Wat meer privé bij binnenkomst was de vorige x in november beter als afgelopen keer misschien een optie om de auto achter gebouw te parkeren wegens privé en ook daar ingang te maken naar de kamers

Lekker chill relaxen

de Jacuzzi mag wat warmer ..

• Prijs-kwaliteit verhouding

Echt geweldig naar ons zin

Dat ik de volgende keer weer gaat boeken alles was heel schoon prima

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top dat je contant kunt betalen

Erg fijn e duidelijk

Mooi en fijn appartement

Schoon, knus en goed gelegen. We hebben het super fijn gehad!

Leuk plek

Alleen matras is te zacht

Heerlijk ontspannen en discreet

Bij aankomst vriendelijk verwelkomd en naar het huisje begeleid. Het zag er lekker knus uit en de haard was al aangestoken. Fijn en gezellig samen genoten met een bubbeltje en sauna. Aanrader!

mooie smaakvolle luxe plek

Mooie room, met alle luxe , zeer verzorgd, schoon, zeer aangeraden, en zeker voor herhaling vatbaar!

Super mooie ervaring

Hallo, Alles was goed geregeld. De locatie was heel schoon en prachtig ingericht. Gastheer was heel aardig. Wij hebben genoten en heb geen op of aanmerkingen. Het was perfect.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Ruime kamer met fijne faciliteiten

Vriendelijk ontvangen. Zeer ruime kamer, fijne sauna, ligbad en dubbele douches en alles was netjes en schoon. Echt secret is het in en uitchecken niet (ingang direct aan doorgaande weg, borg die je moet betalen en weer terugkrijgen) maar dat vonden wij niet zo erg.

Echt genoten

We hebben een heerlijke avond gehad. Alles was goed verzorgd, netjes en schoon en zoals het op de goto’s stond. We komen zeker een keer terug.

Heerlijk

We zijn erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Zelf zijn wij 5 uur gebleven, maar de het huisje, de tuin, welness en de omgeving biedengenoeg voor een veel langer verblijf. Het was ween koude regenachtige kerstdag, maar we hebben toch echt genoten. Alles was schoon, huisje met keuken, wasmachine etc compleet! We hadden wat moeite met de tv maar die hebben we ook niet gemist.. Groetjes Jeroen & Andrea

Extremely professional and customer-friendly

Very good, friendly and professional. I wouldn't expect that.

Niet naar wens

Sauna deed het niet ging uit vanzelf , ik ben niet verplicht in mijn eigen tijd hun te roepen en te vragen of ze er naar kunnen kijken. Dit moest vanaf begin al goed geregeld zijn.

Mooie locatie

Netjes en gezellig

Fijne kamer!

Geweldige kamer! Heb hier goed gebruik van gemaakt! De paal is erg leuk! Mijn vriendin heeft mij een mooie paaldans show gegeven. Erg opwindend. Beste seks in tijden! Wij komen snel terug! ;)

Perfect verzorgd

Heel mooi en schoon Overal is aan gedacht Aardige gastheer

Super!!!!

Na een hartelijke ontvangst van 1 van de eigenaren naar de mooie kamer! Supernetjes, mooi uitzicht ondanks dat het in het centrum gelegen is en alle opties op de kamer die je maar wensen kan!! Wij komen hier zeker snel weer terug!!!

geweldige locatie

De ruimte is geweldig. host is heel communicatief en snel in beantwoording. Aanbeveling!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Luxe, discreet, van alle gemakken voorzien

Vriendelijke ontvangst, mooie ruimte op een discrete locatie. Uitstekende plek om een paar uur te ontspannen.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtig landelijk gelegen ruim huisje, veel privacy

Het huisje staat achterin de tuin een eind van het woonhuis vandaan, waardoor je echt een gevoel van privacy hebt. Marisca is super vriendelijk en behulpzaam, echt een gastvrouw voor wie het heel belangrijk is dat alles tiptop in orde is. Het huisje is brandschoon, heel leuk ingericht en knus. De badkamer is groot en de slaapkamer ook. Fijn bed! Het ontbijt wat we de volgende ochtend kregen was heerlijk en super uitgebreid, aan alles was gedacht. Dit is een plek waar ik zeker nog eens terug ga komen en ga aanbevelen bij vrienden. Werkelijk niets op aan te merken!

Sfeervolle locatie

Reserveren verliep vlot. Op de dag van aankomst kregen we bijtijds een appje met instructie + filmpje (heel handig!). Inchecken ging supersnel, zodoende konden we snel in de relaxmodus. De kamer is precies zoals op de foto’s en groter dan wij dachten. Sfeervol en slim ingericht met fijn meubilair. Wij hebben een heerlijke avond/nacht gehad!

Super!!!

Super ervaring, een hele mooie ruimte super mooi ingericht. Heerlijk zwembad. Kan niet iets verzinnen dat niet verzorgd was. Thanks

Top plek

Private, gezellig , schoon. Sfeervol.

Lekker relaxed.

Was echt heel leuk, ziet er goed uit ook. Schoon. 1 nadeel de vloer is wel erg glad. Voor de rest top!

Atoomweg 12

1627LE Hoorn