Prachtige ruimtes, top sfeer & goede kwaliteit!

Wij hebben hier de nieuwjaarsnacht door mogen brengen. Wij werden extra verrast door de rode loper, zeer uitgebreide en lekkere tapas plank, en een goede fles wijn. Een erg hartelijk ontvangst van de gastheer! De ruimtes zijn zeer hygiënisch, en het totaal brengt een erg rustige sfeer met zich mee. Goede kwaliteit ruimtes ook, de sauna was in no time goed heet. En de jacuzzi’s zijn beide voorzien van meer dan alle gemakken. Het feit we buiten in de jacuzzi konden, waar we ook buiten kunnen roken, is een extra plusje. De slaapkamer was ook ruim opgezet met een meer dan prima bed. Niks te klagen, meer dan goed verblijf geweest, en kan het eenieder aanbevelen! Ook op zulke speciale avonden heeft de Eckhoorn zich bewezen.

Geweldige locatie en faciliteiten

Heerlijke middag gehad, prachtige ruimte van alle gemakken voorzien, duidelijke uitleg gehad vd eigenaar. Alles zo schoon en netjes, zeer vriendelijk personeel ook. Wij hebben genoten van alle faciliteiten en waren we helemaal zenn, we komen zeker nog een keer terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Mooi verblijf alles was netjes schoon en erg zweer vol .

Top verblijf

Netjes verzorgd, vriendelijke host, meer dan genoeg privacy.

Amazing!

Prachtige locatie, super schoon. En precies zoals op de foto’s, niets gelogen. Vriendelijk ontvangst door medewerkster. En alle vragen voor aanvangst en erna werden super snel beantwoord via sms contact. Echt top mensen. Na een snelle rondleiding lekker wezen genieten van alle faciliteiten. 3 uurtjes genoten daar en je komt heerlijk tot rust. Locatie is makkelijk te bereiken, veel parkeergelegenheid overal.

Genoten!!

Een heerlijke plek waar we zeer gastvrij werden ontvangen. Mooie kamers, fijne bedden, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Warm welkom

Warm welkom en super schoon. Alle faciliteiten aanwezig.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Een van de beter prive spa’a in Nederland

Reserveren ging soepel, korte rondleiding gehad van de gastheer. Vervolgens heerlijk genoten van de faciliteiten

• Prijs-kwaliteit verhouding

Even lekker ertussen uit!

Mooie kamer, we werden meteen opgewacht door gastvrouw. Genoten van de tijd in de welness. Qua prijs vind ik hem aan de dure kant.

• Prijs-kwaliteit verhouding

In eerste instantie dacht waar ben ik terecht gekomen. Maar de verassing is binnen. 1 woord Geweldig

• Prijs-kwaliteit verhouding

Uitstekende plek om samen te genieten

Prachtig gelegen huisje in een even zo mooi dorpje! Volledig in de anonimiteit. Fijne kamer en van alle gemakken voorzien.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Romantische kamer met gezellige sfeer!

Makkelijk de reservering kunnen maken, locatie was goed bereikbaar en redelijk discrete ingang. We waren wat te vroeg maar dat was geen probleem. Er is aan verschillende elementen gedacht, zoals een ontstoken kachel, verschillende frisdranken, koffie of thee en fortune koekjes/bonbons. Hygienische faciliteiten en fijne Finse sauna. Bedankt voor de goede zorgen en wie weet komen we weer een keer terug. Tip: de buitendeur klemt een beetje en de verlichting binnen was wel sfeerverhogend maar toch ook wat minimaal. De oorbel van mn vriendin konden we pas zoeken met een zaklamp op onze telefoon.

Fijn comfortabel

Leuke plek. Alles aanwezig. Schoon! Netjes Alleen die grote rieten lamp boven het bed is niet zo handig. Misschien naar de hoek van de kamer verplaatsen. En..de vloer is wel erg koud. Vandaar een half sterretje minder.

Fantastische plek!

Wat een mooie, gezellige locatie. Veel privacy, vriendelijke host én een heerlijk bubbelbad en sauna. We vonden het zó fijn dat we ter plekke nog 2 uur verlengd hebben. We hebben vaker secret rooms bezocht, maar dit is by far onze favoriet. We komen zéker terug, en hopelijk dan ook met overnachting.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke faciliteiten, maar wel verouderd

Prachtig gelegen op een erf bij een boerderij, met uitzicht op de weilanden vanaf de patio. Als je aan komt rijden op het erf is het een zooitje, maar eenmaal binnen en bij de patio is het genieten! Je ziet wel dat het een oudere plek is, de verf bladerd van de muren af. Je hoorde de hele tijd een brommend geluid van een boiler oid, maar als je er niet op let stoort dat je ook niet. Verder miste we een wastafel (om handen te wassen of wat water te drinken) maar verder hebben we ontzettend genoten! De douche was heerlijk, alleen een kleine cabine. De sauna was perfect voor 2 personen en super lekker qua temperatuur. Ook het bad was groot genoeg voor 2, alleen jammer dat het vollopen langer duurde. 3 uur geboekt en de tijd vloog voorbij, maar de vriendelijke eigenaresse vond het geen probleem als het iets uitliep. Ondanks dat er wel wat minpunten zijn, zijn er ook genoeg pluspunten! Ik zou er zo weer heen gaan!

super avond gehad

Zeer geslaagde verrassing voor mijn lieve vrouw. Heerlijk ontspannen en genoten. Een 10 plus waard. We komen zeker een keer terug.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alweer voor de 2e keer geweest hier, deze keer een heerlijk flesje en tapas schaal erbij genomen. Was top!!

Voldoet aan alle verwachtingen

De foto’s zagen er prachtig uit! Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen. En de kamer voldeed aan alle verwachtingen. We hebben genoten!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Het was een top locatie Schoon Goed naar wensen Wij werden warm verwelkomd Het was heerlijk

top

sauna geweldig, leuke lokatie, dit wordt n herhaling !

Middelmatig

De inrichting, het huiselijke sfeer, de tuin vonden wij een pluspunt. Het nadeel is dat het lang duurde om de kamer op te warmen, en andere voorzieningen waren minimum.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Alles was netjes en naar wens. Gastvrouw zeer vriendelijk.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg mooie en schone lokatie

Heerlijk genoten van deze lokatie aanrader voor iedereen

Mooi hotel

Keurig netjes ontvangen

• Prijs-kwaliteit verhouding

Prachtige locatie ….. zeer vriendelijk en hartelijk welkom …. Uiterst hygiënisch

Professioneel, zeer compleet en intiem

Atoomweg 12

1627LE Hoorn