Mooie kamer

Mooie kamer, netjes schoon en vriendelijk personeel en nette prijs.

heerlijke plek!

Een mooie maar vooral heerlijke plek ! De houtkachel stond al aan en gaf meteen een warme sfeer... Erg genoten, heerlijk prive en we komen zeker weer een keertje terug.

Super mooi en schoon

Deze secret room bezocht en een paar heerlijke uren mogen relaxen in de prachtige ruime jacuzzi en sauna. Alles heerlijk schoon en goed verzorgd. Zelfs romantische kaarsjes aan en koffie/thee faciliteiten. En niet te vergeten, we werden gastvrij ontvangen. Dank je wel, en hopelijk tot snel. Mvg Anita.

Zeer plezierig

Zeer nette en discrete kamer

Super ontspannen en discreet

De gastvrouw stond ons al op te wachten. Na een rondleiding en uitleg over de jacuzzi en de sauna, wenste ze ons een fijn verblijf. Mooi en ruim verblijf van alle gemakken voorzien. Alles keurig netjes en schoon. Een volle koelkast met frisdrank. En koffie en thee volop beschikbaar. Jacuzzi stond klaar met schoon en warm water. Een heerlijke stortdouche met douchegel voor man en vrouw. Al met al een fijn ontspannen en discreet verblijf.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wellness loft is echt een aanrader heel schoon en netjes personeel zijn ook echt toppersss ik kom zeker terug tot snel

Heerlijk ontspannen samen genieten

Mooie, schone en warme loft voorzien van stoombad, regendouche, whirlpool en sauna. Tussendoor bijkomen op de ruime bank of het comfortable bed. Wij hadden eigen consumpties mee, maar de koelkast is goed gevuld. De eigen toegang is fijn om buiten te roken, schoenen blijven beneden dus boven lekker schoon.

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben echt heel erg genoten van deze accomdatie. Zeer vriendelijke ontvangst van de gastvrouw die met een korte rondleiding alles uitgelegd heeft. Alles wat tot in de puntjes verzorgd en super schoon. Sauna's en de jaccuzi waren heerlijk. We hadden geboekt voor 4 uur maar dat was eigenlijk nog veel te kort. Zeker voor herhaling vatbaar. Dankjewel Evelien. Het was super

Heerlijke natuurlijk ontspannen

Wij kregen een korte rondleiding. En daarna konden we heerlijk samenzijn. Prima te vinden, mooie omgeving, bijzondere locatie (zak straks als alles bloeit nog veel mooier worden). Zeer aangename plek met veel privacy. Komen graag weer.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooie ruimte om te verblijven

Mooie ruimte om te verblijven, in rustige omgeving! Goede beschrijving. Beetje krappe badkamer in verhouding tot de riante slaapkamer.

Petfekt

Eerste keer daar gewesen en was ontzettend fijn!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Schitterende kamer met complete wellness beleving.

Sauna, stoomcabine, whirlpool, infrarood...Alles bij de hand.

Goed schoon netjes

Erg mooie locatie!

We zijn hier reeds meerdere keren geweest. Een erg mooie locatie, stijlvolle kamers en perfecte faciliteiten. De ontvangst is ook erg gastvrij en discreet. Fantastische ervaring en we komen zeker terug. Complimentje voor de gastvrouw! :-)

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijk ontspannen in deze prachtige spa!

Zeer vriendelijk ontvangst ! Duidelijke uitleg in zowel Engels en Nederlands over de sauna, jacuzzi en muziek instanties. Alles was ook netjes voor verwarmt dus we konden direct genieten! Al om al een mooie locatie om even lekker tot rust te komen.

In één woord, geweldig

Geweldige kamer. Van alle gemakken voorzien. Veel privacy.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Hele mooie kamer. Heerlijk bad en sauna. Ontbijt was ook super voor elkaar! Wij hebben het erg naar ons zin gehad met zijn 3en.

GEWELDIG EN SENSATIONEEL

Wat een ervaring, en wat ziet het er meer dan geweldig en luxe uit, we kunnen niet anders dan dit met de maximaal aantal sterren beoordelen en dat is eigenlijk veel te weinig. De ruimte is prachtig ingericht, er zijn veel faciliteiten, veel oog voor detail en het is onze verwachtingen ver te boven gegaan. De gastvrijheid en de privacy zijn geweldig, dit was zo’n unieke ervaring! En enorm schoon, aan alles is gedacht!

In één woord: geweldig!

Wat een heerlijke plek om samen even te ontspannen. Zeer schoon, heerlijke faciliteiten, handdoeken in overvloed en zelfs geurtjes voor de sauna of in bad staan klaar. Gastheer ook zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog een keer terug komen.

Prima en netjes

Er 4 uurtjes geweest alles was netjes en verzorgd…. Zou zeker nog een x gaan

• Prijs-kwaliteit verhouding

Niks op aan te merken, super!

Een dag voor de jaarwisseling geweest met een kameraad, om een heftig jaar ontspannen af te sluiten. We hadden het niet beter kunnen doen! Heerlijke ontspannen spa, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Voor ons is hygiene erg belangrijk, hier zijn we dan ook best kieskeurig in. Maar ook dat was top. Niks gelogen aan de omschrijving. Een erg vriendelijke eigenaar (denk ik), waarmee je alles kunt bespreken en veel mogelijk is. Kom zeker weer eens hier terug!

Heerlijk ontspannen

Mooie locatie met prima faciliteiten. Temperatuur binnen was goed en van de sauna en whirlpool ook. Ook fijn dat er een aparte douchegedeelte is. Ook leuk is de bar en pooltafel als je even iets anders wil.

Mooie luxe kamer

Leuke en mooie kamer. Bad was al vol aan het lopen. En sauna stond aan. Alleen beetje vreemd dat je sleutel anoniem bij cafetaria moet ophalen ???

• Prijs-kwaliteit verhouding

It was amazing experience! Private 2 saunas, jacuzzi and pool. It was very warm inside, there was also a shower so anytime after sauna you can use it. You can connect your phone with speaker above and play own music. I would only make a renovation and paint walls, fix some cables and holes since there were some. It didnt bother much. There were two chairs and materac to lay on. Really good, relaxing time

Atoomweg 12

1627LE Hoorn