Mooi romantische kamer

Voor 3de keer geweest, mooie en schone kamer en leuk ingedeeld en ook iets vernieuwd waardoor het iets intiemer overkomt , vriendelijke ontvangst , bad ook mooi schoon , niets op aan te merken , makkelijk parkeren en kort aan de snelweg A15

• Prijs-kwaliteit verhouding

Super netjes zag er mooi uit

Prima verblijf

Meer ervaring met secret rooms en ondanks dat we niemand gezien hebben binnen voelt het wat apart dat je andere mensen hoort praten in de boerderij. Voor ons geen probleem verder. Kamer verder prima, miste een tafeltje.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne locatie, alles top geregeld

Een heerlijke middag gehad op een leuke compacte kamer waar de rozenblaadjes en zoetigheden keurig op ons lagen te wachten. Hier komen we vaker terug!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Luxe schoon en gezellige eigenaar

Ik kwam binnen en werd hee goed verwelkomd en de eigenaar legde alles netjes uit hoe alles werkt leuke hoekbar grote boxspring en bankstel grote schermdoek het was zeer moeite waard en voor herhaling vatbaar

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig huisje, vriendelijke ontvangst. Wij onthouden dit! Echt een heerlijke plek!

heel mooi onderkomen

Super ervaring, veel waar voor je geld

Gezellige middag

De kamer was zoals de foto's en goed verwarmt. Alles was netjes en schoon, geen klachten daarover. Min punt het bad kon je niet gebruiken, water liep gelijk weg. Leuke kamer voor bdsm liefhebbers.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was keurig netjes en verzorgt! Mooie rustige locatie we komen hier zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wat een prachtige plek om te relaxen . Alles tot in de puntjes verzorgd . De luxe lunch die we extra hadden was ook erg lekker . Je kon zelf bepalen wat en hoe . Temperatuur van bad en sauna kon je zelf bijstellen . Minibar gevuld voor ieder wat wils . Muziek via Spotify kun je zelf opzetten . Gewoon fantastisch allemaal

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top geregeld en super mooie locatie

Hartelijk ontvangen door de gastvrouw en een heel mooi knus huisje. Zeker de moeite waard.

Geweldige privé wellness

Foto’s vooraf leken te mooi om waar te zijn, maar deze locatie is werkelijk fantastisch. Een vriendelijk ontvangst door Maries, vervolgens een duidelijke rondleiding gekregen van alle faciliteiten. Alles was ook al voorverwarmd, dus er ging geen tijd verloren. We konden echt de volledige tijd benutten en volop genieten van deze privé wellness. Zeer fijne en ontspannen uitstraling.

Fijne afgelegen locatie

Zou nog mooier zijn als d.m.v. sleutelkast of iets dergelijks naar binnen zouden kunnen. Gastheer is aardig maar we worden door een ruimte geloodst waar we ook al eens koffiedrinkende mensen tegenkwamen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie luxe en sfeervolle locatie

100%op alles. dat zegt genoeg

Prachtige ruimte

Mooie ruimte, en erg leuk aangekleed. Wel is de trap gevaarlijk glad! Echt oppassen! T bed is ook niet echt comfortabel. Erg hard. Wirlpool is super. Lekker groot en je kunt er goed in zitten. Lekker op temperatuur. Sauna is prima. Stoombad is wat aan de kleine kant.

Top locatie

Prachtige ruime plek voor een heerlijke avond met zijn drieën

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ontzettend knus en comfortabel plekje om ongestoord tijd samen te kunnen doorbrengen.

Deze plek is heel rustig gelegen, makkelijk te vinden. Voldoende parkeerruimte bij het huis. De kamer zelf is prachtig. Over elk detail is met zorg nagedacht. Erg sfeervol en ontzettend comfortabel. De eigenaresse is zeer gastvrij en discreet. We hebben ontzettend genoten van de tijd die we hier hebben doorgebracht. Absoluut een aanrader! Ik zie ons hier zeker terugkomen.

Heerlijk verblijf gehad!

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf, en komen graag nog eens terug! We kregen bij aankomst uit hun zelf direct een andere kamer aangeboden, omdat onze geboekte kamer een defect had blijkbaar. Heel netjes en geen probleem. En wat een fijne verrassingen kregen we daar! De sauna was al lekker warm, de ruime douche voorzien van douche spullen. Er pasten wel meer dan 2 personen in die douche ;) De jacuzzi was al deels gevuld met heet water, we hoefden hem maar bij te vullen en konden er meteen in. Er stond al een muziekje aan op de televisie. Sfeerverlichting aan, rozenblaadjes op het bed, een gevulde kleine koelkast met blikjes drinken, en we kregen een lekkere koude fles wijn met een snackje als extra voor het ‘ongemak’ voor het wisselen van de kamer. Het bed was schoon en comfortabel, massageolie stond al klaar ernaast. Jacuzzi ook voorzien van een fles badzout. Alles was netjes en schoon, we konden ons aanmelden bij de host en hoefden verder niets te overleggen. Alle geboekte tijd heerlijk kunnen benutten. Wij komen zeker nog eens terug, heel erg bedankt voor het fijne verblijf!

Pretty good

Very nice room. A lot of privacy. For sure I will come back.

Mooie kamer

Wij werden goed ontvangen en de kamer was mooi en schoon. Ook was het bubbelbad al verwarmd. Er is aan alles gedacht. Goede ervaring. Zeker een aanrader.

Leuke locatie

Aardig personeel. Hoop dat ze de tip opvolgen. Heerlijke milkshakes!

Alles wat je nodig hebt

Alles perfect!

Heerlijke sfeer, heerlijke locatie, mooi schoon, heerlijk ruim.

Top ervaring

Luxe , schoon en top service. Heerlijk genoten! alleen de ligging iets te centraal/ druk

Atoomweg 12

1627LE Hoorn