Vriendelijk gastheer

Werden vriendelijk ontvangen ,begrip voor de situatie. Wel wat verouderd maar dat heeft ook wel weer wat . Heerlijke warme en schoone kamer .

Heerlijke ruimte

Classy ingerichte secret room

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch ingerichte wellness met topservice

Grote klasse, deze zaak. Genoten van de eerste tot de laatste minuut.

• Prijs-kwaliteit verhouding

fijn contact met gastheer en leuke / gezellige kamer

buren kijken je wel aan als je naar buiten komt en er loopt.

Super geregeld

Fijn geregeld

Fantastische belevenis

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer, alles werd keurig uitgelegd hoe het een en ander werkte. Op deze locatie was aan alles te zien dat het er nieuw uit zag. De indeling was goed opgezet. Je kunt hier heerlijk ontspannen en op je zelf zijn. aan alles is gedacht om het zo aangenaam mogelijk te maken.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Erg goed fijne warme kamer

We waren hier voor de eerste keer, was erg goed, lekker schoon en fris, gastvrouw was erg vriendelijk, voor herhaling vatbaar

Heerlijk

Nu de 4e keer en echt heel goed!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Wederom een geweldige ochtend gehad. Alles netjes en schoon, heerlijke sfeer en een warm welkom. Dit was onze tweede keer, en zullen zeker nog vaker gaan boeken.

Top locatie!!

Ik kan eenvoudig gezegd niks bedenken wat niet goed was. Van ontvangst tot vertrek genoten

Fijne kamer, goede service

Mooie nette kamer met alle luxe. Vriendelijk personeel wat meedenkt.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Kamer is mooi in een appartement bij een vriendelijke dame. Grote luxe badkamer

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fantastisch! Ruim, schoon, gezellig, comfortabel, discreet

Bijzonder mooie locatie, absolute aanrader! Fijn contact met de host. Erg discreet, en wat een prachtig huisje!!!! Helemaal compleet!

Top locatie

Was even zoeken naar de sleutelbox. Misschien wat duidelijker in de beschrijving zetten. Verder top top. Leuke paar uurtjes gehad in een zeer schoon en nette kamer. Aan te bevelen!

Wat een ontspanning!

Het was wederom super verzorgd en schoon. Contact met eigenaresse is prettig en snel. We komen snel terug

Uitstekende verzorgd!

Fijne lokatie en zoals altijd heel goed verzorgd en dat geeft het gevoel welkom te zijn!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Top locatie met top verzorging!

Wat een vriendelijke ontvangst en mooie locatie zeg. Helemaal top! Vriendelijke ontvangst, alles super netjes voorzien, welkomstdrankje, duidelijke uitleg... Hier gaan we zeker nog eens terug komen!

Heel fijn verblijf

Voldoende parkeerplek bij de locatie, vriendelijke ontvangst door de gastvrouw met een duidelijke uitleg. Het bad werd al volgelopen wat weer maakt dat je de tijd goed kunt spenderen. Alles netjes en schoon, gezellig ingericht. Eigenlijk niks aan te merken, top!

Rust, schoon en cosy

Wij hebben een fijne ervaring gehad. De gastheer heeft alles netjes uitgelegd! De privé Spa zag er prachtig uit! Wij komen zeker terug

• Prijs-kwaliteit verhouding

Fijne warme en gezellige kamer

De pelletkachel stond aan en de ruimte was heerlijk warm, ideaal voor een ontmoeting.

Super ervaring

Het meisje bij de balie sprak geen Nederlands dus dit was wat lastig communiceren, verder echt een top ervaring gehad!

• Prijs-kwaliteit verhouding

Zalig, wederom genoten van het verblijf!

Super goed verzorgd, vriendelijk personeel, wederom zalig! Kwam hier nu voor de 2e keer en dat gaat zeker niet de laatste keer zijn.

• Prijs-kwaliteit verhouding

Netjes schoon en verzorgd ziet het er uit

Gewoon top

• Prijs-kwaliteit verhouding

We hebben hier erg genoten. Dame aan de balie is super aardig. Het is zeker een aanrader en je geld waard. Aan het einde ben je weer helemaal relaxed.

Echt geweldig

We hebben echt een geweldige heerlijke dag beleefd, deze spa, deze wellness is echt aan aanrader. Echt super compleet, super hygiënisch, ontzettend mooi. We werden zo leuk en hartelijk ontvangen door Kaatje, ze legde alles duidelijk uit, niets stond in de weg voor werkelijk een ongelofelijke fijne dag. We komen 100% zeker terug, nogmaals echt een top locatie, een aanrader voor een ieder die zalig wil ontspannen……gewoon doen.

Atoomweg 12

1627LE Hoorn