Gezellige sfeer

Meerdere keren geweest. Nu was het er niet schoon. Geen schoon beddengoed.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Tot in de nopjes geregeld

Super leuk personeel en een hele fijne sfeer. Gehele kamer is in een mooie stijl, voor een top prijs

Voortreffelijk!!!

Super aardige gastvrouw en een prachtige Spa. Duidelijk (korte) uitleg over alles wat er is en te gebruiken is. Super schone faciliteiten, zeker voor herhaling vatbaar!

Top sauna

Geweldig, goede service lekker eten en top sauna echt en aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was fantastisch en hele mooie kamer. Tot in de puntjes verzorgd. Komen zeker terug.

Heerlijk!

Als je om wat voor reden dan ook liever niet in in een publieke sauna wil verblijven is dit een top idee! Superschoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Aanrader!

Zeer fijne lokatie!

Zeer verzorgde lokatie van alle gemakken voorzien!

Privacy

Keurig netjes en discreet

Na heel aardig ontvangst en korte uitleg goed genoten van deze zeer verzorgde lokatie. Gelegen in een prachtig rustig gebied. We hebben een heerlijk verblijf gehad. De door vele geroemde appeltaart was e heerlijk. Maakt het verblijf extra leuk. Bedankt voor de goede service zeker tot ziens.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wij gaan 2 per mnd naar privé sauna’s en hier komen we zeker terug in de zomer!!

Heerlijk ontspan momentje- alles klopt geen onnodige prulletjes! Wij komen zeker terug! En een hele down to earth eigenaar :)

Super gehad!

Warm welkom. Goede uitleg en alles is heerlijk schoon. Er ontbreekt aan niks! Het is echt even een paar uurtjes helemaal zen! Zeker een aanrader! Wij komen in toekomst weer terug!

Knusse sauna

Mooie omgeving, netjes en vriendelijke gastheer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een mooi ingerichte lokatie met zeer vriendelijk management

een zeer mooie lokatie

Mooi locatie

Prachtige schone en gezellige kamer. Lieve gastvrouw

Super mooie B&B

Erg naar de zin gehad . Alles super mooi en geregeld

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette , schone kamer, discreet en

Hele fijne ervaring. Kom zeker terug.

Super kamer super host

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette wellness, aardige host.

Super nette wellness op industrieterrein. Sfeervolle inrichting en van alle gemakken voorzien. Zeer fijne middag gehad. Puntjes van kritiek. We misten wat kledingshaakjes voor de kleding. Was wel kapstok, maar in andere ruimte. Het vlakke bed is voor wat oudere mensen wat moeilijk toegankelijk. Maar voor de rest super.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ongelooflijk mooie plek en super vriendelijk en discreet

Heerlijk

Super mooie kamer en heerlijk bed. Het enige nadeel was dat het wat frisjes was. Het is natuurlijk ook een grote ruimte die warm gestookt moet worden. Het was zuiver en van alle gemakken voorzien. Er stond een Senseo maar waren helaas geen pads. Die neem ik de volgende keer gewoon een paar mee. Thee was er wel. Ik zou zeker nog een keer terug gaan.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fraaie kamer op een mooie locatie

Mooie, schone kamer die van alle gemakken is voorzien. Aandacht voor details, zoals pepermuntjes en flesjes wijn en water. Locatie is goed bereikbaar, discreet en mooi gelegen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastische plek

Geweldige plekje. Hoop privacy. Even alle rust!

Lekker knus

Was lekker knus en fijn voor 2,5 uur alleen jammer dat de koffie het niet deed alle cups uitgedroogd en de koffie melk was ook allemaal ingedroogd dus dat werd heb helaas niet verder zag het er goed uit sauna bij aankomst lekker op temperatuur en bad al heerlijk vol gelopen.

Top avond/nacht!

Hele nette, schone kamer. Heb er echt genoten!! Zeker voor herhaling vatbaar

Super netjes en vriendelijk

Onze eerste ervaring met een wellness en moet zeggen wat was dit top! Alles super netjes schoon! Vriendelijk ontvangst en zeker totale privacy!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn