elkaar, en met de keer is het beter.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het interieur is erg mooi, het is niet een super grote ruimte maar dat maakt het wel knus. Wij hebben hier maar een paar uurtjes verblijft maar het was erg leuk. Wel een beetje fris. Super vriendelijke eigenaar

Uitstekend!

Boven verwachting!

Leuke discrete plek.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Geweldige inrichting en gastvrouw

Enorm mooi ingerichte ruimte met jacuzzi en sauna, ruim rond bed, tv, douche, minibar, … alles wat je maar wil. Daarnaast is er een gemeenschappelijk zwembad waar je gebruik van mag maken. Heerlijk welkom en afscheid met de gastvrouw die ons echt het gevoel gaf dat we even mochten ontsnappen aan de dagelijkse drukte. Top!

Prima lokatie

Prima kamer

De kamer en de faciliteiten waren helemaal in orde. De route ernaartoe liet wel te wensen over. Adres is makkelijk te vinden maar hoe dan verder was voor ons een vraagteken!

Alles goed

Alles was goed geregeld door gastheer. Feliciteiten in goede conditie romantische verlichting sauna en alles goed allen bed was te hard.

Fantastisch!!!

Voor de eerste keer een prive welness dat mooier is dan de foto’s op het internet! De omgeving, het interieur, de hygiëne de sfeer.. alles was perfect naar wens! We zijn ook heel vriendelijk ontvangen, niet teveel tralala, gewoon hier is dit en dat. De tijd is hier voorbij gevlogen. We waren volledig relaxed na de 3uurtjes, het mocht voor ons nog veel langer duren ☺️. Kortom, dit is een gouden parel! En voor deze prijs valt er niet te twijfelen. Wij komen zeker en vast nog wel een aantal keren terug. Hartelijk bedankt Puur Spa!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was heel schoon en aangenaam op deze locatie

We hebben genoten het is zeker een aanrader en vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keertje terug maar dan gaan we voor het zwembad.

Privacy

Meerdere malen geweest lekker rustig

top plek

Prachtige ruime plek voor een heerlijke avond met een mooie dame. Alles netjes en schoon en super discreet

Goede ervaring

Het is goed bereikbaar , en vriendelijk personeel. Niks om op aan te merken.

Gewoon top

Een heerlijke spa met alle faciliteiten en prima ontvangen

Mooie kamer

Bad werkt niet echt handig

Gezellige eenvoudige complete locatie

De verhuurster is zeer discreet. Een fijne complete plek om met je partner een moment van rust te ervaren.

Ultiem genieten!

Heerlijk genoten van deze privesauna. Eigenlijk een verborgen pareltje in de haven van IJmuiden. Overal is aan gedacht om even samen te genieten. Zo lekker dat we de tijd helemaal vergaten. Prima ontvangst, Heerlijk schoon. Wij komen zeker terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer met goede privacy

Wij werden goed ontvangen, erg vriendelijke mensen! Bad was helaas niet van te voren gevuld maar dat maakt de pret niet minder! Kamer was netjes en er waren genoeg faciliteiten aanwezig. Zeker een aanrader! De werking van de douche was ingewikkeld. Daar hadden we graag wat meer uitleg over gehad. Verder top!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn