Mooie gezellige kamer!

Heerlijk genoten, lekker bubbelbad, bar met gratis frisdrank... Sauna was ook heel ontspannen. Vriendelijke gastvrouw die alles duidelijk uitlegd hoe alles werkt. Geen tijd gehad om te biljarten.... Dus genoten!!!

De perfecte plek

Super discreet en nette locatie. Heerlijk bad en mooi rond bed. Voor herhaling vatbaar. Volledige anonieme checkin mogelijk!

heel goed

Mooie stille locatie

Prima locatie om even de wereld om je heen te vergeten

Zeker een aanrader!

Prachtige prive spa Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg, spontane gastvrouwen toppers Alles was netjes en schoon ( Hygienisch ) Heb heerlijk genoten van alle luxe zeker voor herhaling vatbaar!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekend adresje voor een paar uur ontspanning

Fijne locatie, uitstekende voorzieningen, schoon en fris, leuk ingericht en vriendelijke eigenaar

geweldig

Wij zijn nu 2 keer hier geweest voor een verjaardags feestje en het is er geweldig, van de jacuzzi tot buitenruimte om relaxt een peukje te roken. Wij komen zeker vaker!

Prima kamer!

Hele fijne kamer.. schoon netjes. Het heeft een fijne karakter. Badkamer zelf wel koud. Dus gauw onder de warme douche springen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles goed geregeld en discreet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schoon, netjes en super luxe! Tot snel!

Heel erg koud

Leuke appartement. Maar wat koud! Ook aan het einde van ons verblijf steenkoud. Alleen de slaapkamer was warm door de extra straalkachel. Verder wel netjes en schoon. Ideale room voor een date in de zomer. Dan wel aan te raden.

Naar ons zin gehad

Kamer zag er goed en verzorgd uit. Voor ons was het goed genoeg. Zullen nog wel een keer langs komen

Subliem

Het is echt prachtig.De bediening is super In 1 woord Subliem Prachtige ervaring

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was geweldig zekker aan te raden

Is mooi aardige mensen schoon en zekker aan te raden

Eenvoudig en precies goed

Het huisje was goed verzorgd en ligt in een prachtige omgeving. De checkin was probleemloos. Het tuinpad naar het huisje liep pal langs een raam van het huis van de eigenaar; voor sommigen misschien een minpunt. Maar voor ons dus niet.

Mooie privé locatie

Dit huisje met heerlijke tuin heb je veel privacy en van vele gemakken voorzien. Alles is aanwezig voor een heerlijke, middag, avond of overnachting

Fijne plek

Goed vertoeven daar, schoon , netjes en top geregeld , zijn nu 2 keer geweest en komen zeker weer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prima ruimte met voldoende faciliteiten

Jammer dat entree niet bar Prive is en badjassen zijn geen onnodige luxe.

Altijd top!

Meerdere keren hier geweest. Kom hier dan ook graag. Er is een carpool naast de snelweg waardoor je samen naar de locatie kan rijden, voor de deur parkeren, om vervolgens met maximale privacy naar binnen kan. Er is mij nooit opgevallen dat er iemand vanuit het woonhuis kijkt wat voor type mensen er binnen komen. Dat is prettig. De buren lijken misschien wel een vermoeden te hebben, die heb ik eens aangekeken, maar zeggen natuurlijk niks. De locatie zelf is top, het is voorzien van alle comfort, het is verstandig om je sokken aan te houden maar daarmee is ook alles wel gezegd. Top plek, tot de volgende weer!

Een goede ervaring

We kwamen er aan niet echt wetende wat we konden verwachte dit was onze 1ste keer zoiets boeken maar we werden hartelijk verwelkomt ze liepen mee naar de kamer om uit teleggen hoe alles in die kamer werkt. Als we vragen hadden konden we die gewoon stellen. De foto's die je bij de advertentie ziet kloppen hellemaal zoals de kamers zijn. Jammer genoeg werkte de televisie niet echt lekker maar voor de rest hebben we een goede avond/nacht gehad een echte aanrader

Heerlijk

Echt leuke ervaring. Lekker in de sauna’s en bubbelbad om effe lekker te ontstressen Alles netjes en schoon kortom voor herhaling vatbaar. Ps. Gastvrouw was ook erg vriendelijk en zorgde voor een heerlijk thee plateau.

Het is goed geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het gehele verblijf Incl aankomst was super. Eerst langs de stallen en de paarden was al leuk en dan de binnenkomt. De openhaard stond al lekker aan en de sauna ook. Dus het was meteen een feestje bij binnenkomst. Een heel klein minpuntje en wat zeker de pret niet mocht drukken, maar het mocht iets schoner. Verder zeker voor herhaling vatbaar

Top plek aanrader !!!’ ❤️❤️

Top plek !!! Zeker een herhaling vatbaar ❤️

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was heerlijk, zalig ontspannen in een geweldige omgeving. Zeer netjes en hygiënisch, werkelijk alles daar is om je te laten genieten en relaxen. Een aanrader eerste klas.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn