Prima budget privé Spa

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ga gauw weer , echt perfect daar......

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Onze ervaring was top en de kamer was schoon en netjes. Perfect en we hebben genoten. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

In een woord "ontspanning" in het drukke bestaand leven

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nette mooie locatie discreet en schoon

Een zalige uitkomst

Reserveren ging super gemakkelijk. De gekozen locatie makkelijk bereikbaar, de kamer en de hele entourage voortreffelijk.

Gewoon top!

Alles letterlijk tot in de puntjes verzorgd! Ook de hapjes waren heerlijk en ook een ruime portie. Wij komen zeker terug!

Fantastisch!

Super mooie omgeving, echt fantastisch mooie loft en een vriendelijke ontvangst. Wij komen zeker nog een keer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles super en top gergeled

Super genoten

Heel ontspannend, leuke spa , kwam niks te kort. Lieve dame, kom zeker terug.

Toplocatie

Het sleutelkastje zit wen beetje verstopt onder de AED maar eenmaal binnen was het een perfecte locatie.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie perfect, mooi afgelegen. Gastvrouw, super vriendelijk. Goede uitleg want voor de eerste keer daar. Drinken zit in de prijs erbij, was super fijn. Alle facaliteiten aanwezig. Echt top genoten. Ik ga er zeker vaker ernaar toe.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Perfecte ontvangst, aardige mensen, schone locatie die ook kwaliteit heeft: aanrader!

• Prijs-kwaliteit verhouding

hele leuke kamer, met alles voorzien!! heel zuiver!

het bubbelbad stond iets te heet, maar dat hebben we zo verholpen, alles was zeer zuiver, en genoten van de sauna's.. Ik vind wel dat er meer handdoeken beschikbaar mogen zijn... Maar dat is dan ook alles. Het was toppie, en zeer zeker komen we vaker terug!

Hele fijne plek

Zoals de reviews al zeiden was de de locatie prachtig gelegen en heel erg discreet. Parkeren voor de deur, aan het einde van de straat. De kamer zelf was super netjes verzorgd, we hebben er echt van genoten. Ik zou hier zo terugkomen als de gelegenheid voordoet.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi appartement met alle privacy Sfeervol ingericht grote woonkamer en slaapkamer keuken en douche Echt een mooie plek om te verblijven Alles is keurig verzorgd en zeer schoon Al vaker geweest en echt een aanrader

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie kamer en heel schoon

• Prijs-kwaliteit verhouding

prima en schone gelegenheid. zeer vriendelijke beheerster. voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

Fijne plek om te genieten, schoon .ruim en heerlijk bad, was alleen beetje warm in de ruimte

Alles netjes en keurig

Prima geregeld

Mooie locatie

Ok

Ok

In een woord FANTASTISCH

Geweldige locatie. Zeer luxe. Aan alles is gedacht. Heerlijke sauna, stoomcabine en jacuzzi. Uitstekend bed. Royale keuken van alle gemakken voorzien. Hier kun je pas echt ontspannen en genieten !

• Prijs-kwaliteit verhouding

Nieuwe locatie, maar erg goed bevallen!

De nieuwe gastvrouw werd nog opgeleid, maar ze waren beiden vriendelijk, netjes, goede uitleg. En ook achteraf werden we door de nieuwe gastvrouw goed opgevangen, en was er interesse voor feedback. Alles was goed voorzien en zoals afgesproken. Het was er lekker warm, en alles is aanwezig. Een fijne whirlpool, ruime sauna met opgietmogelijkheid klaargezet, Turks stoombad. En het zwembad is een erg fijne toevoeging als je net uit bijvoorbeeld de sauna stapt. Er waren nog wat kleine puntjes qua afwerking die nog aangepakt mogen worden, maar niets heeft ons gestoord om even lekker te genieten voor een paar uurtjes!

Gezellig en privé.

Mooie kamer en goed verzorgt. Wel erg warm door de sauna die aan stond. Douche en toilet waren apart. Dit stond helaas niet op de site beschreven, maar was verder geen probleem. Heerlijk genoten van de jacuzzi. Het water kreeg ik na gebruik niet weg. Alsnog sorrie daarvoor. Verder alles prima inorde!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn