Het was heerlijk, zalig ontspannen in een geweldige omgeving. Zeer netjes en hygiënisch, werkelijk alles daar is om je te laten genieten en relaxen. Een aanrader eerste klas.

Heerlijk genoten..........

Heerlijke ervaring en zeer vriendelijk personeel met uitstekende uitleg. Privacy zeer goed. Voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Was goed ,alleen communicatie wat minder.

Ik had aangegeven 4 personen en bij inchecken stond er nog steeds twee personen. De communicatie mag wel beter.

Geweldige Kamer

Heerlijke kamer met zeer veel privacy, ook bij de ingang. Goede ontvangst en alles stond al klaar, sauna en jacuzzi waren al op temperatuur. Zeer zeker een aanrader!

Heerlijke ochtend gehad ☺️

Heeerlijke ochtend gehad ☺️

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie schone en fijne kamer.

Goed ontvangst. Mooie nette kamer zeker Voor herhaling vatbaar.

• Prijs-kwaliteit verhouding

schoon, discreet, vriendelijk ontvangst, mooi verblijf en het voelde gelijk goed

hele mooie locatie waar ik en mjjn vriendin volop hebben genoten en zeker een aanrader voor iedereen.

Netjes en schoon

Het zag er zeer netjes uit, lekker bed en heerlijke douche. Een klein minpuntje is dat het behoorlijk donker en ongelijk was achterom. En ook voor deze prijs kan ik het iedereen aanbevelen, kom zeker terug.

mooi en verrassend

Iets anders als wat wij verwachten echter het is een mooie kamer met een zeer verrassende/SM aanleunkamer erbij. SM is dan niets voor ons echter voor SM liefhebbers is het bijzonder mooi.

Sfeervol en netjes

Ik ben hier vaker geweest en het is altijd netjes, schoon en fijn. Lekker bad, ruime douche en sfeervolle kamer. Fijn dat je gewoon naar binnen kunt lopen en weggaan zonder moeilijk gedoe.

Genoten!

Buitenzijde denk je...waar ben ik terecht gekomen? Binnen erg mooi en ontspannen. Luxe en alle gemakken voorzien. Spa was half gevuld met koud water...jammer,. 2 handdoeken aanwezig. Bij receptie bij te halen....eerst even aankleden dus. Tip: leg meerdere handdoeken klaar. En laat spa leeg of half warm. Voor de rest. GENOTEN!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was heel top! Boven onze verwachtingen

Enige wat een min puntje was, was het harde geluid die (waarschijnlijk) van de wc vandaan kwam. Daardoor konden we niet optimaal ontspannen zijn. Verder was het top en schoon!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Goed bereikbaar en verzorgde, schone en complete gelegenheid.

Je kunt er goed (onbetaald) parkeren, de toegang is zonder contact prima geregeld middels een sleutelkastje (wel wat moeilijk bereikbaar, maar als je het weet prima) en daarna ben je vrij met je partner. Het enige minpuntje is de toegang tot de kamer middels een onverwachte oneffenheid bij de deur en de hoge drempel, maar ook dat went. Nette schone kamer, heerlijk bed en de rest is ook goed voor elkaar. Bij verlaten, de kamer afsluiten en de sleutel door de brievenbus gooien van de voordeur ernaast. Goed geregeld.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zeer schoon, fijne ruimte om tot rust te komen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Lekker ontspannen Deze keer alleen wat minder water in het bubbelbad

• Prijs-kwaliteit verhouding

Luxe kamer met mooie faciliteiten.

De kamer was prima. Mooi ingericht en goede faciliteiten. Jammer dat de kamer zo koud was. Zeker wanneer je er maar zo kort bent is het fijn dat je in een warme kamer komt. Verder alles geheel naar wens.

Top locatie

Heerlijk appartemnet, goed bereikbaar. Van alle gemakken voorzien. Schoon en modern, goede sfeer. Anoniem inchecken wat fijn is

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een leuke,relaxte,verzorgde en ruime kamer

Prettig en ontspannen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk genoten. mooie plek. veel privacy, hier komen we vast vaker..

Fijn

• Prijs-kwaliteit verhouding

fijne accommodatie, schoon en prettig

Prettig, snel, mooi en voldoende privacy: een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Bijzonder mooie locatie, gastvrij ontvangst. Achteraf en geen last van omgeving. Mooie kamers om heerlijk te genieten.

Rustgevend....

Zeer fijne ontvangst op een prachtige rustgevende locatie. Huis is zeer sfeervol en rustgevend ingericht. Alleen jammer dat de vloer bij de jacuzzi heel erg koud was. En dat er geen badjassen aanwezig waren. Verder was alles tot in de puntjes verzorgd. Helaas ook veel te kort van kunnen genieten.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne locatie om overdag te ontspannen

Prettig ontvangst, goede voorzieningen. Alles prima verzorgd en voor een prima prijs!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heel erg mooi, luxe en schoon. Hele mooie avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hele fijne avond gehad. Het ziet er allemaal sfeervol en heel schoon uit.

Alles is perfect.

Atoomweg 12